09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 7 مرداد 1400 در ساعت 11 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش ماشینی کلاریس – فروش عمده تابلو فرش ماشینی – تابلو فرش آیه قرآنی – تابلو فرش منظره طبیعت – تابلو فرش کلاریس کاشان.

تابلو فرش ماشینی طرح منظره و آیه قرآنی در سال های گذشته به صورت بافتی در ابعاد استاندارد 70در50، 100در70 و 100در50 بافته می شد، این محصولات عمدتا به صورت فرش 700 شانه، 1000 شانه و تابلو فرش 1200 شانه 8 یا 10 رنگ تولید می شدند و به طور کلی دستگاه های بافندگی فرش بافی قابلیت تولید فرش با تعداد بیش از 10 رنگ را ندارند، لذا ظاهر و زیبایی تابلو فرش های دستباف را هرگز نمی شد از تابلو فرش ماشینی انتظار داشت، زیرا تابلو فرش های دستباف با چنین محدودیتی مواجه نبوده و حتی با 150 رنگ نیز بافت تابلو فرش های دستباف امکان پذیر است.

معرفی ویژگی تابلو فرش کلاریس آیه و منظره

در همین سال های اخیر تولید تابلو فرش های جدیدی آغاز شده است که بر خلاف آنچه در گذشته رایج بود، تعداد رنگ بالایی دارند و یک تابلو فرش ماشینی با بیش از پانصد رنگ تولید می شود و ظاهر آن در بسیاری از موارد از حتی از تابلو فرش آیات قرآنی و منظره دستباف نیز بهتر و زیباتر است؛ این محصولات جدید و زیبا با نام تابلو فرش کلاریس کاشان معروف شده اند که روش تولید آن به نوعی چاپ با کیفیت بالا روی فرش است و البته با تابلو فرش های چاپی که با دستگاه سابلیمیشن تولید می شوند کمی متفاوت بوده و عمق نفوذ رنگ در تابلو فرش کلاریس بیشتر است.

تابلو فرش ماشینی کلاریس

انواع تابلو فرش کلاریس کاشان

همانطور که گفته شده تابلو فرش منظره و آیه قرآنی از رایج ترین طرح هایی هستند که در تولید تابلو فرش ماشینی بافتی یا تابلو فرش ماشینی کلاریس استفاده می شوند، اما با توجه به کیفیت بالا و ظاهر زیبایی که تابلو فرش کلاریس کاشان دارد، بهترین تابلو فرش های طرح اروپایی، عکس های شخصی و تابلو فرش مینیاتوری نیز با این روش تولید می شوند و فروش خوبی نیز تا کنون داشته اند.

تابلو فرش کلاریس کاشان محدودیت تولید در سایز بندی نیز ندارد و خریداران می توانند ابعاد سفارشی و خاصی که مد نظرشان است را برای تولید سفارش دهند، اما اگر بخواهید سایز های رایج و پرفروش را جهت فروش عمده تابلو فرش یا فروش به مصرف کننده ها تهیه کنید ابعاد ذکر شده در این متن بهترین سایز هایی هستند که فروش خوبی نیز در بازار دارند.

تابلو فرش آیه قرآنی

قیمت تابلو فرش ماشینی کلاریس درجه یک

بر خلاف آنچه تصور می شود که با توجه به کیفیت بالا و ظاهر زیبای تابلو فرش ماشینی کلاریس درجه یک می بایست این محصول قیمت بالایی داشته باشد، اما برعکس تابلو فرش ماشینی منظره و آیه که به صورت تابلو فرش کلاریس کاشان تولید شده باشند با وجود ظاهر زیبا و کیفیت خوبشان قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

قیمت عمده تابلو فرش کلاریس بسیار مناسب است و از وقتی که این محصول وارد بازار شده است کمتر کسی تابلو فرش های بافتی قدیمی را برای خرید انتخاب می کنند و همین امر باعث شده فروش عمده تابلو فرش ماشینی کلاریس در طرح های آیات قرآنی و منظره طبیعت بسیار بالا باشد.

خرید مستقیم تابلو فرش کلاریس کاشان

همانطور که می دانید کاشان بهترین منبع تامین فرش و تابلو فرش ماشینی در کشور است و افرادی که می خواهند خرید اینترنتی تابلو فرش کلاریس کاشان را انجام دهند یا خرید عمده تابلو فرش چاپی ماشینی دارند و به دنبال یک مرجع ارزان و خوب برای تامین محصولات مورد نیازشان هستند می توانند از طریق شماره های سایت با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط گرفته و خرید مستقیم تابلو فرش کلاریس کاشان را که شامل جدید ترین طرح های آیه و منظره می باشد را با قیمت ارزان و رقابتی انجام دهند.

تابلو فرش عکس شخصی، طرح مینیاتوری و تابلو فرش فرانسوی نیز با کیفیت عالی و رنگ بندی زیبا تولید شده که در گالری محصولات مربوطه می توانید تمامی این طرح های را مشاهده نمایید و یا اینکه در واتساپ کاتالوگ مدل های مختلف تابلو فرش ماشینی کلاریس کاشان را دریافت کنید.

تابلو فرش ماشینی منظره

تابلو فرش کلاریس کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر