09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 فروردین 1400 در ساعت 11 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش عکس شخصی شما – قیمت تابلو فرش سفارشی - قیمت تابلو فرش عکس شخصی – عکس شخصی روی تابلو فرش – سفارش تابلو فرش عکس شخصی ماشینی.

تابلو فرش عکس شخصی شما با کیفیت های مختلفی در سایت های مختلف اینترنتی امکان تولید دارد، برای اینکه بتوانید یک تابلو فرش سفارشی زیبا و با کیفیت را در مناسب ترین قیمت پیدا کنید بهتر اسست قبل از تصمیم به خرید از یک سایت مشخص، ابتدا کمی اطلاعات خود را در مورد انواع تابلو فرش عکس شخصی، نحوه تولید و بهترین روش های روز تبدیل عکس به تابلو فرش افزایش دهید.

در صنعت فرش و تابلو فرش ماشینی تحولات زیادی ایجاد شده و تولیدات امروزی با محصولات گذشته به لحاظ زیبایی، کیفیت و تنوع تفاوت های زیادی دارند. تولید تابلو فرش عکس شخصی سفارشی نیز از این قاعده مسثتنی نبوده و پیشرفت های قابل توجهی در این حوزه به وجود آماده است.

تابلو فرش عکس چهره شخصی شما با روش های جدید چون چاپ عکس روی فرش با روش سابلیمیشن حرارتی و یا به صورت لیزری امکان تولید دارد، در کنار این روش تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی نیز هنوز طرفداران خود را دارد که البته کاهش قابل توجهی داشته، زیرا کیفیت و زیبایی تابلو فرش چاپی و قیمت مناسب آن سبب شده اکثر خریداران تمایل به سفارش خرید تابلو فرش چهره عکس شخصی چاپی داشته باشند و این محصول جدید را ترجیح بدهند.

تابلو فرش عکس شخصی

سفارش تابلو فرش عکس شخصی در سایت پرسان پارس

در مجموعه پرسان پارس تبدیل عکس به تابلو فرش یکی از اصلی ترین و مهمترین خدمات به هموطنان می باشد، جدیدترین متدهای تبدیل عکس به تابلو فرش بافت و چاپ در این مجموعه برای تولید تابلو فرش چهره شما استفاده می شود و یکی از اصلی ترین مزایای این مجموعه این است که خریدار خودش روش تبدیل عکس به تابلو فرش عکس شخصی را انتخاب می کنند.

به دلیل اینکه قیمت تابلو فرش عکس شخصی چاپی مناسب تر بوده و همزمان کیفیت چاپ عکس روی فرش بسیار بالا است و تابلو فرش دستباف گونه زیبایی از این روش تولید حاصل می شود، بیشتری خریداران تابلو فرش عکس شخصی از همین روش برای سفارش تابلو فرش عکس خود انتخاب می کنند. اما در صورت تمایل به بافت تابلو فرش چهره نیز امکان آن برای این خریداران فراهم می باشد.

زمان تحویل تابلو فرش عکس چهره شما

با توجه به اینکه شما کدام یک از روش های تبدیل عکس به تابلو فرش را انتخاب می کنید، زمان انجام سفارش تابلو فرش عکس شخصی شما نیز متفاوت می باشد؛ سفارشات تابلو فرش چاپی معمولا یک روزه انجام می شود و پس از آن با توجه به فاصله شهر شما از کاشان زمان تحویل بین 11 الی 3 روز کاری طول می کشد.

تابلو فرش بافتی دیر تر آماده می شود، زیرا ابتدا باید عکس شما توسط طراح طبق رنگ آمیزی دستگاه فرشبافی طراحی شده و سپس در نوبت بافت قرار گیرد و با توجه به اینکه تابلو فرش چهره در کنار فرش برای تولید قرار می گیرد، زمان آماده شدن آن نیز کمی طولانی می شود و حدودا یک هفت الی 10 روز زمان جهت آماده شدن سفارشات بافت تابلو فرش عکس شخصی زمان لازم است که در ایام مختلف سال این زمان کمتر یا بیشتر نیز می شود.

تابلو فرش عکس شما

نحوه خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی

برای اینکه تابلو فرش عکس شخصی خود را یه صورت اینترنتی بتوانید سفارش دهید، اولین گام این است که با استفاده از شماره های ارائه شده در سایت و از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ با مشاورین ما ارتباز گرفته و لیست قیمت تابلو فرش عکس شخصی را دریافت نموده و پس از انتخاب سایز مورد نظرتان عکس خودتان را برای کارشناسان ارسال نمایید، در مرحله اول کیفیت عکس توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت لزوم اگر کیفیت عکس مناسب نباشد شاید لازم باشد عکس را تعویض نمایید.

پس از انتخاب یک عکس خوب و تایید آن توسط کارشناسان مراحل بعدی ثبت سفارش برای شما انجام می شود و در مدت کوتاهی چاپ عکس روی فرش با روش های نوین انجام شده و یک تابلو فرش زیبا و با کیفیت برای شما تولید می شود.

برای راحتی بیشتر خریداران در این مجموعه ارسال تمامی سفارشات تابلو فرش عکس شخصی به صورت رایگان انجام می شود و شما سفارش خورد را می توانید درب منزل بدون پرداخت هزینه ارسال دریافت نمایید.

تابلو فرش عک شخصی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر