09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 31 تير 1399 در ساعت 17 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش فرش خام سابلیمیشن – قیمت فرش سابلیمیشن برای چاپ – خرید تابلو فرش سفید برای چاپ سابلیمیشن – قیمت فرش خام جهت چاپ.

تابلو فرش چاپی که استفاده های زیادی امروزه به خصوص جهت هدیه دادن به عنوان تابلو فرش چهره دارد در مجموعه فرش پرسان پارس به صورت کاملا تخصصی تولید می شود. کارشناسان این مجموعه با انجام تست های مختلف بر روی الیاف های گوناگون امروزه فرش خام سابلیمیشن را در بالاترین کیفیت و چاپ پذیری بسیار بالا تولید می کنند که علاوه بر چاپ سابلیمیشن به صورت چاپ فلت بد یو وی نیز امکان پذیر باشد.

ابعاد فرش خام سابلیمیشن

مشتریان محترمی که دستگاه سابلیمیشن و یا فلت بد یو وی را دارند می توانند فرش سابلیمیشن را برای چاپ به شکل رولی و متری و یا ابعاد استاندارد سفارش دهند. ما در این مجموعه فرش خام سفید را در اندازه های 30×20، 40×30، 60×40، 50×35، 70×50، 100×50، 80×60، 100×70، 120×100 و 150×100 که ابعاد استاندارد فرش سابلیمیشن برای تابلو فرش چاپی چهره و منظره می باشند تولید می کنیم و در صورت سفارش فرش خام متری آن را در عرض های 50، 100، 150، 200 در طول های مختلف به سراسر کشور ارسال می کنیم.

فروش فرش سابلیمیشن برای چاپ

برای چاپ فرش سابلیمیشن باید بتوانید از مرکز فروش فرش کاشان فرش خام را در بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. مجموعه فرش پرسان پارس با تکنولوژی روز دنیا انواع فرش سفید مخصوص چاپ را با بافت ریز و طول خاب استاندارد جهت چاپ انواع تابلو فرش سفارشی چهره، تابلو فرش آیه و منظره تولید می نماید.

همانطور که اشاره شد فروش فرش سابلیمیشن به شکل رول و قالیچه در اندازه های مختلف صورت می گیرد که جهت اطلاع از قیمت فرش خام سفید می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

فرش سابلیمیشن

خرید تابلو فرش سابلیمشن برای چاپ

خرید انواع تابلو فرش خام برای چاپ سابلیمیشن استفاده های فراوانی دارد. میزان رنگ پذیری بسیار بالای تابلو فرش های سابلیمیشن مجموعه پرسان پارس باعث باکیفیت شدن چاپ تابلو فرش عکس چهره و منظره های فرانسوی که نیاز به رنگ های جذاب دارند خواهد شد.

ممکن است در بازار بتوانید انواع فرش خام سفید را خرید نمایید اما کیفیت و جزئیات بافت فرش سابلیمیشن در بحث چاپ عکس روی فرش بسیار حائز اهمیت می باشد. این مجموعه تضمین کیفیت محصولات تولیدی خود را به خریداران محترم نشانه کیفیت محصولات می داند.

مراحل تولید فرش خام سابلیمیشن

قیمت فرش سابلیمیشن همانند سایر فرش های تولیدی به نخ به کار رفته در آن مربوط می شود. الیاف پلی استر و اکریلیک به کار رفته در فرش خام سابلیمیشن تولیدی این مجموعه از مرغوب ترین مواد بوده که پس از بافت به صورت کاملا پیشرفته مراحل آهار و تکمیل فرش نیز انجام می شود تا محصول در اختیار شما از استانداردهای بالایی جهت چاپ تابلو فرش برخوردار باشد.

پس از این که فرش سابلیمیشن بافت شد و مراحل آهار و تکمیل آن انجام شد طبق سفارشات، فرش ها به ابعاد دلخواه شما برش داده شده و دوخت و ریشه اطراف آن انجام می شود تا یک تابلو فرش کاملا آماده جهت چاپ به دست شما برسد.

فرش خام سفید

سفارش فرش خام سابلیمیشن

برای سفارش خام باید ببینید دستگاه چاپگر و پرس حرارتی شما تا چه ابعادی را پوشش می دهد تا با توجه به آن بتوانید فرش سابلیمیشن را سفارش دهید. در بالا به اندازه های قابل سفارش فرش خام سابلیمیشن اشاره شد اما اگر شما نیاز به اندازه های دیگر فرش سفید خام داشته باشید امکان ثبت سفارش و خرید فرش سابلیمیشن وجود دارد. برای سفارش و خرید فرش خام برای چاپ با شماره های زیر در ارتباط باشید:

  • 03154753961
  • 09124602254
  • 09131629159
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر