09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 آذر 1399 در ساعت 11 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت فرش ماشینی خام سابلیمیشن – خرید فرش سفید برای چاپ سابلیمیشن – فروش عمده تابلو فرش سابلیمیشن – تولید فرش چهت چاپ عکس.

منظور از فرش سفید خام تولیداتی می باشد که به صورت فرش ماشینی با نخ سفید انجام می شود و جهت استفاده در صنعت چاپ سابلیمیشن و یا لیزری جهت چاپ عکس روی فرش مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت فرش پرسان پارس تولید کننده فرش خام برای چاپ انواع عکس روی قالیچه می باشد که با دستگاه بافندگی مدرن و به صورت کاملا تخصصی این محصول را تولید و طبق ابعاد مورد نظر شما به صورت کاملا آماده، دور دوزی و ریشه شده تحویل خواهد داد. اگر قصد راه اندازی کسب و کاری نوپا و جدید را دارید و می خواهید در صنعت تابلو فرش چاپی به فعالیت بپردازید در ادامه با همراه باشید.

خرید فرش سابلیمیشن برای چاپ

فروش انواع  ابعاد فرش های سابلیمیشن در شرکت پرسان پارس به صورت عمده صورت می گیرد. اگر قصد خرید فرش خام برای چاپ را دارید با توجه به اندازه قابل چاپ دستگاه پرس حرارتی و پرینتر مورد نظر می توانید فرش سفید درجه یک را در اندازه های مختلف سفارش دهید.

برای خرید فرش چاپ سابلیمیشن نیازی به مراجعه حضوری نیست و سفارش همه عزیزان در کوتاه ترین زمان طبق ابعاد و تعداد مورد نیاز انجام شده و پس از بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد. جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت خرید فرش سابلیمیشن می توانید از طریق واتساپ با شماره های 09124602254 و 09131629159 در تماس باشید.

فرش سابلیمیشن

ابعاد فرش خام سفید

فرش های خام تولیدی که به صورت درجه یک و مخصوص کار چاپ عکس روی فرش تولید می شوند دارای ابعاد مختلفی هستند که مطابق با درخواست شما بافته و تولید خواهند شد. همکاران ما پس از بافت فرش سفید جهت چاپ، مراحل آهار و شیرینگ آن را انجام داده و پس از آن برش فرش سابلیمیشن به ابعاد کوچک انجام خواهد شد.

اندازه های فرش خام سابلیمیشن به صورت 30 در 20، 40 در 30، 50 در 35، 60 در 40، 70 در 50، 90 در 60، 100 در 50، 100 در 70، 120 در 100 و 150 در 100 می باشد که جهت مصارف تبدیل عکس به تابلو فرش قابل استفاده خواهند بود. همچنین فرش سابلیمیشن در اندازه های بزرگ تر نیز قابلیت تولید در این مجموعه را داشته که عمده مصارف آن در بحث فرش اتاق کودک و یا فرش های خاص پذیرایی می باشند. خریدارانی هم که قصد خرید فرش سفید سابلیمیشن به صورت رولی را نیز دارند می توانند با انتخاب عرض مورد نظر، فرش ساده باف را به صورت طاقه ای در طول های مختلف سفارش دهند.

قیمت فرش خام سابلیمیشن

مجموعه فرش پرسان پارس با تولید و ارسال مستقیم تابلو فرش خام سفید به قیمت درب کارخانه، حداقل قیمت فروش را برای شما در نظر خواهد گرفت. قیمت تابلو فرش سابلیمیشن با توجه به اندازه آن ها متفاوت می باشد که جهت خرید می توانید با ارسال یک پیام در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط حاصل کرده و سفارشات خود را در اندازه های مختلف داده تا پس از تولید و لبه دوزی، سفارشات داخل کیسه بسته بندی شده که علاوه بر کاهش قیمت ارسال منجر به عدم کثیفی و لکه شدن در حین ارسال شوند.

خرید فرش سفید

جنس نخ فرش های سابلیمیشن

به طور کلی از دو جنس نخ اکریلیک و پلی استر در بافت فرش ماشینی استفاده می شود که برای مصارف فرش خانگی زیر پا فرش های اکریلیک به دلیل نرمی بیشتر، مورد استفاده قرار می گیرند اما در بحث تابلو فرش چاپی که یک کالای تزئینی بوده، فرش خام پلی استر (ابریشم مصنوعی) به دلیل قدرت چاپ پذیری بهتر و بالاتر، استفاده های بیشتری دارد. فرش های سابلیمیشن تولیدی در این مجموعه با نخ درجه یک تولید شده و به دلیل کیفیت بسیار بالا جهت چاپ بسیار مناسب می باشند.

شانه و تراکم فرش خام سابلیمیشن

فرش سابلیمیشن خام که برای چاپ عکس روی قالیچه استفاده می شود به صورت فرش 1000 شانه تراکم 3000 و با نخ سفید تولید می شود که بیشترین بازدهی را هنگام چاپ دارد. ضخامت استاندارد، ریز بافتی و جنس الیاف این محصول شرایط ایده آل را برای تولید تابلو فرش چاپی درجه یک ایجاد کرده است.

متاسفانه دیده می شود در بازار فروش، برخی ها انواع فرش خام را با عناوین فرش 1200 شانه یا فرش 1500 شانه و با قیمت های بسیار بالاتری به فروش می رسانند اما اگر می خواهید یک فرش سابلیمیشن استاندارد، درجه یک و با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری نمایید می توانید از طریق شماره های واتساپ به کارشناسان فروش ما متصل شوید.

فروش عمده فرش سابلیمیشن

اگر قصد خرید عمده فرش خام سابلیمیشن را دارید مجموعه تولیدی فرش پرسان پارس با قیمت ارزان درب کارخانه فروش فرش سابلیمیشن چاپی را انجام می دهد. در خرید عمده محصولات فرش سفید برای چاپ، قیمت تمام شده محصول بسیار مورد اهمیت می باشد که شامل نرخ پرداختی جهت خرید فرش خام سفید و هزینه ارسال می باشد که این مجموعه با در نظر داشتن هر دو این موارد سعی کرده در هزینه های شما صرفه جویی خوبی به عمل آورد.

فرش خام سفید

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر