09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 10 آذر 1399 در ساعت 20 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش بافت تابلو فرش ماشینی عکس – تبدیل عکس چهره به تابلو فرش با کیفیت – چاپ عکس روی فرش ماشینی در رشت – خرید تابلو فرش چاپی سفارشی برای هدیه.

سوالی که از دوستانتان هنگام مناسبت ها می پرسد این است که بهترین هدیه تولد چیست؟ برای خرید کادو روز مادر باید از کجا خرید کنم؟ آیا با قیمت ارزان می توان تابلو فرش چاپی چهره را با کیفیت درجه یک برای هدیه دادن سفارش داد؟

اگر در رشت ساکن باشیم چگونه می توان تابلو فرش سفارشی عکس عزیزانمان را بر روی فرش بافت کنیم؟ در این مقاله می خواهیم به پاسخ این سوالات بپردازیم تا عزیزان علاقه مند به خرید هدیه با ارزش و سورپرایز کننده بتوانند دل عزیزان و دوستان خود را شاد کنند.

تبدیل عکس به تابلو فرش در رشت با کیفیت ممتاز و رنگ بندی بالا صورت می گیرد که تا درب منزل عزیزان نیز به صورت رایگان ارسال می شود. قبل از این که سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی را انجام دهید این نوشته را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت سفارشتان را ثبت کنید.

چگونگی تبدیل عکس به تابلو فرش؟

با گسترش و پیشرفت تکنولوژی و دستگاه ها امروزه علاوه بر بافت تابلو فرش عکس چهره امکان سفارش تابلو فرش چاپی چهره نیز با کیفیت بسیار بالا وجود دارد که محاسن بیشتری نسبت به بافت عکس روی فرش ماشینی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

چگونگی تبدیل عکس به تابلو فرش به دو صورت چاپی و بافتی با همدیگر تفاوت هایی دارند به صورتی که در تبدیل عکس به تابلو فرش در رشت هر دو روش توسط کارخانه فرش کاشان صورت می گیرند. آن چه در هر دوی این روش ها مشترک است ارسال عکس از سوی شما در قالب فرمت jpg می باشد که باید از کیفیت خوبی برخوردار بوده به خصوص در مدل تابلو فرش بافت چهره چرا که توسط نرم افزارهای کامپیوتری، طراحی پیکسلی آن صورت می گیرد اما در تابلو فرش چاپی چهره امکان ویرایش و بالا بردن رزولوشن تصاویر وجود دارد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

چاپ تصویر روی فرش

برای این که بتوانید تصویر مورد نظرتان را روی فرش چاپ کنید کافیست عکس انتخابی خود را بر روی واتساپ و یا تلگرام مجموعه پرسان پارس ارسال نمایید (هر چه کیفیت عکس ها بهتر باشد رنگ بندی و زیبایی تابلو فرش چاپی چهره شفاف تر و زیباتر خواهد شد). از آن جا که شرکت فرش پرسان پارس فرش سفید سابلیمیشن را خود به صورت تخصصی بافت می کند کیفیت چاپ تصویر روی فرش بسیار بهتر بوده و قیمت تابلو فرش سفارشی نیز برای مصرف کنندگان محترم کاهش می یابد.

این مجموعه با بهره مندی از دستگاه چاپ سابلیمیشن سایز 150 در 100 سانتی متر انواع فرش و تابلو فرش اختصاصی عکس چهره را با کیفیت درجه یک تولید می نماید که قابلیت شستن در صورت بروز کثیفی را با ثبات رنگی دارند.

بافت عکس روی فرش

یکی از روش های تبدیل عکس به تابلو فرش در رشت، بافت تصویر روی فرش ماشینی می باشد که در خصوص عکس های چهره و سفارشی زیبایی بسیار خاصی دارند.

در گذشته خرید هدیه تابلو فرش سفارشی تنها برای قشر مرفه جامعه امکان پذیر بود چرا که قیمت تابلو فرش دستباف چهره بسیار بالا بود و خرید آن به عنوان هدیه بسیار کم کاربرد بود و تنها تصاویر عمومی و شخصیت های نامی کشور به صورت بافت عکس روی فرش در می آمدند اما امروزه قیمت ارزان و بسیار مناسب تابلو فرش چاپی چهره و بافت ماشینی آن علاوه بر این که نیاز به هزینه های زیادی برای خریداران ندارد در زمان بسیار کوتاه سفارشات انجام می شود.

در مناسبت های ولنتاین، روز پدر، روز مادر، تولد و هر مراسم دیگری می توانید سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی را در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش داده و موجبات خوشحالی عزیزانتان را فراهم سازید.

جنس و کیفیت تابلو فرش چاپی

ما در این مجموعه در ابتدا پس از بافت فرش سفید خام که به صورت رولی می باشد آن را به ابعاد استاندارد کوچک از جمله 50 در 35، 70 در 50 و 100 در 70 برش می زنیم و بعد از آن ریشه ها در قسمت عرضی تابلو فرش سابلیمیشن دوخت شده و قسمت های طولی نیز دور دوزی می شوند و در نهایت تبدیل عکس به تابلو فرش توسط دستگاه چاپ حرارتی در دمای بالای 200 درجه صورت می گیرد.

به دلیل ابریشمی بودن جنس فرش خام ساده باف استفاده شده و کیفیت بالای دستگاه های بافت فرش، پرینت عکس و چاپ عکس روی فرش، تمامی تابلو فرش های عکس چهره ارسالی به شما تضمینی بوده و قابلیت شست و شو را نیز دارند.

البته شاید خیلی ها فکر کنند جنس اکریلیک بهتر از پلی استر می باشد اما باید گفت در خصوص تابلو فرش چاپی چهره به دلیل رنگ پذیری بهتر و کیفیت واضح تر، الیاف ابریشمی یا همان پلی استر کاربرد بیشتری دارند.

بافت تابلو فرش چهره

تبدیل عکس به تابلو فرش بافت ماشینی

برای بافت ماشینی تابلو فرش در ابتدا عکس های شما به صورت کاپیوتری و پیکسلی توسط نرم افزار طراحی می شوند و سپس برنامه بافت آن به دستگاه بافت فرش داده می شود و در نهایت خروجی کار به دلیل قرینه بافت بودن فرش ماشینی، 2 تخته تابلو فرش عکس چهره می باشد که یکی از آن ها قرینه دیگری می باشد و کاربرد آن در سفارشاتی می باشند که اولا تعداد آن ها زیاد بوده و ثانیا متن در تصویر وجود نداشته باشد.

معمولا تبدیل عکس به تابلو فرش در رشت با دو ابعاد 70 در 50 و 100 در 70 صورت می گیرد چرا که تولید آن در فضای خالی دستگاه فرش 1000 شانه تراکم 3000 و در کنار تولید فرش های 9 متری انجام می شود.

نحوه و زمان ثبت سفارش تابلو فرش چهره

تابلو فرش چاپی چهره در بین انواع روش های تبدیل عکس به تابلو فرش زمان بسیار کوتاه تری را نیاز دارد اما نحوه سفارشات به این صورت است که شما پس از ارسال عکس و بررسی کیفیت آن به وسیله کارشناسان، نوع روش بافت عکس روی تابلو فرش و تابلو فرش چاپی بودن آن در ابعاد دلخواه را انتخاب می کنید و پس از 1 الی 3 روز تابلو فرش سفارش چهره و یک هفته تا 10 روز بافت تابلو فرش عکس چهره آماده می شود که از طریق پست به شکل کاملا رایگان تا درب منزل خریداران نیز ارسال خواهد شد.

شماره های تماس 09124602254 و 09131629159 بر روی واتساپ و تلگرام آماده دریافت تصاویر شما عزیزان جهت تبدیل عکس به تابلو فرش در رشت و دیگر شهرستان های کشور می باشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر