09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 22 دی 1399 در ساعت 19 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش عکس شخصی – سفارش تابلو فرش چاپی از روی عکس – قیمت بافت تابلو فرش چهره – خرید تابلو فرش سفارشی عکس چهره.

تبدیل عکس به تابلو فرش از خاص ترین، زیباترین و مانگارترین هدایایی می باشد که امروزه به عنوان هدیه تولد، روز زن و روز مرد مورد توجه خریداران قرار می گیرد. تابلو فرش عکس شخصی به دو صورت چاپ عکس روی فرش و تابلو فرش بافت چهره تولید می شوند که تفاوت هایی در جزئیات و قیمت با همدیگر دارند.

در ادامه این مقاله به روش های خرید اینترنتی هدیه ارزان قیمت و با کیفیت و انتخاب تابلو فرش سفارشی عکس چهره می پردازیم.

چاپ عکس بر روی تابلو فرش

تابلو فرش چاپی با استفاده از دو دستگاه پرینتر و پرش حرارتی سابلیمشن انجام می شود که وجود 256 طیف رنگی، طبیعی بودن و شباهت عکس به تابلو فرش اختصاصی را بسیار بیشتر می کند. شرکت تابلو فرش پرسان پارس با به روز رسانی و مدرن کردن دستگاه های چاپ عکس روی تابلو فرش عکس شخصی، محصولات خود را در بالاترین میزان کیفی تولید و به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می کند.

استفاده از فرش 1200 شانه تراکم 3600 ریز بافت و دستباف گونه تابلو فرش ماشینی چهره را همانند فرش های ابریشمی دستباف زیبا و چشم نواز می کند که ما در این مجموعه با دقت، تمامی عکس های ارسالی شما عزیزان را به شکل محرمانه در بالاترین کیفیت به تابلو فرش های ماشینی نفیس تبدیل می کنیم.

تابلو فرش عکس شخصی

مدت زمان تبدیل عکس به تابلو فرش

برای این که یک عکس به تابلو فرش تبدیل شود با توجه به نوع آن که دستباف، بافت ماشینی و یا چاپ عکس روی قالیچه باشد مدت زمان معینی را مورد نیاز است. از آن جایی که تابلو فرش عکس شخصی بیشترین استفاده را در هدیه دادن دارد و افراد مدت زمان کمی جهت تهیه آن دارند تابلو فرش چاپی طرفداران بیشتری دارد که متخصصان این مجموعه با انجام تست های مختلف موفق به تولید تابلو فرش بافت چهره در بالاترین میزان تراکم با قابلیت شست و شو بدون به هم ریختگی رنگ ها شده اند.

  • تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف: 2 الی 6 ماه
  • تابلو فرش سفارشی بافت چهره: حدود 14 روز
  • چاپ عکس روی فرش: 1 الی 3 روز

ابعاد قابل سفارش تابلو فرش عکس شخصی

اگر قصد هدیه دادن دارید باید بدانید انتخاب ابعاد تبدیل عکس به تابلو فرش با قیمت تابلو فرش عکس چهره رابطه مستقیمی دارد و رایج ترین اندازه در تابلو فرش بافت چهره 70 در 50 سانتی متر می باشد که با عکس های ثبت شده با گوشی موبایل نیز قابلیت انجام دارد.

اگر می خواهید هزینه کمتری بابت سفارش بافت عکس روی فرش ماشینی پرداخت نمایید ابعاد 50 در 35 سانتی متر را می توانید انتخاب نمایید. همچنین عکس های شخصی آتلیه ای و با کیفیت در اندازه های 100 در 70 و 150 در 100 سانتی متر نیز قابلیت تبدیل شدن به فرش ماشینی را دارند.

تابلو فرش بافت چهره

قیمت تابلو فرش عکس چهره

تابلو فرش عکس شخصی به روش چاپی علاوه بر این که در دسته ارزان قیمت ترین تابلو فرش های ماشینی قرار می گیرد از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر محصولات نیز برخوردار است.

اگر بخواهیم قیمت تابلو فرش چاپی در اندازه 70 در 50 را با مدل بافتی با همین اندازه مقایسه کنیم قیمت 30 درصد ارزان تری را خواهیم داشت که دلیل اصلی آن قرینه بافت بودن سفارشات تابلو فرش بافت چهره ماشینی می باشد که در آن به ازای هر عکس 2 تابلو فرش بافت خواهد شد.

اگر با مبلغ کمتر از 200 هزار تومان به تاریخ درج این مطلب می خواهید صاحب یک تابلو فرش عکس شخصی با کیفیت شوید می توانید تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی را انتخاب کرده و در زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت تابلو فرش اختصاصی چهره همین الان می توانید از طریق لینک واتساپ قرار گرفته در پایین صفحه به کارشناسان ما متصل شده و منتظر تماس از سوی ما باشید.

ثبت سفارش خرید تابلو فرش چهره

برای این که بتوانید ثبت تابلو فرش سفارشی هدیه داشته باشید باید در ابتدا عکس مورد نظرتان را برای ما ارسال کرده تا کیفیت آن از لحاظ چاپ پذیری بررسی شده و ابعاد قابل انجام به شما اطلاع رسانی شود.

بهتر است عکس با دوربین های 5 مگا پیکسل به بالا گرفته شده باشد تا میزان شفافیت رزولوشن تصویر بیشتر شود اما از آن جایی که اکثر سفارش دهندگان تابلو فرش عکس شخصی قصد هدیه دادن آن به عزیزانشان را دارند و به دنبال هدیه ای سورپرازی هستند از عکس پروفایل افراد در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که در اکثر موارد تا اندازه 70 در 50 قابلیت انجام دارد.

عکس های آتلیه ای که غالبا به صورت فایل هستند محدودیتی در انتخاب ابعاد تبدیل عکس به تابلو فرش ندارند اما عکس های آلبومی و قدیمی از جمله مادر بزرگ ها و پدر بزرگ های عزیز به دلیل کم بودن میزان کیفیتشان باید در مرحله اول اسکن شده و فایل آن برای کارشناسان مجموعه ارسال شده تا ادیت های لازم و تنظیم رزولوشن آن ها به وسیله همکاران صورت گرفته و ابعاد نهایی قابل انجام تابلو فرش به شما عزیزان اعلام شود.

راه های ارتباطی با ما جهت سفارش و ارسال تصاویر:

  • تلگرام و واتساپ روز خطوط 09124602254 و 09131629159

تابلو فرش عکس چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر