09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 دی 1402 در ساعت 13 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع طرح فرشینه ارزان، قیمت فرشینه اتاق کودک، فرشینه پادری و اتاق خواب مدرن، فرشینه آشپزخانه جدید، فرشینه استپ دار، فرشینه چیست؟

در حال حاضر در صنعت فرش و کفپوش های ماشینی تغییر و تحولات بسیار سریع اتفاق می افتد و همواره محصولات جدید و به روز تر جایگزین محصولات قدیمی تر می شود. یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در این صنعت فرشینه های چاپی هستند که راحتی تولید، سبک و ارزان بودن و متنوع بودن طرح هایشان مورد توجه و استقبال مشتریان مختلف قرار گرفته است.

فرشینه چیست؟

فرشینه ها محصولات جدیدی هستند که به دلیل قیمت مناسبی که دارد در حال حاضر در بسیاری موارد جایگزین فرش ماشینی می شوند. جنس رویه فرشینه ها از مخمل پلی استر و پشتشان لاتکس یا لمینت بوده و در مقایسه با فرش ماشینی سبک تر، ارزان تر و متنوع تر هستند. فرشینه ها به دلیل ضد حساسیت بودن الیافی که دارند مورد توجه هستند و از طرفی امکان تولید در ابعاد مختلف غیر استاندارد نیز در این محصولات به راحتی فراهم شده است.

فرشینه ها دارای طرح های آماده زیادی هستند که طبق سفارش مشتریان امکان تولدیشان در ابعاد مختلف وجود دارد؛ در حال حاضر بیشترین استفاده از فرشینه ها مربوط به طرح های فرش اتاق کودک، نقشه های فانتزی و مدرن و پادری فرشینه می شود.

تفاوت بین فرش و فرشینه در چیست؟

فرشینه ها همچون فرش های ماشینی با دستگاه بافته می شوند، اما تفاوتی که در اینجا وجود دارد در نوع بافتشان می باشد. نوع بافت فرش های ماشینی به صورت تار و پودی است و در اصطلاح دارای خاب هستند که همین موضوع باعث شده وزن بالایی داشته باشند، به راحتی قابل جابه جایی نباشند و زمان مورد نیاز برای تولیدشان نیز بیشتر باشد. همین وزن بالا باعث شده شستشوی فرش هم سخت باشد و به زمان خشک شدن بیشتری احتیاج داشته باشد.

تفاوت دیگر فرشینه چاپی و فرش ماشینی در طرح و رنگ محصولات است. با توجه به اینکه فرآیند تولید فرشینه به صورت برگرداندن تصویر مورد نظر روی پلی استر مخملی است، رنگبندی طرح ها بالا است و فرشینه ها رنگارنگ و متنوع هستند، در صورتی که فرش های بافتی اغلب به شکل هشت رنگ و ده رنگ تولید شده اند. لذا تعداد رنگ در طرح های فرشینه کامل تر و زیباتر است.

فرشینه چای ارزان قیمت 

انواع طرح فرشینه

فرشینه های چاپی در طرح های مختلفی تولید شده اند و هر سبکی در بازار مشتریان خاص خود را دارد. در این بخش پرفروش ترین و محبوب ترین فرشینه های تولیدی بازار که مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است معرفی می شود.

فرشینه پادری

فرشینه های پادری در واقع بیشترین توجه را به خود اختصاص داده اند و فروش بالایی تا کنون داشته اند، تنوع طرح های فرشینه پادری بسیار بالا است و شامل انواع طرح های فانتزی، مدرن، طرح ترک، سنتی و سفارشی می باشد که در ابعاد 40در60، 50در80، 60در90 و یا به صورت دایره ای در قطر 1 و 1.5 تولید می شود.

فرشینه پادری

فرشینه طرح ترک مدرن

یکی از نقشه های محبوب و پرطرفدار در تولید فرشینه چاپی، طرح های ترک و مدرن یا فانتزی است که معمولا لایت هستند و برای فضاهای مختلف خانه مثل اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی می توان از این فرشینه های زیبا و جذاب استفاده نمود. امکان تولید این فرشینه های مدرن در ابعاد دلخواه از سایز های کوچک گرفته تا ابعاد 6 متری وجود دارد.

فرشینه طرح ترک

فرشینه اتاق کودک طرح عروسکی

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های اصلی فرشینه ها، قابلیت شستشوی سریع و آسانشان است و لذا می توانند بهترین انتخاب برای اتاق کودک باشند، جنس الیاف فرشینه ها ضد حساسیت است و این ویژگی نیز آن را برای اتاق کودک مناسب می کند؛ از طرفی فرشینه ها محدودیت تعداد رنگ ندارند و می توان طرح های جذاب و خاص را برای اجرا روی فرش کودک انتخاب نمود یا ست فرشینه، پرده و روتختی اتاق کودک را با هم خریداری نمود.

فرشینه عروسکی اتاق کودک

فرشینه آشپزخانه

مدل های زیبادی از فرشینه با طرح مناسب آشپزخانه در تولیدی پرسان پارس طراحی و آماده شده است که می توانید در سایز دلخواه سفارش دهید. طرح ادویه جات، قاشق و چنگال و... که با رنگ های گرم و جذاب طراحی شده اند بهترین انتخاب برای داشتن یک فرشینه زیبا در آشپزخانه هستند.

فرشینه آشپزخانه

فرشینه گرد دایره ای

فرشینه ها را می توان با اشکال هندسی مختلف نظیر دایره، بیضی مربع و یا اشکال منحنی تولید نمود. طرح های این محصولات نیز می تواند، سنتی، مدرن و یا دلخواه باشد. برای فضاهای مختلف با توجه به نوع شکل هندسی که دارند می توانید این فرشینه ها را برای مفروش نمودن استفاده نمایید. از آنجایی که پشت فرشینه ها لاتکس یا لمینت است سر نمی خورند در اصطلاح فرشینه استپ دار یا ترمز دار نامیده می شود و به راحتی همه جا می توان از این محصولات استفاده کرد.

فرشینه با طرح سفارشی

یکی از بزرگترین ویژگی و مزیت های فرشینه ها این است که مشتریان می توانند طرح دلخواه خود را برای اجرا سفارش دهند. برای مثال در کشور های عربی طرح فرشینه سجاده بسیار پرفروش است و قیمت مناسب فرشینه ها نسبت به فرش های ماشینی بافتی باعث شده است تا از این محصولات در ابعاد 80در120 به عنوان سجاده استفاده شود و تولیدشان در این مجموعه به صورت سفارشی در تیراژ مورد نیاز مشتریان با هر طرحی که مد نظرشان باشد امکان پذیر است.

فرشینه چاپی سفارشی

لیست قیمت فرشینه چاپی

همانطور که گفته شد فرشینه های مخملی چاپی انواع مختلفی دارند که کاتالوگ هر کدام یک از محصولات ذکر شده به صورت مجزا تهیه شده و برای افرادی که قصد انتخاب و خرید فرشینه ماشینی دارند در واتساپ یا تلگرام ارسال می شود. شما می توانید طرح دلخواه خود را برای فرشینه از کاتالوگ ارائه شده انتخاب نمایید و یا اینکه طرح سفارشی مد نظرتان را برای اجرا روی فرشینه سفارش دهید. لیست قیمت فرشینه ها بر اساس ابعاد برای مشتریان به همراه کاتالوگ محصولات ارسال می شود. در این تولیدی مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن برای این محصولات ارائه شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر