09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 دی 1399 در ساعت 18 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 8 )

خرید فرش استوک – فرش ماشینی زیر قیمتی – فروش فرش زیر قیمت – فرش زیر قیمت کارخانه – قیمت فرش استوک.

فرش زیر قیمتی یا فرش استوک به فرش هایی گفته می شود که در انبار کارخانه های فرش ماشینی به دلیل تولید زیاد، تغییر مدل های و به اصطلاح دمده شده نقشه فرش های شرکت یا هر دلیل دیگر کارخانه فرش ماشینی آن فروش فرش زیر قیمت کارخانه انجام می دهد؛ یعنی شما می توانید یک فرش ماشینی با کیفیت بالا را حدود 20 الی 40 درصد زیر قیمت واقعی کارخانه خرید نمایید، اما باید توجه داشته باشید که همیشه این مدل فرش ماشینی زیر قیمتی در انبار کارخانه ها موجود نیست و تحت شرایط خاص شرکت فرش های خود را به حراج می گذارد، بنابراین برای دریافت اخبار جدید ترین فرش زیر قیمت کارخانه می توانید پیج اینیستاگرام ما به آدرس parsanpars دنبال نمایید.

نحوه خرید فرش استوک

همانطور که گفته شد فروش فرش زیر قیمت کارخانه برای محصولاتی است که کمی قدیمی تر شده و کارخانه به دلیل تمایل به تولید فرش های جدید تر می خواهد نقشه های قدیمی را به صورت حراج به صورت فرش زیر قیمتی عرضه نماید، بنابراین در این شرایط شما قدرت انتخاب طرح با رنگ مورد نظرتان را ممکن است نداشته باشد و می بایست تعداد و سایز مورد نیازتان از فرش استوک را برای کارشناسان مشخص نمایید تا با توجه به موجودی طرح های مشخصی را برای خرید فرش استوک دلخواه شما ارسال نمایند.

فرش ماشینی زیر قیمتی

فرش 500 شانه زیر قیمتی ارزان

فرش 500 شانه از تولیدات درجه یک و با کیفیتی است که با تراکم های مختلفی توسط کارخانه های فرش ماشینی کاشان تولید می شود، از آنجایی که فرش های جدید 700 شانه و فرش 1000 شانه بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داده اند، افرادی که می خواهند فرش با کیفیت و ارزان تهیه کنند به سراغ فرش 500 شانه ارزان قیمت می روند، البته در شرایط خاصی برخی از شرکت ها فرش 500 شانه زیر قیمتی نیز می فروشند، یعنی شما یک فرش 500 شانه درجه یک را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی اش می توانید سفارش دهید که البته همیشه این شرایط وجود ندارد و برای دریافت موجودی فرش های زیر قیمتی باید از کارشناسان فروش استعلام قیمت بگیرید.

قیمت فرش ماشینی زیر قیمتی استوک

اگر قصد خرید فرش زیر قیمت کارخانه دارید، حتما مشخصات فنی کامل محصولی که به عنوان فرش ماشینی زیر قیمتی به شما معرفی می گردد را از فروشنده سوال نمایید. زیرا فرش ماشینی با تنوع بالایی در کارخانه های فرش ماشینی عرضه می شود و شما نسبت به ارزان بودن فروش فرش زیر قیمت کارخانه باید اطمینان حاص نمایید و نرخ روز فرشی که به شما معرفی شده را بدانید تا درصد تخفیفی که روی فرش استوک برای شما در نظر گرفته شده را حساب کنید و ببینید که آیا ارزش خرید دارد یا نه.

در گالری فرش پرسان پارس در مواقعی از سال ممکن است فروش فرش زیر قیمت کارخانه انجام شود و لذا برای دریاف جدیدترین مدل های فرش ماشینی زیر قیمتی کاشان لازم است این مجموعه را دنبال نموده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در جریان جدیدترین تخفیفات کارخانه فرش ماشینی کاشان قرار دهند.

فروش فرش زیر قیمت کارخانه

نحوه ارسال فرش ماشینی زیر قیمت

با توجه به اینکه خریداران فرش ماشینی استوک یا همان فرش ماشینی زیر قیمت معمولا خریدشان به صورت عمده بوده و تمامی فرش هایی که به حراج گذاشته شده را با هم خریداری می کنند، ارسال این فرش ها نیز می تواند به صورت دربستی تا شهر خودشان انجام شود و یا اینکه از طریق باربری تعداد فرش های درخواستی شان برایشان ارسال شود، انواع فرش 500 شانه اکریلیک، فرش 700 شانه اصل درجه یک، فرش 1200 شانه و... می تواند جزء فرش ماشینی زیر قیمتی باشد و تنها کافی است برای دریافت تمامی این محصولات با ما در ارتباط باشید.

خرید فرش استوک

ارسال نظر
کاظمیان : امکان ارتباط
3 0
سلام. متاسفانه راه ارتباطی با شما وجود ندارد و واتساپ هم ارور می دهد. خوبست یک شماره تلفن می گذاشتید.
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام وقت بخیر. شماره های تماس در بالای سایت سمت چپ قرار داده شده. همچنین در بخش تماس با ما شماره های تماس وجود دارد. واتساپ برای شماره های ارائه شده فعال است. 09124602254
ایمان : طرحشو دوس دارم
1 0
نظر شما چیست ؟
بصیر صدیقی :
1 0
سلام جناب فرش هفتصد شانه دوازده متری طرح چکاوک چقد میباشد یک جفت میخام ممنون میشم اگه جواب بدین
مدیریت : پاسخ
4 1
سلام عکس فرش رو در شبکه های اجتماعی (واتساپ و...) برای ما ارسال کنید تا قیمت به شما اعلام شده و مراحل ثبت سفارش شما انجام گردد.
سید علی زارعی :
1 0
سلام جناب اقای فرش من دوجفت فرش 5×3 میخوام یعنی تخته فرش 12 متری چکاوک ،اگه امکانش هست ممنون میشم قیمت هر تخته فرش رو برام ارسال کنید، سپاسگزارم زارعی از قم
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با ما در شبکه های احتماعی واتساپ و... در ارتباط باشید. 09124602254
محمد حسین گلپا ... :
2 0
من فقط نظرم فرش های 500شانه 12متری زیرقیمت کارخانه را کلا. مدل هایش را ببینم
مدیریت : پاسخ
2 0
برای مشاهده طرح های کامل در واتساپ 09124602254 پیام بذارید تا مشاورین ما نمونه های بیشتر براتون بفرستند.
محمد حسین گلپا ... :
1 0
بطور کلی خوب هست هم از نظر طرح و رنگ امیزی. ولی یه مشکلی الان هست و آن ارتباط از طریق واتساپ هست که آن آلان قطع هست حالا باید چکار کنیم. تمامت:
مدیریت : پاسخ
1 0
برای ثبت سفارش در تمامی شبکه های اجتماعی مثل واتساپ، تلگرام، ایتا و روبیکا می توانید پیام بدید .
رضا :
0 0
باسلام خسته نباشید ،لطفا قیمتها رو زیر همان فرش بنویسید ،مثلا فرش نه متری تراکم فلان این مبلغ ،،واسه جستجو قیمت فرش نه متری ،اومددر مورد 6متری توضیح داده
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام وقت بخیر جهت استعلام قیمت روز و اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول در واتساپ می توانید با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید
م خ :
0 0
سلام فرشهای ما لاکی قدیمی هست معاوضه میکنید با طرح جدید سربه سر ماشینی هستن
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام وقت شما بخیر متاسفانه تعویض نداریم..
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر