09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 مهر 1398 در ساعت 9 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفارشی هدیه کاشان با تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی یا دستباف و چاپی در بهترین کیفیت، تولیدات زیبا و متفاوتی را ارائه نموده است.

تابلو فرش سفارشی یکی از محصولاتی است که به عنوان کادو و هدیه در مراسمات مختلف همچون جشن تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج، روز مادر و روز پدر استفاده می شود. افرادی که تمایل دارند یک هدیه با ارزش و ماندگار را برای عزیزانشان تهیه کنند معمولا به سراغ تابلو فرش سفارشی دستباف می روند، تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف نیاز به زمان و هزینه بیشتری برای آماده شدن دارد، برای مثال یک تابلو فرش چهره سایز 50 در 70 اگر به صورت دستباف آماده شود، حدود سه ماه زمان نیاز دارد، اما اگر همین سایز به صورت تابلو فرش ماشینی تهیه شود نهایتا یک هفته ای آماده می شود و هزینه تابلو فرش سفارشی هدیه ماشینی هم به مراتب کمتر از مدل دستباف آن خواهد بود. همین عوامل باعث شده تا تابلو فرش سفارشی هدیه که معمولا هم مشتریان در تحویل آن عجله دارند، بیشتر به صورت ماشینی در کاشان سفارش داده شود.

در گالری سایت پرسان پارس هم مدل های زیادی از تابلو فرش سفارشی هدیه کاشان نمایش داده شده که اکثرا به صورت ماشینی سفارش داده شده اند و تعداد زیاد عکس های ارائه شده از تابلو فرش عکس چهره در گالری نشان از حسن اعتماد هموطنان عزیز به این مجموعه دارد. تابلو فرش چهره ماشینی به دو روش مختلف در کاشان تولید می شود که در زیر این روش ها به تفصیل بیان شده و تفاوت هایشان بررسی می گردد.

تابلو فرش سفارشی هدیه

تابلو فرش سفارشی هدیه چاپی

یکی از جدیدترین روش های تولید تابلو فرش سفارشی هدیه کاشان از عکس چهره چاپ عکس روی فرش می باشد؛ این روش متفاوت با تولیدات قبلی تابلو فرش ماشینی بوده و مزیت های آن عبارتند از سرعت بالا در تولید به طوری که تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی کمتر از یک روز انجام می شود و با احتساب زمان ارسال به شهرهای مختلف کشور نهایتا سه روزه به دست مشتریان می رسد، مزیت دیگر این روش وضوح بالای تابلو فرش چهره است؛ زیرا دقیقا طرح و عکس ارائه شده توسط مشتریان روی تابلو فرش چاپ شده و رنگبندی آن هم دقیقا مشابه با رنگ عکس اصلی می شود. چاپ پشت و روی عکس روی فرش سفید باعث شده تابلو فرش چاپی چهره بسیار شبیه به مدل های دستباف شود. تفاوت دیگر این مدل تابلو فرش سفارشی هدیه قیمت مناسب آن است که باعث شده مشتریان زیادی هم به خصوص در شهرهای بزرگ داشته باشد.

تابلو فرش سفارشی هدیه

تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی ماشینی

روش قدیمی و رایج تبدیل عکس به تابلو فرش در شرکت های پخش تابلو فرش، تابلو فرش سفارشی بافتی است. در این روش عکس مورد نظر خریداران ابتدا توسط طراح به صورت فرش 1000 شانه ده رنگ یا فرش 1200 شانه طراحی می شود. طراحان حرفه ای می توانند با طراحی مناسب و رنگ آمیزی درست، نقشه اولیه عکس چهره را زیبا طراحی نموده و بدین ترتیب فرش بافته شده رخ زیبا و طبیعی داشته باشد. با توجه به محدودیت تعداد رنگ در بافت تابلو فرش سفارشی هدیه به صورت ماشینی، طراحی خوب و حرفه ای اهمیت زیادی دارد و مهم است که طراح بتوانند با این تعداد رنگ یگ تابلو فرش زیبا و با رنگ بندی طبیعی طراحی کند. تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی با دستگاه فرش بافی انجام می شود و این دستگاه نیز بافت تابلو فرش را به صورت جفت انجام می دهد، لذا هزینه تمام شده آن نسبت به تابلو فرش سفارشی هدیه چاپی بیشتر است، زمان مورد نیاز برای طراحی و بافت تابلو فرش هم حدود یک هفته الی ده روز است.

تابلو فرش سفارشی هدیه

قیمت تابلو فرش سفارشی هدیه کاشان

در مطالب فوق سه نوع تابلو فرش سفارشی دستباف، تابلو فرش بافتی و تابلو فرش سفارشی هدیه چاپی با ویژگی ها و تفاوت هایشان معرفی شد، اکنون در جدول زیر لیست قیمت این سه مدل تابلو فرش سفارشی در ابعاد مختلف ارائه شده است و افرادی که تمایل به خرید هر کدام یک از این سه محصول را دارند با توجه به این لیست قیمت می توانند محصول مناسب با بودجه خود را انتخاب نموده و از طریق شماره های ارائه شده در سایت سفارششان را ثبت نمایند.

ردیف

ابعاد تابلو فرش

تابلو فرش سفارشی دستباف (تومان)

تابلو فرش چهره بافتی (تومان)

تابلو فرش سفارشی چاپی (تومان)

1

50 در 35

2.500.000

250.000

130.000

2

70 در 50

5.500.000

400.000

220.000

3

100در 70

8.500.000

750.000

340.000

4

100 در 150

12.000.000

1.400.000

580.000

تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر