09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 24 مرداد 1403 در ساعت 11 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدیدترین انواع فرش مدرن طوسی با سبک طراحی و بافت فانتزی، پتینه یا وینتیج و طرح های فرانسوی با رنگبندی لایت و طلاکوب در این سایت برای فروش مستقیم از کارخانه فرش کاشان معرفی شده است.

فرش مدرن ماشینی با کیفیت های مختلف، رنگ بندی متنوع و طرح های جدید انتزاعی در شرکت های فرش ماشینی کاشان تولید می شود. بیشتری خریداران فرش مدرن طوسی یا نقره ای را برای خرید جستجو می کنند. اما در تولید این محصولات تعداد رنگ های بیشتری مثل رنگ های بژ و نسکافه ای، فیلی و دلفینی، دودی و صدفی و... استفاده می شود.

انواع و طرح های فرش مدرن ایرانی

طرح های فرش مدرن طوسی که در شرکت های فرش ایرانی تولید می شود بسیار متنوع است و در دسته بندی های مختلف با نام های گوناگون توسط شرکت های فرش به خریداران معرفی می شود. اگر نوع نقشه و طرح فرش مدرن طوسی را بخواهید به صورت کلی دسته بندی کنیم، موارد زیر را خواهیم داشت:

  • فرش نئو کلاسیک
  • فرش مدرن طوسی یا لایت
  • فرش پتینه یا وینتیج
  • فرش طرح فرانسوی

فرش مدرن طوسی

فرش لایت چیست؟

فرش لایت ماشینی به فرش هایی گفته می شود که رنگ های گرم و جذاب مثل قرمز، آبی، سبز و... در آن وجود ندارد یا به صورت بسیار محدود استفاده شده و رنگ غالب در طراحی و بافت این نوع فرش ها شامل رنگ های روشن و خنثی مثل کرم صدفی، فیلی، نقره ای یا طوسی، بژ و... می باشد. این فرش ها حتی اگر دارای طرح و نقشه کلاسیک باشند، به دلیل سبک رنگ آمیزی که دارند، در چیدمان های مدرن به عنوان یک فرش فانتزی لایت قابل استفاده خواهند بود. و با نام فرش نئو کلاسیک هم شناخته می شوند.

جدیدترین مدل فرش پتینه

یکی دیگر از انواع فرش مدرن طوسی فرش پتینه (وینتیج) است که البته تنها شامل رنگ طوسی نمی شود و این نوع محصولات در پالت رنگی گسترده ای تولید می شوند. بیشتر فرش هایی که طرح نئوکلاسیک دارند و همچنین طرح های فرانسوی با سبک فرش پتینه طراحی و رنگ آمیزی شده اند. این محصولات در حال حاضر جدیدترین و جذاب ترین نوع فرش های تولیدی در شرکت های فرش کاشان هستند و با شانه و تراکم مختلف می توانید این محصولات را خریداری کنید.

فرش پتینه وینتیج

مشخصات فرش ماشینی مدرن

فرش های مدرن که در شرکت های فرش کاشان بافته می شود، با توجه به نوع دستگاه بافندگی هر شرکت می تواند پانصد شانه، 700 شانه، 1000 شانه و یا 1200 شانه و 1500 شانه باشد. برخی تولیدات با الیاف اکریلیک 100% هیت ست شده درجه یک تولید شده اند، برخی دارای نخ ورژن در بافتشان هستند و برخی دیگر از تولیدات نیز با پلی استر فیلامنت تولید شده اند. دسته بندی کامل و ارائه این محصولات به صورت کاتالوگ به مشتریان در این مجموعه انجام می شود.

قیمت فرش پتینه (وینتیج) کاشان

همانطور که گفته شده انواع فرش مدرن طوسی یا وینتیج، نقشه های فرانسوی و نئو کلاسیک که در شرکت های فرش بافته می شود از نظر مشخصات فنی مثل شانه و تراکم و جنس الیاف می توانند با هم متفاوت باشند و با دستگاه های مختلف تولید شده اند. لذا تنوع قیمتی گسترده ای نیز در عرضه این محصولات وجود دارد.

قیمت فرش پتینه (وینتیج)، انواع فرش فانتزی لایت و فرش های از این دست را با توجه به طرح انتخابی خود در واتساپ، تلگرام یا روبیکه می توانید از کارشناسان فروش استعلام بگیرید.

فرش فانتزی لایت

فرش فانتزی اتاق خواب و پذیرایی

کاربرد فرش فانتزی لایت و مدرن بسیار متنوع است، در مصارف خانگی می توان از نمونه های جدید و با کیفیت این محصولات در اتاق خوابی یا در پذیرایی وسط مبلمان استفاده کرد. در آشپزخانه و زیر مبل ناهار خوری نیز جلوه این فرش ها بی نظیر است. علاوه بر مصارف خانگی هتل های لوکس، شرکت های مختلف و صادر کننده های فرش نیز از مشتریان این نوع فرش های جدید و زیبا هستند که می توانند با بهترین کیفیت این محصولات را در این مجموعه تهیه نمایند.

قیمت فرش مدرن در شهر فرش

فرش های مدرن و فانتزی جدید در فروشکاه های بزرگ مثل شهر فرش و آقای فرش یا سرای ابریشم نیز عرضه می شوند. با توجه به شانه و تراکمی که دارند قیمت گذاری شده و به مشتریان ارائه می شوند. بهترین قیمت برای خرید فرش مدرن طوسی یا فرش وینتیج کهنه نما (پتینه) در صورتی است که شما به شکل مستقیم از شرکت تولید کننده اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید. در این مجموعه این امکان را برای خریداران عزیز در شهر های سراسر ایران فراهم نموده ایم و ارسال تمامی سفارشات به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان صورت می گیرد.

فرش مدرن فانتزی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 1 کاربر