09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 21 خرداد 1401 در ساعت 12 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین قیمت فرش ماشینی درجه یک – خرید مستقیم فرش از کارخانه– فرش 700 شانه ارزان قیمت – جدیدترین مدل فرش 1200 شانه – شهر فرش کاشان – فروشگاه آقای فرش.

فرش ماشینی و دستباف از تولیدات داخلی و ملی ایران هستند که از نظر کیفیت و زیبایی در جهان زبانزد بوده و معروف ترین و با کیفیت ترین فرش ها را می توان در ایران یافت. صنعت فرش ماشینی بیش از نیم قرن است که در کشور ما رونق گرفته و با توجه به پیشینه تاریخی خوبی که در زمینه طرح و نقشه و بافت فرش دستباف داشته ایم تولیدات فرش ماشینی نیز بسیار با کیفیت و ظاهر فرش های دستباف تولید شده و نظر خریداران را به خود جلب نموده است.

فرش ماشینی درجه یک از نظر مشخصات فنی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که عمدتا این دسته بندی بر اساس شانه و تراکم بوده و کارخانه های فرش کاشان هر ساله محصولات جدید و ظریف با شانه و تراکم بالاتر از تولیدات قبلی روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

معرفی کارخانه های فرش ماشینی ایران

بزرگترین کارخانه های فرش کشور در کاشان، مشهد، اصفهان و تبریز فعالیت دارند و انواع جدیدترین مدل فرش ماشینی را با خرید مستقیم فرش از کارخانه تولیدی آن می توان با حداقل قیمت یافت. در بین شهرهای مختلف تعداد کارخانجات موجود در شهر کاشان بیشتر بوده و به دلیل رقابت در حوزه فروش که در بین شرکت های مختلف این منطقه وجود دارد، امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان برای مصرف کننده ها راحت تر می باشد. برای مثال از کارخانه فرش مشهد نمی توان خرید مستقیم فرش از کارخانه با قیمت کمتر انجام داد و تمامی قیمت های ارائه شده از کارخانه نیز برابر با قیمت فرش در نمایندگی آن می باشد، اما در شرکت های فرش کاشان خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت آنلاین قیمت ها بسیار مناسب و رقابتی هستند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ارزان ترین قیمت فرش ماشینی درجه یک

حال که متوجه شدیم بهترین راه خرید فرش ماشینی ارزان و با کیفیت این است که خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان را اولویت خود قرار دهیم سوال بعدی این است که کدام یک از محصولات ارزان ترین قیمت فرش ماشینی را دارد و در عین حال کیفیت بافت خوب و درجه یک و تنوع طرح بالا دارد.

باید بگوییم که فرش 700 شانه اکریلیک دستباف گونه که با تراکم 2550 بافته می شود به چند دلیل می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که می خواهند ارزان ترین قیمت فرش ماشینی درجه یک و با کیفیت خریداری نمایند؛ اولین دلیل این است که فرش 700 شانه کاشان تنوع بی نظیری دارد و شما تقریبا هر نقشه ای که بخواهید با این مشخصات فنی پیدا می شود پس انتخاب فرش 700 شانه ماشینی از نظر طرح و نقشه هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند. دلیل دوم این است که قیمت فرش 700 شانه کاشان با توجه به کیفیت بافت خوب و دوام بالایی که دارد بسیار مناسب بوده و تقریبا اکثریت اقشار جامعه توان مالی خرید این محصول خوب و با دوام را دارند.

دلیل سوم این است که در خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت آنلاین از سایت های فروشگاهی فرش هفتصد شانه بسیار ارزان، با تنوع خوب و ارسال راحت به تمامی هموطنان ارائه می شود و شما اگر یک فرش 700 شانه خوب با بهترین مارک فرش ماشینی بخواهید به راحتی در روش خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت اینترنتی می توانید سفارش دهید.

ارزان ترین فرش ماشینی

زیباترین فرش ماشینی در کارخانه کاشان

افراد زیادی هستند که قیمت تمام شده فرش اولویت اصلی شان نیست یعنی ترجیح می دهند یک فرش زیباتر با قیمت بیشتر بخرند، نه اینکه تنها به کیفیت و دوام یا قیمت فرش توجه داشته باشند. برای این دسته از خریداران که کم هم نیستند هر ساله تولیدات جدیدی روانه بازار بزرگ فرش می شود که دارای شانه و تراکم بالا هستند، در نتیجه ظرافت این محصولات بیشتر بوده و ظاهر زیباتر، رخ جذاب تر و جشم نواز تری نیز دارند. برای مثال فرش 1200 شانه گل برجسته (هایبالک) که به صورت فرش طلاکوب، فرش وینتیج و فرش های کلاسیک جدید تولید شده، یا فرش 1500 شانه تراکم 4500 و فرش 1700 شانه همگی دارای همین ویژگی ها بوده و در حال حاضر زیباترین فرش ماشینی هستند که در کارخانه فرش کاشان تولید می شود و البته قیمت هایی بالا در مقایسه با فرش 700 شانه درجه یک یا فرش ماشینی 1000 شانه دستباف گونه دارند.

قیمت خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

وجود تفاوت قیمت در خرید مستقیم فرش از کارخانه با قیمت فرش در فروشگاه هایی که در سطح شهر وجود دارد نظیر فروشگاه آقای فرش و شهر فرش، به دلیل وجود واسطه های و هزینه های جانبی نمایشگاهی، کاملا برای همه روشن و واضح می باشد. همین موضوع باعث شده است که تمامی مشتریان حتی کسانی که قیمت فرش بریشان اهمیت ندارد نیز بخواهند با خرید بی واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان حداقل هزینه را برای خرید فرش ماشینی دلخواه خود بپردازند.

در این سایت خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان انواع مختلف فرش ماشینی که در فوق معرفی شد، به صورت مستقیم از کارخانه های بزرگ و مطرح کشور به خریدارانی که قصد خرید آنلاین فرش دارند ارائه می شود. قیمت خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان نیز از طریق واتساپ به صورت روزانه اعلام می شود و افرادی که می خواهند هنگام خرید استعلام قیمت گرفته و حداقل قیمت را برای خرید فرش خوب و با کیفیت بیابند می توانند در واتساپ با مشاورین ما در ارتباط باشند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت حضوری بدون واسطه

بسیاری از مشتریان هستند که می خواهند به صورت حضوری به کارخانه های بزرگ فرش مراجعه نموده و به این ترتیب راحت تر بتوانند کمترین قیمت را برای خرید فرش مورد نظرشان بپردازند. در گذشته این امر امکان پذیر بود چون تنوع محصولات تا این حد زیادی نبود. اما امروزه با توجه به اینکه هر کارخانه ای صدها طرح و نقشه دارد و با توجه به بالا بودن قیمت فرش تولید تمام محصولات به صورت سفارشی می باشد این روش دیگر منسوخ شده و اکثر شرکت های بزرگ فروش حضوری برای مشتریان ندارند و در واقع نمایشگاهی برای عرضه محصولات به صورت مستقیم به مشتریان در نظر نگرفته اند. تنها تعداد محدودی از شرکت ها و کارخانه های کوچک وجود دارند که به دلیل مشکل در فروش محصولات خود امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت بی واسطه برای مشتریان فراهم کرده اند که آنها نیز تنوع طرح کافی برای مشتریان ندارند و در واقع اکثر تولیداتشان به صورت سفارشی بعد از انتخاب مشتری انجام می شود و تنها نقشه های پرفروش در رگال برای نمایش و ارائه به مشتریان خود دارد.

لذا بهترین روش خرید مستقیم فرش بی واسطه از کارخانه این است که از سایت های فروش آنلاین که تمامی محصولات کارخانه های بزرگ کشور را به مشتریان خود ارائه می دهند و خریداران با تنوع بی نظیری از جدیدترین مدل فرش ماشینی رو به رو هستند و قیمت ها نیز معادل قیمت فرش درب کارخانه می باشد لذا انتخاب و خرید راحت، سریع و ارزان خواهد بود.

خرید مستقیم فرش 1500 شانه 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 1 کاربر