09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 آذر 1399 در ساعت 18 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت انواع فرش سجاده ای شرکت فرش کاشان – بهترین قیمت خرید سجاده فرش نمازخانه با کیفیت - انواع فرش محرابی مسجدی کاشان.

قیمت فرش سجاده ای یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت برای هیئت امنای مساجد، متولیان امامزاده ها، بقای متبرکه و مدیران اجرایی سازمان ها، موسسات، بیمارستان ها، پادگان و مراکز تفریحیست که با توجه به درجه یک بودن کیفیت بافت فرش نماز سجاده، جنس الیاف مورد استفاده و دستگاه بافندگی فرش نمازخانه ای، قیمت انواع فرش مسجدی دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند.

کاربرد فرش نمازی

فرش نمازی یکی از انواع نام هاییست که در کنار سایر نام ها از جمله فرش محرابی، فرش مساجد و سجاده فرش در بین خریداران رواج دارد اما کاربرد آن ها به عنوان فرش نماز یکی می باشد. ویژگی فرش نماز سجاده ایجاد محدوده و جایگاه اختصاصی برای هر شخص نمازگزار می باشد که با در کنار هم قرارگیری محراب ها در هر رول فرش سجاده ای منجر به ایجاد صفوفی منظم خواهد شد.

طراحی انواع فرش مسجدی البته در نوع محرابی به شیوه ای می باشد که ستون ها باعث جداسازی مرز محراب ها از همدیگر می شوند که علاوه بر نظم دهی صفوف که به آن اشاره شد جهت قبله نیز به راحتی قابل تشخیص خواهد بود. طرح و رنگ های استفاده شده در فرش سجاده ای نمازخانه ای علاوه بر موارد بالا حس معنوی و آرامش را هنگام اقامه نماز و یا سایر فرایض دینی برای افراد ایجاد خواهد کرد.

ابعاد انواع فرش های مسجدی

ابعاد فرش سجاده ای امروزه به صورت یک معیار استاندارد در بافت انواع فرش مسجدی رعایت می شود که این اندازه عدد 125 در 63.5 سانتی متر به ازای هر محراب و جایگاه هر شخص می باشد. محراب های فرش نماز سجاده در قالب کناره فرش رولی شکل کلی فرش سجاده ای را تشکیل می دهند که در شرایط خاص و به خواست مشتریان امکان تغییر ابعاد نیز وجود دارد.

برای این که متراژ و ابعاد فرش های مسجدی برای مکان مورد نظر مشخص شود بایستی کروکی مسجد و یا نمازخانه را برای کارشناسان مجموعه ارسال نمایید تا با توجه به 3 فاکتور عرض، طول و جهت قبله مراحل بافت فرش نمازخانه ای با دقت صورت گرفته و کمترین میزان پرتی را برای شما داشته باشد.

انواع فرش مسجدی

انواع شانه و تراکم فرش نماز سجاده

سجاده فرش نمازخانه ای که توسط کارخانه فرش مسجدی کاشان بافت می شوند دارای انواع شانه و تراکم می باشند که در وزن و قیمت انواع فرش مسجدی تاثیرگذار هستند که در جدول زیر مشخصات فرش سجاده ای بافت شده در شرکت سجاده فرش پرسان پارس را اشاره خواهیم کرد.

ردیف

شانه و تراکم

جنس الیاف

1

440 شانه تراکم 800

بی سی اف

2

500 شانه تراکم 800

پلی استر

3

500 شانه تراکم 1000

پلی استر

4

500 شانه تراکم 800

اکریلیک

5

500 شانه تراکم 900

اکریلیک

6

500 شانه تراکم 1000

اکریلیک

7

700 شانه تراکم 2550

اکریلیک

با توجه به تغییرات دائمی و نوسانات قیمت فرش سجاده ای می توانید به روزترین و جدیدترین لیست قیمت فرش نماز سجاده را از طریق ارسال پیام در واتساپ مطلع شوید.

بهترین کیفیت نمازخانه

کارخانه های تولید فرش سجاده، کیفیت های متنوعی برای انواع فرش نمازخانه ارائه می دهند که همین امر باعث می شود قیمت فرش مسجدی تنوع زیادی داشته باشد. بهترین سجاده فرش نمازخانه فرشی می باشد که مطالیق با معیارهای شما باشد چرا که برخی افراد نرمی فرش زیر پا اولویت می باشد و برای برخی دیگر قیمت ارزان انواع فرش مسجدی مهم ترین فاکتور می باشد.

نوع نخ که اکریلیک، پلی استر و یا بی سی اف باشد، دستگاه بافندگی فرش محرابی شامل CRT، ASR، ماکویی، تکسیما و HCP و میزان شانه و تراکم در تعیین قیمت فرش نماز سجاده موثر هستند که در این بین الیاف اکریلیک 100 درصد هیت ست بهترین کیفیت فرش نمازخانه ای را تشکیل می دهد و توسط شرکت بایر آلمان ارائه می شود.

شرکت فرش پرسان پارس با بیش از 10 سال سابقه در خدمات فرش سجاده ای شامل بافت، ارسال، نصب و دوخت انواع فرش مسجدی همواره در صدد بوده اجناس خود را در بهترین سطح کیفیت و مطابق با خواسته خریداران تولید نماید تا از این طریق گامی در جهت رضایت مشتریان برداشته باشد.

ابعاد فرش نمازخانه

خرید اینترنتی سجاده فرش نماز

یکی از امکاناتی که به شرکت فروش سجاده فرش اضافه شده است امکان خرید اینترنتی انواع فرش مسجدی به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه می باشد که در این صورت باعث کاهش قیمت فرش نماز سجاده برای خریداران می شود.

از دیگر محاسن این روش از خرید فرش نمازخانه ای می توان به امکان سفارش از بین طرح و رنگ های متنوع تر، انجام ابعاد سفارشی و مطالبق با فضای کاربردی، ارسال و نصب فرش محرابی در متراژ بالا اشاره کرد که در مجموع از لحاظ زمانی نیز موجب کاهش چشمگیری خواهد شد.

برای خرید انواع فرش محرابی در ابتدا می توانید جدیدترین طرح ها را از طریق واتساپ و تلگرام از کارشناسان ما دریافت کرده و پس از اندازه گیری محیط مسجد و نمازخانه، جهت ثبت سفارش و ادامه مراحل کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

خرید اینترنتی فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر