09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 شهریور 1399 در ساعت 17 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش سجاده ای از کارخانه فرش محرابی کاشان – تولید سجاده فرش مسجدی با قیمت کارخانه – انواع فرش نمازخانه ای مسجدی.

طرح های فرش سجاده ای تولید شده در کارخانه فرش ماشینی کاشان چه از لحاظ رنگ بندی و چه از لحاظ کیفیت، بسیار متنوع بوده که این گستردگی تنوع، قدرت خرید بسیار خوبی به مشتریان در سراسر کشور می دهد.

کارخانه فرش مسجدی کاشان با افتتاح فروشگاه اینترنتی خود امکان خرید اینترنتی فرش سجاده ای را به صورت مستقیم و از کارخانه فراهم کرده است. برای این که بتوانید فضایی بکدست و زیبا را برای مکان مورد نظرتان به وجود بیاورید باید در انتخاب و خرید سجاده فرش نمازخانه دقت زیادی داشته باشید.

فرش های ماشینی سجاده ای

امروزه با گسترش دستگاه های ماشینی بافت و تولید فرش سجاده ای، شرکت های مختلفی اقدام به تولید این محصول نموده اند که در این بین مجموعه فرش پرسان پارس جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات کارخانه فرش مسجدی کاشان را به فروش می رساند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه برای خریداران مزایای زیادی از جمله ارزان تر شدن قیمت فرش مسجدی را به همراه خواهد داشت. قیمت های سجاده فرش نمازخانه ای به فاکتورهای مختلفی بستگی دارند که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص می دهیم.

فرش ماشینی سجاده ای

نخ فرش سجاده ای نمازخانه

از بین تمامی نخ هایی که در بافت فرش محرابی استفاده می شود الیاف 100 درصد اکریلیک هیت ست شده از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. کارخانه فرش مسجدی برای آن که نیاز آن دسته عزیزانی که به دنبال خرید فرش سجاده ای ارزان قیمت هستند برطرف شود سجاده فرش نمازخانه ای پلی استر و ورژن را نیز به محصولات تولیدی خود اضافه کرده است تا اگر قصد خرید فرش سجاده ای دست دوم را دارند با همان هزینه بتوانند فرش مساجد را به صورت جدید و نو خریداری کنند.

  • نخ اکریلیک: فرش سجاده ای اکریلیک به صورت فرش 700 شانه و فرش 500 شانه در تراکم های مختلفی بافت می شود که باعث تولید مرغوب ترین سجاده فرش ها می شود تا علاوه بر نرمی و عدم پرزدهی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
  • نخ پلی استر: سجاده فرش نمازخانه ای پلی استر همچون فرش های اکریلیک در شانه و تراکم های 500 و 700 تولید می شود و نکته مثبت آن ارزان تر شدن قیمت فرش سجاده ای پلی استر می باشد و در متراژهای بالا می تواند در هزینه های پرداختی شما صرفه جویی زیادی به عمل آورد.
  • نخ ورژن و بی سی اف: کارخانه فرش مسجدی به صورت محدودی تولیدات فرش محرابی مساجد را بر روی کیفیت های ورژن و بی سی اف انجام می دهد تا خریداران با هر بودجه ای بتوانند فرش کهنه مساجد خود را با فرش های جدید جایگزین کنند. سجاده فرش نمازخانه BCF و ورژن به دلیل این که در تراکم های به نسبت پایین تر تولید می شوند از ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند و این نکته یکی از بزرگ ترین مزایای فرش سجاده ای ارزان قیمت می باشد.

رنگ بندی فرش مسجدی

انتخاب رنگ سجاده فرش نمازخانه بسیار مهم می باشد چرا که شما با یک بار خرید اینترنتی فرش سجاده ای، سال ها از آن استفاده می کنید. رنگ بندی فرش ها در کارخانه فرش مسجدی پرسان پارس بسیار بیشتر از قبل شده است. از جمله رنگ های جدید که وارد پالت رنگی کارخانه شده رنگ فیلی و بژ می باشد.

رنگ بندی بژ در واقع جایگزین فرش ماشینی سجاده ای گردویی شده که در گذشته تولید می شد اما ما در مجموعه پرسان پارس بنا به سلیقه شما امکان بافت هر دو رنگ را فراهم کرده ایم. رنگ های سبز و آبی سجاده فرش نمازخانه ای همچنان از محبوب ترین ها به شمار می روند که تنوع گسترده ای برای این دو رنگ در فروشگاه فرش محرابی پرسان پارس ایجاد شده است.

از دیگر رنگ هایی که در بافت فرش سجاده ای استفاده می شوند می توان رنگ بندی های لاکی، زرشکی، فیروزه ای، آبی کاربنی و سرمه ای را نام برد.

کارخانه فرش مسجدی

انواع شانه و تراکم فرش مسجدی کاشان

همانطور که گفته شد سجاده فرش نمازخانه ای و مسجدی کاشان در انواع شانه و تراکم ها بافت می شوند که مشتریان، هیئت امنا، خیرین می توانند با در نظر گرفتن سلیقه، بودجه و دیگر موارد در نظر گرفته شده اقدام به خرید اینترنتی از کارخانه فرش مسجدی نمایند.

در جدول زیر مشخصات فنی انواع فرش نمازخانه ای بیان شده تا بتوانید در خصوص انتخاب و ثبت سفارش سجاده فرش ها با خیال راحت تری تصمیم گیری نمایید.

ردیف

تعداد شانه

میزان تراکم

نخ فرش

ضخامت (mm)

دستگاه بافت

1

700 شانه اصل

2550

اکریلیک

10±1

HCP

2

700 شانه اصل

2550

اکریلیک

11±1

Textima

3

700 شانه

2100

اکریلیک

11±1

HCP

4

700 شانه

2100

اکریلیک

12±1

Textima

5

700 شانه

1800

اکریلیک

11±1

HCP

6

700 شانه

1800

اکریلیک

12±1

Textima

7

500 شانه

1000

اکریلیک

12±1

CRT

8

500 شانه

1000

اکریلیک

13±1

ماکویی

9

500

1000

پلی استر

13±1

ماکویی

10

500

800

اکریلیک

12±1

ASR

11

440

750

بی سی اف

13±1

ماکویی

سایز فرش سجاده ای نمازخانه

سایز نمازخانه ها و مساجد در ابعاد سجاده فرش نمازخانه نقش چندانی ندارد چرا که فرش مساجد با عرض 1.25 متر و طول متغیر بافت می شوند و متراژ نمازخانه ها می تواند باعث تغییر در طول فرش محرابی مسجدی شود. با توجه به تولید انبوه فرش سجاده ای در کارخانه فرش مسجدی کاشان، اندازه ها دقیقا مطابق با متراژ در خواستی شما در نظر گرفته می شود.

سجاده فرش محرابی به صورت یکپارچه نیز امکان بافت دارد که استفاده آن بیشتر در مکان های بزرگ می باشد همچنین اگر قناسی در محیط وجود داشته باشد با توجه به کروکی بافت فرش سجاده ای به صورت پازلی انجام می شود و سپس در محل مورد نظر مراحل نصب و دوخت سجاده فرش نمازخانه ها به یکدیگر انجام خواهد شد.

سجاده فرش نمازخانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر