09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 8 دی 1399 در ساعت 23 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید تابلو فرش سفارشی جهت هدیه – سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش – خرید اینترنتی تابلو فرش چهره درجه یک – قیمت تابلو فرش چاپی عکس چهره.

سفارش و خرید تابلو فرش با عکس دلخواه بی شک بهترین هدیه ای می باشد که در ایام مختلف سال می توانید برای شادی عزیزانتان انتخاب نمایید. آیا انتخاب تابلو فرش هدیه عکس برای روز پدر می تواند یک کادوی خاص و با ارزش باشد؟

مدتیست که سفارش بافت عکس روی فرش و چاپ تصویر روی قالیچه در شکور رواج یافته اما انتخاب یک محصول با کیفیت و ارزان قیمت شاید کار چندان آسانی نباشد. با فرا رسیدن مناسبت هایی همچون ولنتاین، روز مادر، روز پدر، استقبال خریداران برای سفارش تابلو فرش عکس چهره بیشتر می شود اما بازار گسترده تبدیل عکس به تابلو فرش محدود به مناسب های خاص نمی شود و به عنوان یک هدیه تولد ماندگار می تواند خاطره ای تکرار نشدنی را برای عزیزان شما رقم زند.

هدیه تابلو فرش تبلیغاتی

بسیاری از شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی از انواع تابلو فرش آیه و منظره در کنار آرم و لوگوی سازمانی خود جهت تابلو فرش هدیه عکس با هدف تبلیغاتی و قدردانی از مشتریان خود استفاده می کنند که مجموعه فرش پرسان پارس با تیمی مجرب، تمامی مراحل طراحی تبدیل عکس به تابلو فرش، درج متن و لوگوی شرکت را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام داده و در کنار آن سفارش تابلو فرش عکس چهره را با کمترین و ارزان قیمت به دست شما خریداران محترم می رساند.

تابلو فرش هدیه عکس

هدیه سالگر ازدواج؛ تابلو فرش

یکی از خاطره انگیزترین روزهای هر زوجی سالگرد ازدواجش می باشد که سفارش تابلو فرش هدیه عکس می تواند مروز خاطرات شیرین را تداعی بخش کند. سفارش تابلو فرش عکس چهره عروس و داماد در اندازه های کوچک و بزرگ با کیفیت درجه یک توسط مرکز خرید اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس قابل انجام می باشد که بنا به سلیقه شما امکان قاب کردن از بین انواع قاب های چوبی، MDF و PVC وجود دارد.

مناسبت های مختلف دغدغه انتخاب هدیه را برای خرید کمی سخت می کند. انتخاب کادویی که در عین با ارزش بودن، هزینه زیادی برای خرید نداشته باشد و همچنین سلیقه و رضایت طرف مقابل را نیز همراه داشته باشد تا باعث سورپرایز شدن او شود همگی موضوعات ریز و درشتی است که می توان آن را در سفارش تابلو فرش عکس چهره خلاصه کرد. نمونه تصاویر تبدیل عکس به تابلو فرش با کسب اجازه از مشتریان محترم در وبسایت مجموعه، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام فرش پرسان پارس قابل مشاهده هستند.

کادوی خاص؛ تابلو فرش هدیه

عده ای از خریداران تابلو فرش چهره شخصی در صدد هستند تا با خاص تر کردن کادوی در نظر گرفته شده شادی را در چهره عزیزانشان ببینند. کیفیت درجه یک انواع تابلو فرش چاپی به دلیل کاربرد مواد اولیه مرغوب و استاندارد در این مجموعه می باشد اما خاص کردن کادو می تواند شامل آپشن هایی باشد که در زیر به تعدادی از آن ها شاره کرده ایم:

  • اضافه کردن متن، تاریخ، نوشته دلخواه و یا لوگو
  • تنظیم رزولوشن تصویر و ادیت های کوچک و بزرگ جهت بهتر شدن عکس
  • انواع قاب
  • بسته بندی، کاغذ کادو، تزئین با گل

تابلو فرش هدیه عکس

کیفیت تابلو فرش عکس چهره

یکی از نگرانی هایی که برای خریداران هنگام سفارش تابلو فرش عکس چهره ممکن است پیش بیاید این است که کیفیت چاپ عکس روی فرش چطور است؟ آیا می توان تابلو فرش هدیه عکس را به عنوان یک کادوی درخور و با ارزش در نظر گرفت؟ خصوصیت اصلی تابلو فرش سفارشی چهره، ماندگاری و ارزش بالای آن می باشد که این موضوع باعث شده است طرفداران آن روز به روز بیشتر شود.

فرش ریز بافت و دستباف گونه 1200 شانه، دستگاه های پیشرفته بافت و چاپ فرش، تضمین کننده کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش چهره می باشد که قابلیت شسته شدن در صورت بروز لکه و کثیفی را نیز دارند. با انتخاب یک عکس خوب و با کیفیت مناسب حتی تصاویری که با گوشی موبایل گرفته شده اند می توانید آن را در کوتاه ترین زمان به یک تابلو فرش سفارشی ماندگار تبدیل کنید.

تابلو فرش با عکس دلخواه باید طوری باشد که تصویر شخص هدیه گیرنده بدون اطلاع قبلی باشد از همین رو برخی تصاویر پروفایل شبکه های اجتماعی می توانند گزینه خوبی برای سفارش تابلو فرش عکس چهره باشند.

زمانی که تابلو فرش چاپی چهره از عکس عزیزانتان باشد هنگام دریافت هدیه احساس بهتری به او دست خواهد داد که علاوه بر این موضوع، دکوراسیون خانه را نیز باید مد نظر داشت چرا که اساس یک تابلو فرش کالای تزئینی جهت زینت دادن به دکوراسیون خانه می باشد.

عکس عروسی برای اتاق خواب، عکس های خاص شامل طرح های فرانسوی، اروپایی و سنتی برای پذیرایی قابل استفاده می باشند که همگی این طرح ها در کوتاه ترین زمان توسط مجموعه فرش پرسان پارس قابل انجام و سفارش به صورت بافت تابلو فرش چهره شما یا تابلو فرش چاپی دادن هستند.

قیمت تابلو فرش چهره

در نظر گرفتن بودجه برای انتخاب تابلو فرش هدیه عکس بسیار حائز اهمیت می باشد از همین رو و برای احترام به سلایق مختلف، سفارش تابلو فرش عکس چهره با ابعاد مخلف و قیمت های متنوع به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است. شما در هر نقطه از کشور که باشید می توانید با استعلام قیمت تابلو فرش عکس چهره از طریق لینک واتساپ قرار داده شده در صفحه اصلی به کارشناسان ما متصل شده و با توجه به هزینه ای که برای تبدیل عکس به تابلو فرش در نظر گرفته اید می توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کرده و تابلو فرش چهره عزیزانتان را درب منزل تحویل بگیرید.

سفارش تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر