09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 مهر 1398 در ساعت 17 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 24 )

تصاویر جدیدترین طرح های تابلو فرش ماشینی و دستباف چهره شخصی افراد را می توانید در سایت پرسان پارس دنبال نمایید.

سال ها تجربه در زمینه بافت تابلو فرش سفارشی چهره شخصی افراد در اندازه های مختلف از افتخارات ماست. مجموعه پرسان پارس افتخار دارد تبدیل عکس به تابلو فرش را به صورت ماشینی و دستباف انجام داده و باعث ثبت لحظات خاطره انگیز شما در کنار عزیزانتان شده است. شرکت پرسان پارس با بهره مندی از نیروهای خوش ذوق و با تجربه، الیاف درجه یک، دستگاه های مدرن بافت ماشینی و چاپ دیجیتال، تابلو فرش چهره شخصی شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت بافت می کند.

کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش به 3 شکل دستباف، ماشینی و چاپی انجام می شود که هر کدام از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند.

  • تابلو فرش دستباف چهره: کیفیت این محصول بر هیچ کسی پوشیده نیست و سالیان سال است که اجداد ما فرش اصیل ایرانی را به جهانیان شناسانده اند.
  • تابلو فرش بافتی ماشینی: بافت تابلو فرش چهره سفارشی با دستگاه 1000 شانه تراکم 3000 و با مشخصات 10 رنگ انجام می شود که طول خاب یا همان ضخامت فرش 8±1 میلی متر می باشد. به دلیل استفاده استفاده از نخ های رنگی به هیچ عنوان سفیدی در فرش دیده نمی شود و کیفیت محصول بسیار بالاست.
  • تابلو فرش چاپی: که جدیدترین تکنولوژی در حوزه تابلو فرش چهره شخصی می باشد و بزرگ ترین مشکل که مشاهده سفیدی هنگام دست کشیدن بر روی آن بود به دلیل استفاده از فرش با کیفیت و دستگاه های جدید کاملا برطرف شده و این محصول امروزه به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات تابلو فرش سفارشی می باشد.

سایت تابلو فرش چهره

تابلو فرش هدیه

محصولات تابلو فرش عکس شخصی به عنوان یکی از بهترین هدیه ها در مراسمات مختلف می تواند مورد استفاده واقع شود. قیمت ارزان، جاودانه بودن اثر، رنگ بندی های جذاب و واقعی، تلفیق صنعت و هنر، امکان تهیه در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از ویژگی های تابلو فرش هدیه می باشد.

کاربردهای تبدیل عکس به تابلو فرش

  • تابلو فرش چهره عروس و داماد: ثبت لحظات خاطره انگیز عروسی در گذشته بر روی شاسی و یا آلبوم کاغذی انجام می شد اما امروزه امکان تهیه تابلو فرش عروسی همراه با قاب های شکیل و با کیفیت میسر شده است.
  • تابلو فرش چهره کودک: ثبت لحظات شیرین دوران کودکی توسط والدین می تواند در آینده مرور خاطرات گذشته را در کانون خانواده ها تداعی کند. این مجموعه انواع تابلو فرش چهره کودک را همراه با طراحی حرفه ای انجام می دهد.
  • تابلو فرش تبلیغاتی: یکی از راه های موثر تبلیغات استفاده از تابلو فرش می باشد چرا که علاوه بر زینت دادن به محیط، به راحتی و با هزینه کم می تواند برند و حرفه شما را تبلیغ کند. از تابلو فرش تبلیغات در مراسمات تقدیر و تشکر کارمندان، ورزشکاران، دانشجویان، خیرین و ... نیز می توان استفاده کرد.
  • هدیه تولد، روز زن، روز مرد، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ...

تابلو فرش چهره شخصی

ابعاد تابلو فرش چهره

اگر دنبال یک سایت تابلو فرش چهره شخصی هستید تا از ابعاد تابلو فرش چهره مطلع شوید می توانید به وبسایت فرش پرسان پارس مراجعه کنید.

کوچک ترین ابعاد تابلو فرش سفارشی 50 در 35 می باشد و از سایزهای دیگر می توان به 70 در 50، 100 در 50، 100 در 70 و 150 در 100 اشاره کرد. البته با توجه به عکس ارسال شده شما امکان تغییر ابعاد در تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی وجود دارد.

قاب تابلو فرش سفارشی

انواع قاب کنگره، پرند، کله شیری، چرمی، گلفام، چرمی PVC، شاپرک، MDF و چوبی بر روی فرش های سفارشی چهره اجرا می شوند که دارای رنگ های سفید، طلایی، قهوه ای و مشکی می باشند.

سایت تابلو فرش چهره

مقایسه تابلو فرش بافت چهره و چاپ

  1. تفاوت رنگ: محدودیت 10 رنگ در تابلو فرش بافت چهره طراحان را مجبور به استفاده از ترکیب رنگ ها جهت شباهت عکس و تابلو فرش می کند که در نهایت، محصول خروجی بین 70 تا 80 درصد شباهت به تصویر اصلی خواهد داشت. در تولید تابلو فرش چهره شخصی به روش چاپی از 256 رنگ متنوع استفاده می شود که باعث می شود حدودا 99 درصد شباهت بین عکس و تابلو فرش وجود داشته باشد.
  2. تفاوت تعداد: بافت فرش ماشینی به صورت خاب زیر و رو می باشد و همین مساله باعث تولید یک جفت تابلو فرش (2 تا) در هر سفارش می شود که می تواند مزایا و معایبی داشته باشد.
  3. مدت زمان تحویل: تابلو فرش بافتی به علت نیاز به طراحی و قرار گیری در نوبت بافت نیاز به زمان بیشتری جهت آماده شدن دارد اما تابلو فرش شخصی چاپی در مدت 48 تا 72 ساعته آماده می شود که در صورت عجله ای بودن امکان آماده شدن سریع تر نیز وجود دارد.

تصاویر تابلو فرش چهره

جدیدترین تصاویر تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی را در سایت تابلو فرش چهره پرسان پارس از بخش گالری محصولات می توانید دنبال کنید. همچنین کانال تلگرام ما به نشانی t.me/parsanpars_printedcarpet و صفحه اینستاگرام شرکت تابلو فرش با آدرس parsan_pars نمونه تصاویر انواع تابلو فرش شخصی را با رضایت مشتریان در این صفحات قرار داده است. شماره تماس جهت ثبت سفارش و خرید تابلو فرش عکس شخصی 09131629159، 09124602254 و 03154753961 می باشد.

تصاویر تابلو فرش چهره

ارسال نظر
محسن :
2 0
واقعا کار با کیفیت و عالی خدا قوت ب تمام پرسنل فرش پرسان پارس
سعیده عسکری :
2 0
سلام واقعا کار شما عالی بود ، فکر نمی کردم که به این سرعت و با کیفیت عالی اماده بشه از تمام دست اندرکاران سپاس و قدردانی را دارم.
..... :
1 0
واقعاکارتون عالیه و باکیفیت خیلی به سرعن اماده شد پرسنلتون عاااالی وفوق العاده خوش اخلاقن
حمید سهیلی :
1 0
سلام وقتتون به خیر،ممنونم از بابت تابلو فرش دخترم که سریع آماده کردید وفرستادید،خیلی عالیه واقعا،دستتون درد نکنه🙏
Javid :
1 0
با سلام و عرض خدا قوت،ضمن تشکر از تابلو فرش های جذابتون و ارسال سریع شما،واقعا فکر نمیکردم به این سرعت به دستم برسه،همچنین از کیفیت کار راضی بودم هر دو تابلو فرش با کیفیت و به موقع به دستم رسید ،سپاس از شما
نصر اصفهانی :
1 0
عالی بود
فرخنده :
1 0
واقعا عالی هست کارتون خیلی ممنون😘
آمنه رحمانی نژا ... :
1 0
خیلی رضای بودم خیلی تابلو فرش و قعا عالی بود
آمنه رحمانی نژا ... :
1 0
واقعا عالی بود کارتون
رضا آرمان :
1 0
با سلام وخسته نباشید خدمت شما استاید محترم . واقعا تابلو فرشهای شما عالی وبا کیفیت هستش وهرکسی کار شما را دید واقعا تایید کرد .
بشکول :
1 0
سلام تابلو فرش سفارشی من امروز رسید خیلی خیلی عالی شده کیفیتش حتی از عکسش هم بهتره از آقای رحمتی و همه زحمت کشان مجموعه فرش پرسان پارس کمال تشکر و قدر دانی رو دارم حس مسئولیت کاری و نظم و سرعت عملشون در ارسال سفارش بینظیره قیمتش هم خیلی منصفانه تر از جاهای دیگست برقرار و پابنده باشید.
فرنازحسینی نژاد :
1 0
باسلام ونهایت تشکر از شما عزیزان زحمتکش وهنرمند مخصوصا جناب آقای رحمتی. وبا اعلام رضایت از تابلو فرش سفارشی ام
بشکول :
1 0
سلام سفارش تابلو فرشم امروز رسید خیلی عالی شده کیفییتش حتی بهتراز عکسش شده از آقای رحمتی و زحمت کشان مجموعه پرسان پارس کمال تشکر و قدردانی رو دارم کیفیت تابلو، نظم و سرعت عملشون، حوصله ای که در پاسخگویی و مشاوره دارند بینظیره قیمت هاشون هم منصفانه تر از همه جاست برقرار و پاینده باشید
زهرا :
0 0
عالی بود. خبلی زود به دست صاحبش رسید. ممنونم
عبداله تقدسی :
0 0
سلام و سپاس بسیار فراوان. دو تابلو عکس در عرض ۴ روز برایم اماده و ارسال شد. بسیار زیبا هستند. در مقام مقایسه، بلحاظ قیمت هم خیلی مناسب بود. ممنون از زحمات تمامی دست اند کاران گرانقدر این هنر زیبا و ماندگار.🙏🌹🤝 انشاالله در کمال صحت جسم و روان باشید. 🙏❤️🌹
عبدالله :
0 0
سلام و سپاس از تابلو فرش سومی که تهیه و ارسال فرمودید. با اینکه عکسی که فرستاده بودم کیفیت زیاد بالایی نداشت ولی تابلو فرش اش خیلی خوب شده. ممنون از زحمات تون🙏. یک پیشنهاد : اگر تابلو فرش های ارسالی پرز ها و نخ های اضافی روی اون گرفته بشه، هنر زیباتون چندین برابر رضایت مشتری رو برآورده خواهد کرد. پیشاپیش نوروز ۱۴۰۲ بر همگی مبارک باد.🙏💐
امير :
0 0
سلام خيلى خيلى تشكر . مرسى ممنون از تابلوهاى فرش زيباتون خيلى خيلى عالى بود حتى بهتر از عكسشون بود . واقعا ممنونم خسته نباشيد . واقعا ميگم از لحاظ قيمت خيلى خوب بود هم يادگارى ميمونه هم كادوى خوبى هست كه به كسايى كه دوسشون داريد تقديم كنيد .
ابراهیمی :
0 0
با سلام،دو تا تابلو سفارش داده بودم،بسیار عالی از نظر کیفیت و رنگ. تشکر
محمد :
0 0
سلام و درود ممنون بخاطر سرعت عمل و خوش قولی در کارتون .قیمت متفاوت با مابقی جاهاست. کیفیت هم عالی .موفق و پیروز باشید
محمد :
0 0
سلام و درود خدمت شما .متشکرم بابت سرعت عمل و خوش قولی شما کار هم با کیفیت عالی و قیمت مناسب .به دوستان توصیه میکنم بی هیچ شکی اعتماد کنید .موفق و پیروز باشید 🌹🌹
صولت :
0 0
سلام وقت بخیر، واقعا دست مریضادو خدا قوت،تابلو فرش زیباتون رسید. بسیارعالی و بی نظیر بود ممنونم ازاین همه دقت و ظرافت و سرعت.باور نمیکردم که از دست بافت هم زیباترشده مثل این میمونه که با دوربین عکس گرفته شده . افتخار میکنم به شما و مجموعه همکاراتون که باعث هنر ایرانیان هستید. خیلی خیلی ممنونم
مسعود صبری :
0 0
باسلام‌ واقعا" کارتون بی نظیره دستمریزاد
سپیده :
0 0
واقعا ممنونم از کیفیت کارتون و همینطور ارسال سریع شما ..خیلی قشنگ شد روزیتون بیش از پیش 💐
مینو صفری :
0 0
با سلام و خسته نباشی خدمت شما دوستان زحمت کش واقعا کارتون حرف نداره من خودم کارگاه فرش بافی دارم بیشتر نشتریام درخواستی میدن میدن منم براشون سفارش میدم خداروشکر تاحالا هم خودم هم مشتریا راضی بودن واقعا هم کیفیت هم تیغ رنگ عالیه خسته نباشین خدا قوت
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر