09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 7 تير 1400 در ساعت 11 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ارسال رایگان تابلو فرش – سفارش تابلو فرش چهره – تابلو فرش عکس سفارشی – تبدیل عکس به تابلو فرش – تابلو فرش چهره در کاشان – تابلو  فرش چهره در تهران – تابلو فرش عکس شخصی در شیراز.

بافت و چاپ تابلو فرش عکس شخصی از محصولات محبوب و مورد توجه خریداران در مجموعه پرسان پارس می باشند، این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه و سوغاتی دادن بوده و به دلیل مناسب بودن قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش از شهرهای مختلف کشور خریداران زیادی برای تابلو فرش چهره سفارشی وجود دارد.

سفارش تابلو فرش چهره سفارشی در شیراز، تهران، مشهد، کرج و اهواز بیش از سایر شهرهای کشور است و اکثر خریداران تبدیل عکس به تابلو فرش چهره از این شهرها هستند، دلیل این امر هم به خاطر این است که تعداد افراد فعال در حوزه چاپ عکس روی فرش در این مناطق بیشتر بوده و مردم در این شهر ها آشنایی با این محصول دارند.

تولید و تبدیل عکس به تابلو فرش چهره سفارشی در کاشان و ارسال رایگان تابلو فرش به سراسر ایران سبب شده تا اکثر مشتریان برای اینکه محصول با کیفیت بهتر و زیباتری داشته باشند، سفارش خرید تابلو فرش چهره مورد نظرشان را به مجموعه پرسان پارس ارائه دهند که محصولات با کیفیت تر، ارزان تر و زیباتری را تولید می کند. اینکه خریداران کدام یک از انواع تابلو فرش چاپی یا بافتی را انتخاب می کنند یک امر کاملا سلیقه ای بوده و به بودجه شخصی مشتریان نیز بستگی دارد، اما در زیر به طور کلی ویژگی و نحوه تولید هر کدام یک از این دو محصول را بیان می کنیم تا خریداران با دانش و آگاهی کامل و کافی اقدام به ثبت سفارش تابلو فرش عکس شخصی مورد نظرشان کنند.

تبدیل عکس به تابلو فرش

نحوه تولید تابلو فرش چاپی عکس چهره

یکی از روش های رایج و محبوب در تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی، چاپ عکس روی فرش است که یک روش جدید، ارزان و قیمت مناسب برای تولید این محصول به شمار می رود، ظاهر زیبا و طبیعی که تابلو فرش چاپی عکس چهره دارد باعث شده در طی سال های اخیر افرادی زیادی جذب این محصول زیبا و خاص شوند و برای مناسبت های مختلف مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج، سوغاتی و امثال این موارد از این محصول زیبا، با کیفیت و ارزان قیمت استفاده می کنند.

برای تولید تابلو فرش چاپی ابتدا لازم است یک فرش به صورت کاملا سفید و بدون طرح تولید شود، سپس برش های فرش سفید در ابعاد مورد نظر مشتریان انجام می شود که این ابعاد معمولا سایزهای 50در35، 50در70، 70در100 و 150در100 هستند که هر خریدار با توجه به کیفیت عکسی که دارد، بودجه و سلیقه شخصی خود یکی از این ابعاد را می تواند انتخاب کند. پس از آماده شده فرش سفید خام در سایز های دلخواه، عکس مورد نظر در این ابعاد تنظیم خواهد شد و پرینت اولیه آن بر روی یک کاغذ با بهترین رنگ ها و در رزولوشن بالا انجام می شود، پرینت گردفته شده بر پشت و روی فرش با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی برگردانده می شود و کار تولید تابلو فرش سفارشی چهره به پایان می رسد.

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی به دلیل عدم نیاز به طراحی اولیه عکس با نرم افزار های طراحی، تولید سریع و آسان، معمولا بسیار ارزان تر از روش بافت تابلو فرش چهره است و خیلی سریع آماده و ارسال می شود، همین ویژگی ها محبوبیت این محصول را بین خریداران تابلو فرش افزایش داده است.

تابلو فرش عکس شخصی

تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی چگونه است؟

بافت تابلو فرش سفارشی چهره کمی وقت گیر تر و هزینه بر تر از تابلو فرش چاپی است، زیرا مراحل کاملا متفاوتی در تولید دارد، برای تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی سفارشی، ابتدا عکسی که مشتری ارسال نموده است توسط طراح حرفه ای طراحی می شود، از آنجایی که بافت تابلو فرش عکسی باید با دستگاه فرشبافی انجام شود، طراح می بایست، طراحی نقشه تابلو فرش را به صورت 10 رنگ و با همان ترکیب رنگی دستگاه فرشبافی انجام دهد، که این محدودیت در تعداد رنگ باعث می شود طرح کلی شباهت کمتری از نظر رنگ آمیزی با عکس اصلی داشته باشد.

در مراحله بعد از طراحی بافت تابلو فرش عکس شخصی با دستگاه فرش بافی به دلیل ماهیت این دستگاه به صورت جفت یا دوتایی انجام می شود، یعنی هر خریداری باید برای تبدیل عکس به تابلو فرش باید هزینه بافت دو تابلو فرش را پرداخت کند و هزینه طراحی نیز به این مبلغ افزوده می شود، در نتیجه نهایتا قیمت تمام شده تابلو فرش بافتی بیش از دو برابر تابلو فرش چاپی می شود و این تفاوت قیمت نشان از کیفیت یا برتری این محصول ندارند، بلکه تنها به دلیل تفاوت در مراحل تولیدشان است که باعث ایجاد این اختلاف قیمت شده است.

تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر