09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 29 تير 1400 در ساعت 11 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش سجاده ای – کارخانه فرش مسجدی – فرش حسینیه و مساجد – خرید فرش محرابی – قیمت فرش نمازخانه – فرش نمازی – خرید مستقیم فرش مخصوص مسجد –  فروش سجاده فرش.

فرش نمازخانه ای یا فرش مسجد و حسینیه ها که دارای طرح محرابی شکل هستند از نظر شکل ظاهری بسیار متنوع بوده و طرح و رنگ های زیادی در شرکت های مختلف و کارخانه فرش مسجدی کاشان دارند، علاوه بر این تولید فرش سجاده ای و محرابی مساجد در چند کیفیت مختلف امکان پذیر است و برای افرادی که می خواهند فرش نمازی و نمازخانه ای تهیه کنند گزینه های متعددی برای خرید مستقیم فرش مخصوص مسجد وجود دارد که در این مقاله خدمت این عزیزان معرفی خواهد شد.

ویژگی اصلی که همه فرش های مسجدی دارند، طرح و رنگ های خاصی است که باعث شده این کفپوش ها ویژه مساجد و حسینیه ها باشند و کاربرد دیگری نداشته باشند، فرش طرح محرابی برای ایجاد نظم و هماهنگی در نماز جماعت و نشستن در محیط های مذهبی کاربرد دارد و تمامی مساجد بزرگ و جدیدی که می خواهد فرش ماشینی جدید برای این اماکن تهیه کنند سجاده فرش مخصوص مسجد را برای این منظور انتخاب می کنند.

انواع فرش مخصوص مسجد و حسینیه ها

فرش محرابی مساجد انواع مختلفی دارد که اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی برای این مدل های فرش ماشینی داشته باشیم، تقسیم بندی اصلی بر اساس شانه و تراکم فرش سجاده ای کاشان و نوع الیافی است که در خاب فرش به کار رفته خواهد بود.

جنس نخ فرش سجاده ای می تواند نخ اکریلیک 100%، نخ پلی استر، ورژن و یا نخ بی سی اف باشد، شانه و تراکم فرش مخصوص مسجد نیز از کمترین کیفیت ها یعنی فرش 440 شانه تا بالاترین کیفیت فرش 1000 شانه یا حتی فرش 1200 شانه می تواند تولید شود. به طور کلی دسته بندی فرش مخصوص مسجد و حسینیه ها به شرح زیر است:

  • فرش نمازی 440 شانه تراکم 900 BCF، پلی استر یا اکریلیک که به ترتیب با بهبود کیفیت نخ قیمت افزایش می یابد.
  • فرش نمازخانه ای 500 شانه تراکم 1000 پلی استر یا اکریلیک 100%
  • فرش مسجدی طرح 700 شانه تراکم 2100  و 2400 ورژن یا اکریلیک 100%
  • فرش محرابی 700 شانه اصل تراکم 2550 نخ 100% اکریلیک
  • فرش سجاده ای 1000 شانه تراکم 3000

فرش مخصوص مسجد

بهترین مدل فرش مخصوص مسجد و حسینیه ها

فرش محرابی شکل که برای مساجد، نمازخانه ها و حسینیه ها استفاده می شود از نظر طراحی، نقشه و رنگ آمیزی نیز تنوع زیادی دارد و انتخاب طرح و رنگ مناسب مسجد معمولا توسط هیئت امنای همان مسجد انجام می شود، اینکه چه نقشه و رنگی برای فرش مخصوص مسجد استفاده شود، تا حد زیادی سلیقه ای بوده اما باید به نکاتی در این زمینه نیز توجه کرد تا بهترین مدل فرش مخصوص مساجد و حسینیه ها را با توجه به محیط آن انتخاب نمود.

اول اینکه با توجه به اینکه از این کفپوش استفاده زیادی می شود و آمد و شد زیادی در مسجد وجود دارد، مراسمات مختلف در این اماکن برگزار می شود و به طور کلی جنبه مصرفی بالایی دارد، بهتر است رنگ آمیزی و نقشه فرش به گونه ای باشد که چرکتاب بوده و کثیفی در آن به سرعت نمایان نشود، داشتن قابلیت شستشو بالا در فرش های سجاده ای وجود دارد که از الیاف اکریلیک 100% در آنها استفاده شده است بنابراین به این نکته نیز در هنگام انتخاب و خرید فرش مخصوص مسجد توجه داشته باشد.

علاوه بر اینها برخی از فرقه های اهل تسنن بر روی نقشه های موجود در فرشی که بر روی آن نماز خوانده می شود حساسیت خاصی دارند و هر طرح و رنگی را برای فرش سجاده ای و محرابی انتخاب نمی کنند، لذا تولید کننده هایی که قصد دارد فرش محرابی را تولید نموده و انبار کنند با توجه به این محدودیت ها باید طراحی و تولید فرش هایی را انجام دهند که برای تمامی خریداران قابل استفاده باشد.

فرش سجاده ای سبز

کارخانه فرش سجاده ای سبز کاشان

در بین انواع فرش مخصوص مسجد که در کارخانه فرش سجاده ای محرابی تولید می شود، استفاده از رنگ سبز برای تولید چنین کفپوش هایی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد. رنگ سبز در آیین اسلام یک رنگ مقدس محسوب می شود و برای فضاهای مذهبی نیز جهت ایجاد معنویت و تقدس بیشتر محیط از رنگ سبز بیشترین استفاده می شود، لذا تولیدات فرش سجاده ای سبز رنگ بیشتر از سایر رنگ های تولیدی کارخانه فرش محرابی می باشد.

البته امروزه علاوه خریداران فرش مسجدی به فرش های محرابی با طرح و رنگ های جدید بیشتر شده و انواع فرش مخصوص مسجد با رنگ های جدید بادامی، سرمه ای، آبی، فیلی و... نیز در شرکت سجاده فرش کاشان به صورت سفارشی تولید می شود.

قیمت خرید مستقیم فرش مساجد در کاشان

کارخانه فرش مسجدی کاشان مرکز اصلی تولید و پخش این محصولات در کشور است و تمامی فرش های نمازخانه ای و مخصوص مساجد و حسینیه و مصلی ها در کارخانه سجاده ای فرش کاشان تولید می شود. با توجه به بزرگ بودن فضای مساجد معمولا متراژ بالایی از این کفپوش برای مفروش کردن مسجد لازم است و لذا افرادی که می خواهند خرید عمده فرش محرابی انجام دهند با خرید مستقیم فرش مخصوص مسجد از کارخانه تولیدی آن می توانند قیمت خرید فرش محرابی را برای خود به حداقل میزان ممکن برسانند.

در این مجموعه تمامی انواع فرش مسجدی که در این متن معرفی شد با بهترین کیفیت و کمترین قیمت خرید به خریداران این محصول به صورت قیمت فرش مسجد درب کارخانه فرش کاشان عرضه می شود.

خرید ستقیم فرش مسجد

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر