09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 دی 1399 در ساعت 18 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی متری - گلیم فرش راوند کاشان - گلیم ماشینی 6 متری - گلیم فرش ماشینی ارزان قیمت - قیمت گلیم ماشینی راه پله - خرید گلیم ماشینی کاشان- قیمت عمده گلیم فرش.

یکی از محصولات حائز اهمیت در کاشان گلیم فرش ماشینی و گلیم ماشینی خشک است که حجم بالایی از این محصول در این منطقه تولید شده و برای مصارف مختلف استفاده می شود. گلیم ماشینی 6 متری، گلیم ماشینی 9 متری و دیگر ابعاد استاندارد این محصول برای مصارف خانگی یا در هتل ها و مسافرخانه ها بیشترین استفاده را دارد، ابعاد گلیم ماشینی رولی یا کناره گلیم طاقه ای نیز برای راهرو و راه پله در هر فضایی استفاده می شود. همین پرکاربرد بودن این محصول باعث شده حجم تولید و خرید گلیم ماشینی نیز بالا باشد.

معرفی کارخانه گلیم فرش ماشینی راوند کاشان

شهرک صنعتی راوند یکی از چند شهرک صنعتی مهم در کاشان است که تعدادی کارخانه گلیم ماشینی در این شهرک فعالیت دارند و با توجه به اینکه بخش اعظم گلیم ماشینی کاشان در این منطقه تولید می شود، خریداران عمده گلیم کاشان معمولا از همین منطقه بازدید و خرید عمده گلیم خشک یا گلیم فرش طرح گبه انجام می دهند. کارخانه گلیم فرش راوند کاشان متنوع ترین طرح های گلیم ماشینی راه پله ای یا همان گلیم ماشینی رولی را با مناسب ترین قیمت تولید می کند، همین امر سبب محبوبیت بیشتر آن در بین پخش کننده های گلیم ماشینی کاشان شده است.

کارخانه گلیم فرش راوند

قیمت گلیم ماشینی راه پله درجه یک

قیمت گلیم ماشینی را سایز و ابعاد ان تعیین نمی کند آنچه در تعیین قیمت گلیم ماشینی اهمیت دارد، شانه، تراکم، وزن و نوع الیاف به کار رفته در گلیم می باشد بنابراین قیمت گلیم ماشینی راه پله ای که به صورت رولی می باشد با گلیم های سایزی تفادتی ندارد و هر دو قیمتشان بر اساس متر مربع تعیین می شود. گلیم ماشینی به دو دسته 6 رنگ و گلیم 8 رنگ تقسیم می شود که مدل گلیم 6 رنگ ارزان تر است.

کارخانه گلیم فرش راوند کاشان که بزرگترین مجموعه تولید کننده انواع گلیم ماشینی خشک و گلیم فرش می باشد مناسب ترین قیمت گلیم ماشینی و بیشترین تنوع در طرح و رنگ بندی را در اختیار خریداران عمده این محصول قرار می دهد و با توجه به اینکه چند دستگاه فعال برای تولید در کارخانه گلیم فرش راوند کاشان وجود دارد، زمان تحویل سفارشات به خریداران در تمامی ایام سال نیز حداقل زمان ممکن می باشد.

تفاوت گلیم و گلیم فرش و گبه

سه محصولی که معمولا توسط خریداران با هم اشتباه گرفته می شود گلیم ماشینی خشک، گلیم فرش ماشینی و گبه است. این محصولات از نظر مشخصات فنی در واقع دو دسته هستند؛ گلیم ماشینی خشک و گلیم فرش. گلیم ماشینی خشک ارزان ترین کفپوش ماشینی است که خاب ندارد، گلیم فرش ماشینی خود به دو دسته تقسیم می شود، فریز و گبه، فریز به طرح های مدرن یا فانتزی آن گفته می شود و به گلیم فرش با طرح سنتی گبه های دستباف است که با نام فرش ماشینی سنتی نیز ناخته می شود. بنابراین اگر می خواهید یکی از این محصولات را تهیه کنید باید دقیقا تعیین کنید که کدام یک از این سه دسته را می خواهد سفارش دهید تا کارشناسان فروش کارخانه گلیم فرش راوند کاشان طرح های کامل همان محصول را از طریق واتس اپ برای شما ارسال نمایند.

گلیم ماشینی متری

قیمت خرید عمده گلیم فرش ماشینی

در مجموعه پرسان پارس تنوع محصولات بالا است، قیمت عمده گلیم فرش ماشینی، قیمت خرید گلیم ماشینی خشک و مدل های مختلف گبه را کارشناسان برای کیفیت های مختلفی که تولید می شود از طریق واتساپ برای خریداران عمده ارسال می کنند. همانطور که می دانید قیمت عمده گلیم فرش ماشینی  (گبه یا فریز) تقریبا دو برابر قیمت گلیم ماشینی خشک است و با توجه به اینکه قیمت این محصولات تحت تاثیر نوسانات دلار است برای خرید عمده گلیم فرش ماشینی استعلام قیمت لحظه ای از کارشناسان الزامی باشد.

کارخانه گلیم فرش راوند

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر