09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 14 اسفند 1399 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش محرابی مساجد – فرش محرابی سجاده ای – خرید فرش مسجدی – قیمت فرش سجاده ای مسجد – سجاده فرش محرابی نمازخانه – عکس انواع فرش محرابی کاشان.

فرشی که برای مساجد و حسینیه ها استفاده می شود، در گذشته دارای همان طرح های کلاسیک بود که در خانه ها برای مفروش کردن خانه استفاده می شد، با گذشت زمان و تولید فرش های جدید و بالا رفتن تنوع طرح و نقشه فرش، فرش هایی مخصوص مساجد تولید شد که با نام فرش سجاده ای یا فرش محرابی مساجد شناخته می شود. این امر سبب شده تا فضای مساجد با مفروش شدن توسط این فرش، ظاهر متفاوت و زیبا گرفته خرید فرش محرابی توسط مساجد مختلف رونق زیادی بگیرد.

در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه فرش ماشینی در کاشان وجود دارد که به صورت تخصصی تنها تولید فرش محرابی مساجد را انجام می دهند و چند دستگاه بافندگی را به بافت این سجاده فرش ها اختصاص داده اند، زیرا مصرف فرش محرابی در داخل کشور بالا است، علاوه براین کشور های مسلمان نیز برای مساجد خود فرش محرابی ایرانی استفاده می کنند.

معرفی انواع فرش محرابی مساجد

فرش محرابی مساجد با توجه به نوع بافت، رنگ آمیزی، تراکم و شانه فرش در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند و هر دسته از فرش سجاده ای دارای کیفیت مشخص، قیمت و ظاهری مخصوص است و اگر بخواهید خرید فرش محرابی انجام دهید، بهتر است با انواع فرش محرابی مساجد و مشخصات هر کدام یک تا حدودی آشنایی داشته باشید. دراین بخش به صورت مختصر انواع فرش محرابی مساجد کاشان را معرفی می نماییمک

  • سجاده فرش 440 شانه BCF قیمت
  • فرش محرابی 500 شانه پلی استر
  • فرش سجاده ای 500 شانه اکریلیک
  • فرش طرح 700 شانه تراکم 2100 مسجدی اکرولیک
  • فرش محرابی مساجد 700 شانه اکریلیک
  • فرش هزار شانه سجاده ای     

در معرفی انواع فرش محرابی مساجد که نام برده شده به ترتیب با بالا رفتن شانه و تراکم، بهبود کیفیت بافت و زیباتر شدن طرح و نقشه ها قیمت خرید فرش محرابی مساجد نیز بالاتر می رود و لذا افرادی که بخواهند با توجه به بودجه مسجد محل خود یک فرش محرابی خوب تهیه نمایند می توانند بر اساس مشخصات هر کدام یک از محصولات اقدام به انتخاب نموده وسفارش خود را ثبت کنند.

خرید فرش محرابی

نحوه خرید فرش محرابی سجاده ای

در کاشان تمامی مدل های فرش محرابی مساجد که در بالا معرفی شد در کارخانه فرش سجاده ای تولید می شود، شما برای خرید تنها کافی است یک طرح و نقشه انتخاب نموده و کیفیت مورد نظرتان را برای بافت فرش محرابی سجاده ای به کارشناسان اعلام نمایید. مشاورین ما لیست قیمت فرش محرابی مساجد را با توجه به مشخصات فنی هر کدام برای شما ارسال نموده و کروکی مسجد را از شما دریافت می کنند تا متراژ دقیق مورد نیاز شما را بررسی نموده و به اطلاعتان برسانند. پس از انتخاب طرح و کیفیت فرش، و توافق برای قیمت محصولات یک پیشفاکتور برای شما ارسال می گردد و با پرداخت بیعانه سفارش شما ثبت می شود.

زمان بافت فرش محرابی مساجد با توجه به متراژ مورد نیاز هر خریدار متغیر می باشد و در هنگام سفارش کارشناسان زمان تقریب آماده و ارسال شدن فرش سجاده ای شما را به شما اطلاع می دهند.

فرش محرابی مساجد

قیمت خرید فرش محرابی از کارخانه

به دلیل اینکه مساجد دارای فضای بزری هستند متراژ زیادی از فرش محرابی سجاده ای برای چنین فضایی نیاز است و لذا کارخانه فرش سجاده ای به همه افرادی که قصد خرید فرش محرابی از کارخانه دارند، قیمت فرش سجاده ای را به صورت عمده ارائه می دهد، به همین دلیل اکثر خریداران تمایل دارند به صورت مستقیم خرید فرش محرابی را از کارخانه فرش سجاده ای کاشان انجام دهند.

در این مجموعه امکان ارتباط مستقیم خریداران با کارخانه فرش مسجدی فراهم شده است و شما می توانید خرید فرش محرابی را به قیمت کارخانه به صورت مستقیم انجام دهید.

خرید فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر