09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 دی 1399 در ساعت 18 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش نمازخانه ای – قیمت فرش نماز – فروش فرش نمازخانه – فرش مسجد – فرش سجاده ای کاشان – فرش نماز سجاده ای – ابعاد فرش نماز.

فروش فرش نمازخانه و مسجد در شهرهایی که کارخانه فرش ماشینی دارند، یکی از فعالیت های اصلی شرکت ها و پخش کننده ها است. فرش نماز سجاده ای مدت زمان زیادی است که در بین مساجد، حسینیه ها و نمازخانه ها جا افتاده و فضای مکان های مذهبی با این کفپوش ها ظاهر رسمی تر و موجه تری به خود گرفته و فضای منظم، معنوی و یکدستی را شکل می دهد. هر مسجد و حسینیه ای با توجه به متراژی که دارد، بودجه و سلیقه هیئت امنا اقدام به انتخاب فرش نمازخانه ای خاصی می کند و سفارش می دهد، در این مقاله می خواهیم انواع این فرش نمازخانه که در کارخانه فرش مسجدی تولید می شود را معرفی نموده و به بیان تفاوت هایشان بپردازیم.

ابعاد فرش نماز مخصوص مساجد

ابعاد فرش نماز یا همان فرش محرابی در کارخانه های مختلف با یک عرض مشخص و ثابت 1.25 متر طراحی و تولید می شود و طول آن بسته به فضای مسجد و نمازخانه قابل تغییر است و با توجه به کروکی مسجد کارشناسان متراژ مورد نیاز این مکان ها را برآورد نموده و به اطلاع خریداران می رسانند تا با توجه به متراژ مورد نظرشان کیفیت فرش نماز مسجدی را تعیین نموده و پیش فاکتور برایشان صادر شود. از آنجایی که مساجد معمولا بودجه محدودی برای مفروش نمودن مسجد دارند در این مجموعه فروش فرش نمازخانه ای سجاده ای با کیفیت های مختلف تولید شده که قیمت های متفاوتی دارند، انجام می دهند و خریداران با توجه به بودجه شان و کیفیت هر محصول می توانند محصول مورد نظرشان را انتخاب نمایند. در ادامه انواع فرش نمازخانه ای کاشان که توسط کارخانه فرش سجاده ای تولید می شود معرفی می شود.

فروش فرش نمازخانه

فرش نماز سجاده ای 440 شانه پلی استر

یکی از ارزان ترین انواع فرش نماز کاشان که کیفیت نسبتا پایین و طرح های محدودی دارد، فرش نمازی 440 شانه است که با الیاف پلی استر بافت آن انجام می شود. این کفپوش برای مساجد کوچک، نمازخانه های بین شهری، در روستا ها و هر نوع فضای مذهبی که بخواهند با حداقل هزینه یک فرش سجاده ای ارزان قیمت تهیه نمایند، مناسب است. معمولا فروش فرش نمازخانه ای سبز در این کیفیت بیشتر است؛ البته این مدل فرش نماز سجاده ای در رنگ های آبی، گردویی و قرمز روناسی نیز تولید می شود.

فروش فرش نمازخانه ای 500 شانه اکریلیک و پلی استر

بعد از فرش 440 شانه پلی استر اگر بخواهیم برای فروش فرش نمازخانه ای ارزان و با کیفیت بهتر معرفی نماییم مدل سجاده فرش 500 شانه با الیاف پلی استر مناسب خواهد بود که با همان الیاف ولی با شانه و تراکم بالاتری تولید شده، در نتیجه استحکام بیشتری نیز دارد؛ اما اگر بخواهید جنس بهتر و با دوام تری نیز انختاب کنید، فرش نمازخانه ای 500 شانه از جنس نخ اکریلیک می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، البته فروش فرش نمازخانه ای 500 شانه با تراکم های مختلفی انجام می شود، بهترین تراکم برای این محصول تراکم 1000 بوده و بعد از آن تراکم 2400 و 2100 گزینه های مناسب خرید می باشند. فرش 500 شانه تراکم 1000 سجاده ای به دلیل اینکه با دستگاه CRT تولید می شود نسبت به فرش 500 شانه تراکم 2100 و 2400 که با دستگاه تکسیما تولید می شود بافت محکم تر و با دوام تری دارد.

فروش فرش نمازخانه

قیمت فرش سجاده ای 700 شانه کاشان

بهترین کیفیت ممکن برای فرش نماز سجاده ای مسجدی در کاشان و دیگر شهرهای تولید کننده سجاده فرش را می توان فرش سجاده ای 700 شانه معرفی کرد؛ این محصول با رنگ آمیزی متنوع، کیفیت بافت عالی، جنس نخ اکرولیک 100% درجه یک هیت ست شده تولید می شود که حداقل پرزدهی و بیشترین دوام و ماندگاری را دارد، از دید بسیاری از خریداران فرش 1000 شانه ممکن است بهتر باشد، اما این امر کاملا سلیقه ای بوده و با بالا رفتن شانه فرش نمازی مسجد تنها ظرافت آن بالاتر رفته و دوام و ماندگاری فرش در برخی موارد حتی کاهش نیز می یابد زیرا حساسیت و آسیب پذیری فرش های ظریف و نازک بیشتر است.

عکس فرش نمازخانه کاشان

با توجه به انواع فرش نمازخانه مسجدی که در بالا معرفی شد خریداران فرش نماز مسجدی می توانند به راحتی برای انتخاب و خرید و فروش فرش نمازخانه کاشان با کارشناسان فروش مجموعه پرسان پارس وارد مذاکره شده و عکس فرش نمازخانه مربوط به هر یک از کیفیت های فوق الذکر را از مشاورین دریافت نمایند، پس از انتخاب طرح، کیفیت و تعیین متراژ مورد نیاز شما برای فرش سجاده ای کاشان سفارش شما ثبت شده و در زمان کوتاهی که توسط کارشناسان به شما اعلام خواهد شد بافت و ارسال فرش نمازی از کاشان به شهر یا روستای محل زندگی شما ارسال می گردد.

فرش سجاده ای ارزان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر