09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 7 بهمن 1399 در ساعت 18 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم فرش ارزان قیمت – گلیم فرش آشپزخانه و اتاق خواب – گلیم فرش راه پله رولی – گلیم فرش دیجی کالا – گلیم فرش فانتزی جدید شیک.

در کارخانه فرش و گلیم فرش کاشان انواع مختلفی از کفپوش تولید می شود که برای مصارف مختلف می توان از این کفپوش ها استفاده نمود، در حوزه تولید گلیم فرش ماشینی تولیدات متنوع و جدید زیادی وجود دارد که به دلیل اینکه گلیم فرش ارزان قیمت بوده و فروش بالایی دارد، آشنایی با انواع مختلف این محصولات برای خریداران فرش و گلیم فرش ماشینی کاشان خالی از لطف نخواهد بود.

معرفی انواع گلیم فرش ارزان قیمت درجه یک

همانطور که می دانید گلیم فرش ارزان قیمت ترین نوع کفپوش با کیفیت و با دوام است و اگر بخواهید برای منزل خود در راه پله، آشپزخانه، اتاق خواب یا هر فضای دیگری یک کفپوش مطمئن از لحاظ کیفیت و ماندگاری انتخاب نمایید، گلیم فرش ماشینی ارزان قیمت، درجه یک و با کیفیت بهترین گزینه خواهد بود، گلیم فرش ها از نظر طرح و نقشه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در زیر تعدادی از این نقشه ها معرفی شده و در موردشان توضیح مختصری می دهیم.

گلیم فرش فانتزی کاشان

گلیم فرش فانتزی به مجموعه تولیداتی گفته می شود که از طرح های فانتزی و  گلیم فرش مدرن جدید برای طراحی و تولیدشان استفاده شده و برای فضاهای با همین سبک چیدمان مناسب خواهند بود، معمولا در اتاق خواب یا آشپزخانه های مدرن از این کفپوش ها استفاده می شود، این مدل گلیم فرش ارزان قیمت معمولا 350 شانه یا 500 شانه هستند و از نخ فریز هیت ست شده برای تولید شان استفاده می شود.

گلیم فرش فانتزی

گلیم فرش سنتی برای آشپزخانه و اتاق خواب

به گلیم فرش ماشینی با طرح سنتی در کارخانه گلیم فرش کاشان گبه ماشینی نیز گفته می شود؛ زیرا این طرح های سنتی عمدتا از نقشه گبه های دستباف ایرانی مثل طرح های قشقایی، خرسک و... گرفته شده اند.

بیشترین کاربرد گبه ماشینی سنتی به عنوان گلیم فرش برای آشپزخانه یا برای اتاق خواب می باشد، البته باید توجه داشته باشید که سبک طراحی و چیدمان این فضاها نیز سنتی باشد تا ست زیبایی در این فضاها ایجاد شود.

گبه ماشینی معمولا به صورت 350 شانه با تراکم 960 تولید می شود و مدل های سنتی تنوع بسیار بالایی دارند، رنگ قرمز زیباترین رنگ برای گلیم فرش سنتی یا همان گبه می باشد و در رستوران ها سنتی یا هتل هایی با دیزان سنتی کاربرد زیادی دارند.

گبه ماشینی سنتی

گلیم فرش وینتیج ماشینی کاشان

جدیدترین مدل گلیم فرش ماشینی که در همین یکی دو سال اخیر وارد صنعت فرش کاشان شده است، گلیم فرش وینتیج است که طراحی متفاوت و جالبی دارد و سبک مدرنی که این گلیم فرش دارد متفاوت با گلیم فرش فانتزی بوده و به روز تر ایت و رنگ های لایت و خاصی دارد که باعث شده شبیه به فرش طرح ترک یا فرش ترکیه ای باشد و فروش بسیار بالایی نیز دارد. مدل های کامل این گلیم فرش ماشینی و سایر انواع گلیم فرش کاشان که در این متن معرفی شده را می توانید از طریق شبکه های اجتماعی متصل به شماره های ارائه شده در سایت دریافت نمایید.

خرید اینترنتی گلیم فرش ماشینی کاشان

در این مقاله گلیم فرش سنتی، گلیم فرش فانتزی جدید شیک، گلیم فرش وینتیج که از جدیدترین تولیدات کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشند معرفی شد، هر یک از این محصولات تنوع طرح بالایی دارند و اگر شما بخواهید از روش خرید اینترنتی گلیم فرش ماشینی یکی از انواع ذکر شده گلیم فرش برای آشپزخانه یا گلیم فرش برای اتاق خواب سفارش دهید تنها کافی است در واتس اپ با مشاورین ما ارتباط گرفته و کلکسیون مدل های گلیم فرش ماشینی مورد نظرتان را از کارشناسان دریافت نموده و پس از انتخاب طرح و رنگ، سفارش خود را در همان جا ثبت کنید، در مدت زمان کوتاهی بافت و ارسال سفارش گلیم فرش شما انجام شده و با قیمت کارخانه گلیم فرش کاشان درب منزل خود آن را تحویل خواهید گرفت.

گلیم فرش وینتیج

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر