09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 4 بهمن 1399 در ساعت 18 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش طرح ترکیه ای – فرش طرح ترک کاشان – خرید اینترنتی فرش ترک مدرن – قیمت فرش طرح ترک جدید – فرش مدرن – فرش فانتزی لایت – فرش وینتیج.

فرش های مدرن در حال حاضر جذاب ترین و پرمخاطب ترین نوع کفپوش در خرید اینترنتی فرش طرح ترک به شمار می روند این فرش های جدید که اکثر نقشه هایشان الگویی از فرش طرح ترک یا همان فرش طرح ترکیه ای است دارای رنگ آمیزی ساده و طراحی لایت مدرن هستند که به ظاهر فرش زیبایی و جذابیت خاصی بخشیده است. بر خلاف گذشته که مردم فرش های پر نقش و نگار با رنگ آمیزی جذاب را می پسندیدند، امروزه فرش مدرن با طراحی ساده رنگ های روشن و لایت طرفداران بیشتری دارد و مردم از رنگ های جذاب و پررنگ و جیغ و طرح های شلوغ خسته شده اند همین امر سبب افزایش حجم خرید اینترنتی فرش طرح ترک جدید شده است.

معرفی انواع فرش طرح ترک کاشان

کاشان به عنوان مهد فرش ایران با توجه به افزایش نیاز مشتریان به فرش طرح ترک جدید اقدام به تولید انواع فرش ماشینی مدرن در طرح و رنگ مختلف با کیفیت های گونانگون نموده است که سبب شده تنوع طرح و قیمت فرش طرح ترک بسیار بالاتر از قبل شده و خریداران بتوانند با دست بازتری طرح مورد نظرشان را انتخاب کنند. در زیر برخی از تولیدات کارخانه فرش کاشان در زمینه خرید اینترنتی فرش طرح ترک جدید یا همان فرش ترکیه ای معرفی می شود.

قیمت فرش طرح ترک

گلیم فرش طرح ترک ارزان قیمت

گلیم فرش طرح ترک ارزان ترین نوع فرش مدرن ایرانی است که معمولا به شکل فرش طرح ترک جدید با رنگ آمیزی لایت 350 شانه و تراکم 960 بافته می شود و از الیاف فریز هیت ست در بافت آن استفاده شده؛ سایز بندی کامل دارد و رنگ آمیزی آن نیز متنوع بوده، شما در این کیفیت انواع گلیم فرش سنتی با رنگ و لعاب جذاب نیز می توانید در این گالری مشاهده نمایید. به دلیل شانه و تراکم پایین و جنس نخ این مدل فرش طرح ترک، قیمت گلیم فرش طرح ترک ارزان شده و در اغلب شهرستان ها فروشنده های فرش از این محصول برای فروش استفاده می کنند.

فرش طرح ترک جدید وینتیج

یکی از سبک های جدید تولید فرش طرح ترک کاشان فرش هایی با طراحی خاص و متفاوت با نام فرش وینتیج است، این سبک طراحی و تولید در همین سال ها ابداع شده و فرش وینتیج در شانه و تراکم مختلف توسط کارخانه های کاشان تولید می شود بنابراین نمی توان یک قیمت مشخص ارزان یا قیمت بالا به آن اطلاق نمود و با توجه به جنس الیاف، شانه و تراکم قیمت فرش طرح ترک وینتیج می تواند متغیر باشد، ارزان ترین قیمت فرش طرح ترک وینتیج مربوط به فرش 400 شانه با تراکم 1800 است که در بافت این فرش ها از 6 نخ اکرولیک و سه نخ هایبالک استفاده شده و جزء فرش طرح ترک برجسته به شمار می رود.

فرش طرح ترک جدید

فرش طرح ترک درجه یک 700 شانه

اگر بخواهید با استفاده از خرید اینترنتی فرش طرح ترک با کیفیت و با دوام خریداری نمایید، فرش طرح ترک 700 شانه یک محصول درجه یک، ماندگار و با دوام است که می تواند بهترین گزینه خرید برای شما باشد، همانطور که می دانید بالا رفتن شانه و تراکم فرش ماندگاری و دوام فرش را افزایش می دهد، از طرف دیگر استفاده از نخ اکرولیک 100% هیت ست شده در بافت فرش موجب بالا رفتن لطافت و دوام فرش می شود و البته قیمت فرش طرح ترک 700 شانه درجه یک بالاتر از سایر محصولات معرفی شده است. در این مجموعه انواع مختلف فرش طرح ترک مدرن ایرانی تولید شهر کاشان معرفی شده که همگی برای خرید اینترنتی فرش طرح ترک مناسب هستند.

خرید اینترنتی فرش طرح ترک کاشان

در کاشان مدل های زیادی از فرش طرح ترک با رنگ آمیزی های مختلف وجود دارد که این تولیدات در همین سایت قرار داده شده و به صورت پیوسته به روز می شود، همچنین شما می توانید جهت خرید اینترنتی فرش طرح ترک کاشان با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گرفته و سفارشات خود را ارائه دهید، یا تمامی طرح های موجود را از کارشناسان دریافت نموده و در صورت انتخاب طرح مورد نظر، سفارش خرید اینترنتی فرش طرح ترک را همنجا ثبت نموده و با قیمت فرش طرح ترک کاشان ارزان را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی فرش طرح ترک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر