09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 دی 1399 در ساعت 18 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی کارخانه فرش کاشان – خرید آنلاین فرش ها وینتیج اکریلیک -  انواع فرش ماشینی وینتیج – خرید اینترنتی فرش کهنه نما.

قرن 21 به نوعی زمانه ای بین مسیر سنت و مدرنیته می باشد و انتخاب سبک زندگی، خرید وسایل و دیگر مسائل روزمره زندگی به نوعی درگیر این مسائل شده است. سلیقه خریداران فرش ماشینی کاشان در گروی این موضوع به سه دسته فرش های سنتی، فرش های مدرن و فانتزی و انواع فرش وینتیج خلاصه می شود. علاقه به عناصر قدیمی و دوست داشتن تجربه های جدید گاهی اوقات چالش هایی را در زندگی ما به وجود میاورد که موضوع تلفیق می تواند پاسخ خوبی به این چالش ها باشد.

جایی که سنت و مدرنیته به هم برخورد می کنند بحث تلفیق پیش می آید که در فرش ماشینی این تلفیق می تواند فرش وینتیج ماشینی باشد چرا که اصالت فرش به قدمت و طول عمر آن می باشد. کارخانه فرش ماشینی کاشان در پاسخ به نیازهای روز جامعه، تولید انواع فرش وینتیج و فرش طرح ترک را در برنامه تولیدی خود قرار داده است تا به آن دسته از نیازهای خریداران که سلیقه ای میانه رو بین طرح های فانتزی و مدرن دارند پاسخی بتوان داد.

فرش وینتیج ماشینی چیست؟

لغت وینتیج به معنی وسایل قدیمی، کهنه شده و در عین حال با ارزش می باشد و در فرش های ماشینی به محصولاتی که ظاهری سنتی و کهنه نما شده دارند فرش فانتزی وینتیج می گویند.

برای درک بهتر از موضوع مقاله خودتان را در بک خانه مدرن تصور کیند که دکوراسیون آن با استفاده از وسایل قدیمی و سنتی شکل گرفته و نوعی تضاد و تلفیق در عین زیبایی در کنار هم پدیده آمده است. نیاز جامعه و علاقه خریداران کارخانه های فرش ماشینی کاشان را به فکر تولید انواع فرش وینتیج انداخت که حاصل آن در این مدت کوتاه انواع تولیدات خاص و زیبا بوده است که بنا به سلیقه شما قابل استفاده هستند.

فرش وینتیج ترک

فرش های ترک امروزه در داخل کشور و با کیفیت درجه یک در حال تولید هستند که گستردگی نقشه های فرش وینتیج باعث شده انواع فرش وینتیج ترک نیز در شهر کاشان و توسط شرکت های مختلف تولید شوند.

در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس انواع فرش های ترک که غالب زمینه رنگ های آن ها طوسی و کرم می باشد تولید می شوند و با طراحی برخی نقشه های وینتیج و ترکیب آن با نقشه های فرش طرح ترک محصولاتی زیبا جهت دکوراسیون خاص منزل شما تولید شده است.

فرش های وینتیج ترک به صورت فرش 700 شانه تراکم 2550 و همین طور فرش 1000 شانه تراکم 3000 در حال تولید هستند که جهت خرید آنلاین انواع فرش وینتیج به راحتی می توانید سفارش خود را بر روی واتساپ ثبت کنید.

فرش وینتیج ترک

فرش وینتیج طوسی

یکی از پر طرفدارترین رنگ های فرش های مدرن و لایت، فرش طوسی می باشد که اکثر نقشه های فرش ماشینی کاشان که به صورت وینتیج بافت می شوند تناژ رنگی شان سفید و یا طوسی می باشد. انواع فرش وینتیج طوسی به شکل فرش های فریز فانتزی 440 شانه تولید می شوند که به دلیل ارزان بودن قیمت فرش ماشینی 440 شانه و طرح های زیبا و شیک استقبال خوبی از آن شده است.

رنگ طوسی بیشتر برای دکوراسیون مدرن قابل استفاده می باشد اما با توجه به سایر وسایل منزل می توان از آن در دکوراسیون سنتی نیز استفاده کرد به شرطی که از رنگ های لاکی و روناسی در برخی وسایل استفاده کرده باشیم.

فرش وینتیج ترک

فرش وینتیج 700 شانه

انواع فرش وینتیج که در گذشته تولید می شد معمولا 440 شانه و یا 500 شانه بوده اند اما امروز فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان، از محصول درجه یک و با کیفیت فرش وینتیج رونمایی شده است که بسیار زیبا و با کیفیت بالا می باشد.

فرش 700 شانه وینتیج با رنگ بندی سرمه ای، فیلی، طوسی و زرد توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید شده است که با ضخامت 11 میلی متری و تراکم 2550 کیفیتی بی نظیر از یک فرش کهنه نما را رقم زده است. فرش هایی که در مرکز خرید آنلاین فرش پرسان پارس عرضه می شوند همگی دارای نشان استاندارد و ضمانت نامه 5 ساله می باشند تا خریداران محترم بابت خرید یک محصول کاملا خاص و با کیفیت مطمئن باشند.

فرش وینتیج ترک

استفاده از فرش کهنه نما در دکوراسیون

کاربرد و استفاده از فرش ماشینی کاشان با توجه به سبک دکوراسیون متفاوت می باشد. انواع فرش وینتیج کهنه نما را می توان در دو دکوراسیون مدرن و سنتی مورد استفاده قرار داد. برای انتخاب فرش وینتیج در ابتدا محلی که می خواهید فرش را در آن پهن کنید را مشخص کنید تا بتوانید رنگ و طرح آن را با توجه به وسایل جانبی چیدمان کنید.

کارشناسان فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس آماده ارائه مشاوره در خصوص انتخاب و خرید انواع فرش وینتیج یا فرش سنتی ماشینی متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل شما را دارند که از طریق لینک واتساپ در پایین صفحه به راحتی می توانید در کوتاه ترین زمان با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر