09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 29 آبان 1399 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش سجاده ای 700 شانه از کارخانه فرش کاشان – تولید انواع طرح های فرش نمازخانه ای اکریلیک – قیمت سجاده فرش ماشینی نمازخانه ای.

فرش های سجاده ای به تولیداتی گفته می شوند که برای پوشش کف نمازخانه ها، مساجد، امامزاده ها، حسینیه و تکایا مورد استفاده قرار می گیرند که عناوین مختلفی از جمله فرش محرابی، فرش نمازخانه ای و فرش مسجدی بین خریداران و فروشندگان دارد. اما آن چه که مورد اهمیت می باشد نام محصول نیست بلکه کیفیت فرش های مساجد می باشند که در این بین سجاده فرش ماشینی 700 شانه یکی از مرغوب ترین تولیدات کارخانه فرش سجاده ای کاشان می باشد.

فرش محرابی دارای رنگ بندی و طرح های مختلفی می باشد که با توجه به فضای داخلی نمازخانه و یا مسجد می توانید آن را خرید نمایید. رنگ های آبی و سبز طرفداران بیشتری را در بین انواع فرش نمازخانه ای اکریلیک دارند هر چند که شرکت سجاده فرش پرسان پارس رنگ های خاص لاکی، بژ، سرمه ای، کرم و کاربنی را نیز بافت می کند.

انواع طرح های فرش ماشینی سجاده ای

فرش های سجاده ای که در سه قالب فرش 440 شانه، فرش 500 شانه و فرش 700 شانه در کارخانه فرش مسجدی تولید می شوند عموما انواع طرح های آن در دو دسته فرش ماشینی محرابی و تشریفاتی قرار دارند که هر کدام نقشه های خاص خود را دارند و وجود تنوع گسترده سجاده فرش ماشینی 700 شانه این محصول را بسیار شاخص تر کرده است. برای این که با انواع مدل های قابل سفارش در خرید اینترنتی فرش سجاده ای آشنا شوید در زیر به برخی از پر فروش ترین های آن اشاره می کنیم:

  • فرش محرابی طرح رضوان: سجاده فرش رضوان یکی از محبوب ترین نقش ها در بین خریداران است که در کارخانه فرش سجاده ای کاشان با رنگ بندی های آبی فیروزه ای، روناسی، سبز و کاربنی تولید شده است. نقشه ساده همراه با طرح میانی زیبا که در وسط محراب قرار گرفته است سجاده فرش ماشینی 700 شانه را در زمره فرش های پر طرفدار نمازخانه ای قرار داده است.
  • فرش مسجدی طرح سمیع: مدل سمیع که به تازگی کار طراحی آن در شرکت سجاده فرش پرسان پارس صورت گرفته است توانسته جایگاه خوبی در بین مدل های محبوب خریداران پیدا کند. فرش نمازخانه ای سمیع  به دو شکل فرش محرابی 500 شانه و سجاده فرش ماشینی 700 شانه تولید می شود و شباهت های زیادی با طرح رضوان دارد که عمده تفاوت آن در ستون های اطراف محراب می باشد. 3 رنگ آبی، سبز و روناسی رنگ بندی های فرش سجاده ای سمیع را تشکیل می دهند و گستردگی بافت آن موجب شده قیمت فرش نمازخانه ای این طرح دارای تنوع بیشتری باشد.
  • فرش نمازی مدل تشریفات: فرش تشریفاتی به تولیداتی گفته می شود که دارای نقشه ای ساده هستند و در دو طرف آن ها یا یک طرفشان نوار حاشیه ای وجود دارد. فرش سجاده ای تشریفات که در مساجد و نمازخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد معمولا یک طرف حاشیه به عنوان محل قرار دادن مهر دارند ولی فرش تشریفات هتلی که در ورودی ها و راه پله ها نصب می شوند اکثرا به صورت دو طرف حاشیه می باشند.
  • سجاده فرش جلیل: سجاده فرش ماشینی 700 شانه طرح جلیل به صورت کاملا تخصصی و با بیشترین میزان تراکم در مجموعه پرسان پارس تولید می شود. اگر به دنبال فرش محرابی نقشه خلوت می گردید طرح جلیل همان چیزیست که باید خرید نمایید. اکریلیک هیت ست بودن این مدل فرش نمازخانه ای کیفیت آن را بسیار بالا برده و علاوه بر نرمی و راحتی نمازگزاران عمر فرش سجاده ای نیز بسیار بالا می رود.

فرش سجاده ای یکپارچه

طول و عرض سجاده فرش ماشینی 700 شانه

مرکز خرید اینترنتی شرکت سجاده فرش پرسان پارس، فرش های ماشینی محرابی 500 شانه و 700 شانه را در اندازه های متناسب با فضای مورد استفاده شما بافت می کند که میزان طول و عرض با توجه به کروکی مسجد مشخص خواهد شد.

استاندارد عرض فرش محرابی 1.25 متر است تا شخص نمازگزار بتواند به راحتی اقامه نماز را داشته باشد از همین رو بیشتر فرش های ماشینی سجاده ای اکریلیک و پلی استر دارای عرض 125 سانتی متر هستند که البته با توجه به محیط مورد استفاده امکان کم و زیاد کردن عرض فرش سجاده ای نیز وجود دارد.

اندازه هر محراب فرش سجاده ای بین 60 تا 65 سانتی متر است یعنی هر محراب به طور تقریبای 65 در 125 سانتی متر خواهد بود که با توجه به جهت قبله و کروکی ساده ترسیم شده از سوی شما منجر به مشخص شدن طول و عرض مورد نیاز برای بافت سجاده فرش ماشینی 700 شانه خواهد شد. به طور مثال اگر متراژ یک نمازخانه 7.5 در 10 متر باشد و جهت قبله به سمت 7.5 متر باشد 7 رول فرش نمازخانه ای با طول 10 متر برای شما تولید خواهد شد.

برای اماکنی که دارای ستون و یا قناسی نقشه هستند کارشناسان ما با کمترین میزان پرتی ابعاد مورد نیاز شما را محاسبه کرده و تیم نصب مراحل برش، دور دوزی و دوخت آن را با دقت بالا انجام خواهد داد.

فرش سجاده تشریفات

قیمت فرش سجاده ای ماشینی کاشان

فرش های سجاده ای زینت دهنده اماکن مذهبی بوده که علاوه بر نظم دادن به محیط، آرامش و شکوه را نیز به فضا می دهند. کارخانه تولید سجاده ماشینی کاشان سعی کرده با در نظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان علاوه بر ارائه قیمت های درب کارخانه، تنوع تولیدات خود را جهت خرید آسان تر شما عزیزان گسترش دهد.

جنس نخ سجاده فرش ماشینی 700 شانه اکریلیک هیت ست 100 درصد می باشد که طبیعتا این موضوع باعث افزایش قیمت سجاده فرش کاشان نسبت به محصولات مشابه شده است. الیاف های 100 درصد پلی استر، بی سی اف، ورژن و درصد دار نیز دیگر نخ های فرش محرابی ماشینی کاشان را تشکیل می دهند که نرمی فرش های ماشینی اکریلیک را ندارند اما به دلیل کاهش دادن به قیمت فرش نمازخانه ای، منجر به بیشتر شدن قدرت خرید برای هیئت امنا و متولیان امر تهیه فرش مسجدی شده است. برای مثال اگر چه سجاده فرش تولید شده با الیاف پلی استر در مقایسه با فرش های اکریلیک از لطافت، نرمی، زیبایی و ظرافت کمتری برخوردارند اما مقرون به صرف بودن قیمت آن علاقه خریداران به تهیه این محصول را زیاد می کند.

کارخانه فرش سجاده ای کاشان علاوه بر تولید سجاده فرش ماشینی 700 شانه، سایر فرش های نمازخانه ای 500 شانه اکریلیک و پلی استر و فرش مسجدی 440 شانه بی سی اف را نیز در خط تولید خود قرار داده است.

قیمت فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر