09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 9 آبان 1399 در ساعت 17 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش سجاده ای از شرکت تولید فرش محرابی – فروش فرش نمازخانه ای در شرکت فرش کاشان – تولید انواع سجاده فرش مسجدی کاشان.

فرش های سجاده ای در اماکن مسجد، حسینه ها و نمازخانه ها بسیار مهم و مورد توجه می باشند. محیط آرامش بخش مساجد اهمیت انتخاب رنگ فرش محرابی را مهم می کند از همین رو برای خرید فرش نمازخانه مدارس، بیمارستان ها و حسینیه ها که فضای کوچک تری دارند باید از نقشه های خلوت و یا رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا را شلوغ نکند.

برای خرید اینترنتی سجاده فرش کاشان بهتر است از افراد با تجربه کمک بگیرید تا شما را در انتخاب بهتر محصول مورد نظر راهنمایی کنند. شرکت فرش مسجدی پرسان پارس سالیان زیادیست که امر تولید، ارسال و نصب فرش نمازخانه ای را در سراسر کشور انجام می دهد.

فروش فرش سجاده ای با کیفیت نکته بسیار مهمی است که در صورت خرید آنلاین فرش های محرابی از مجموعه پرسان پارس به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب کیفیت آن ها تضمین می شود و خیال شما بابت استفاده طولانی مدت از آن راحت خواهد بود.

نکات مهم قبل از خرید فرش سجاده ای

با رعایت چندین نکته ساده ولی بسیار مهم قبل از خرید سجاده فرش کاشان می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه، کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. کارکنان شرکت فرش سجاده ای پرسان با درک این موضوع که جمع آوری هزینه خرید آنلاین فرش نمازخانه ای از کارخانه فروش سجاده فرش بسیار دشوار و مهم می باشد سعی در ارائه تولیدات با کیفیت درجه یک دارد.

در این قسمت به بررسی موارد مهم قبل از خرید فرش های مسجدی می پردازیم:

  • همواره سعی کنید در ایامی از سال که بازار به اصطلاح خلوت تر است و شرکت های فروش فرش سجاده ای زمان آزادتری برای تولید دارند سفارش خود را ثبت نمایید تا بتوانید طرح و رنگ مورد نظرتان را به راحتی سفارش بدهید.
  • فروش اینترنتی فرش نمازخانه یکی از امکاناتی می باشد که کار خرید سجاده فرش کاشان را برای خریداران در سراسر کشور بسیار راحت تر کرده است و در این راستا مرکز خرید اینترنتی فرش سجاده ای پرسان پارس با تولید و ارائه بیش از 10 کیفیت متنوع دست خریداران را برای خرید بسیار باز گذاشته است.
  • نوع کیفیت فرش های نمازی در قیمت سجاده فرش ها بسیار تاثیرگذار است و ممکن است نیاز شما با یک فرش 500 شانه اکریلیک برطرف شود ولی به دلیل نداشتن اطلاعات فرش محرابی 700 شانه را خریداری نمایید و چندین میلیون تومان هزینه بیشتر را مجبور باشید پرداخت کنید.

کارشناسان ما از طریق واتساپ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص فروش فرش مسجدی می باشند.

خرید فرش سجاده ای

کیفیت سجاده فرش مساجد

همان طور که پیشتر نیز گفتیم کیفیت سجاده فرش نکته بسیار کلیدی می باشد که می تواند منجر به هدر رفتن هزینه های شما و یا یک خرید بسیار خوب و اقتصادی شود. انواع فرش مساجدی که در شرکت سجاده فرش کاشان تولید می شوند کیفیت های مختلفی متاثر از نوع الیاف، شانه و تراکم و دستگاه تولید دارند.

ارزان ترین فرش های سجاده ای تولیدات BCF می باشند که غالبا به صورت 440 شانه و تراکم های 700 و 800 تولید می شوند. رده بعدی کیفیت مربوط به فرش سجاده ای پلی استر می باشد که به شکل 500 شانه و 700 شانه تولید می شود. مرغوب ترین تولید و بیشترین فروش مربوط به سجاده فرش کاشان اکریلیک است که این مدل نیز در دو نوع 500 و 700 شانه و تراکم های متعددی عرضه می شود.

نکته ای که باعث سر در گمی خریداران اینترنتی فرش نمازخانه ای می شود انتخاب نوع فرش می باشد که شاید دانستن نکات زیر بتواند کمکی در انتخاب آن ها داشته باشد:

  • خاب فرش اگر نرم و منعطف باشد دوام فرش سجاده ای نیز بالاتر می رود. سجاده فرش 700 شانه ضخیم با بیشترین مقدار پرز، دوام بسیار بالایی داشته و در پاخورهای زیاد برای اماکن پر جمعیت بسیار مناسب می باشد چرا که میزان کوبیدگی و له شدگی فرش بسیار ناچیز می باشد.
  • فرش های سجاده ای پلی استر اگر چه نرمی و لطافت الیاف اکریلیک را ندارند ولی از لحاظ دوام و عمر سجاده فرش تفاوت زیادی با فرش های مسجدی اکریلیک ندارند و در زیر نور طبیعی میزان شفافیت و براقیت رنگ آن ها نیز بیشتر می باشد.

فروشگاه فرش سجاده ای

محصولات فروشگاه اینترنتی سجاده فرش

فروشگاه اینترنتی سجاده فرش پرسان پارس یکی از بیشترین تنوع محصولات را در زمینه فروش سجاده فرش کاشان دارد تا خریداران با هر بودجه و سلیقه ای بتوانند فرش مورد نظرشان را خریداری نمایند. جدول زیر مشخصات انواع فرش سجاده ای شرکت فرش کاشان را نشان می دهد:

نوع محصول

تراکم

الیاف

دستگاه بافت

درجه کیفی

سجاده فرش 440 شانه

750

بی سی اف

CLP

B

فرش مسجدی 500 شانه

800

پلی استر

CRT

B+

فرش محرابی 500 شانه

1000

پلی استر

CRT

A

فرش نمازخانه 500 شانه

800

اکریلیک

ASR

A

فرش مساجد 500 شانه

1000

اکریلیک

ASR

A+

فرش سجاده ای 700 شانه

2550

اکریلیک

HCP

A++

فرش مسجدی اصفهان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر