09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی متری – پخش عمده گلیم تهران – کارخانه گلیم ماشینی کاشان – گلیم ماشینی ارزان قیمت – خرید گلیم رولی – فروش طاقه گلیم – گلیم 6 رنگ ارزان.

استفاده از کفپوش های ارزان قیمتی مثل گلیم ماشینی خشک که ماندگاری بالایی دارند با افزایش قیمت فرش ماشینی بیشتر و بیشتر شده است، در حال حاضر اکثر فروشنده های فرش در نمایشگاه های مختلف، بیشتر از آنکه فروش فرش ماشینی داشته باشند، انواع گلیم ماشینی رولی و سایز را در نمایشگاه خود عرضه نموده و سود بهتری نیز به دست می آورند.

در شهرستان ها رقابت بین نمایشگاه های فرش و گلیم برای عرضه محصولات ارزان قیمت، با کیفیت و زیبا بسیار بالا است و هر فروشنده ای سعی می کند بهترین مدل های گلیم ماشینی ارزان قیمت، خوب و دارای ظاهر و رنگ آمیزی زیباتر را در مغازه خود عرضه کند تا خریداران بیشتری جذب نموده و نمایشگاهش در کل شهرستان در حوزه فروش گلیم ماشینی تبدیل به یک برند معتبر شود.

کارخانه گلیم فرش راوند که بزرگترین مرکز تولید و پخش عمده گلیم ماشینی ارزان قیمت و با کیفیت در کاشان است همواره محصولات جدید خود را در این گالری قرار می دهد تا نمونه های جدید از گلیم 6 رنگ و گلیم فرش برای مشاهده و ثبت سفارش مغازه داران به صورت پیوسته در اختیارشان باشد.

کارخانه گلیم ماشینی

انواع گلیم ماشینی کاشان

گلیم ماشینی ارزان قیمت که یک محصول با دوام و با کیفیت نیز هست به دو صورت گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ بافته می شود، با توجه به اینکه شرکت های بافنده گلیم 6 رنگ تنوع طرح و رنگ آمیزی گلیم ماشینی را بالا برده اند و معمولا این محصولات با دو پالت سرمه ای و بادامی بافته می شود، تنوع گلیم 6 رنگ را به اندازه ای بالا برده اند که دیگر نیاز به گلیم 8 رنگ نباشد، زیرا قیمت گلیم ماشینی 8 رنگ بالا است و معمولا تمایل مشتریان به خرید گلیم ماشینی 8 رنگ کمتر است.

گلیم ماشینی از نظر ابعاد نیز به دو دسته گلیم سایز بندی و گلیم رولی یا طاقه گلیم تقسیم می شود و سایز بندی گلیم ها شامی گلیم ماشینی 9 متری، 12 متری، 4 متری و گلیم 1در1.5 می شود، پادری گلیم که ابعاد 50در80 دارد نیز در همین دسته قرار می گیرد. طاقه گلیم نیز مربوط به گلیم های کناره از عرض 30 سانتی متر تا عرض 3 و حتی 4 متر می شود و طول رول گلیم ماشینی متغیر بوده و در شرکت های مختلف بین 30 الی 40 متر است.

نحوه خرید و فروش گلیم ماشینی

اگر به تازگی وارد این حوزه شده اید و نمی دانید دقیقا چه طرح هایی را برای فروش از پخش عمده گلیم ماشینی پرسان پارس خریداری نمایید و چه سایز هایی برای فروش مناسب تر هستند، بهتر است قبل از خرید گلیم ماشینی با مشاورین ما صحبت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید، برای مثال در خرید گلیم ماشینی رولی یا طاقه گلیم نباید تعداد زیادی طرح انتخاب کنید، بلکه با توجه به سلیقه مردم منطقه تان یک الی سه طرح را انتخاب نموده و عرض های پرفروش مثر عرض 80 سانت، 1 متری، 1.5، 1.2 و 2 متر را برای شروع کار خریداری نموده و به مرور زمان با توجه به شناخت مشتریان خود و میزان فروشتان در طرح های مختلف، خرید های خود را افزایش دهید.

خرید عمده گلیم ماشینی

قیمت پخش عمده گلیم ماشینی

 قیمت گلیم ماشینی برای فروشنده های این محصول اهمیت زیادی دارد، هرچقدر که بتوان گلیم ماشینی ارزان قیمت تری یافت و خریداری نمود، توجه خریداران به محصولات شما بیشتر شده و پس از مشاهده طرح های مختلف در نمایشگاه های سطح شهر در نهایت شانس شما برای خرید گلیم ماشینی از نمایشگاه شما بیشتر خواهد شد.

پخش عمده گلیم ماشینی در کاشان بر اساس همین نیاز فروشنده ها انجام می شود، یعنی در این مجموعه تلاش کرده ایم بهترین انواع گلیم از نظر طرح و نقشه، کیفیت و زیبایی را عرضه کنیم و قیمت پخش عمده گلیم ماشینی نیز حداقل میزان آن بوده و رقابتی ترین قیمت ها برای پخش عمده گلیم ماشینی در نظر گرفته شده است.

ارسال مستقیم گلیم ماشینی از کاشان

تمامی افرادی که پخش عمده گلیم در تهران و سایر شهرهای کشور دارند محصولات مورد نیاز خود را از کارخانه گلیم ماشینی کاشان تهیه می کنند، بزرگترین کارخانه های کشور در این حوزه در شهرک های صنعتی کاشان فعالیت دارند و بهترین مدل های گلیم ماشینی در این منطقه تولید می شود و برای مصرف داخلی و خارجی استفاده می شود.

در این مجموعه بهترین انواع گلیم ماشینی جهت پخش عمده گلیم انتخاب شده و شما می توانید سفارشات خود را بر اساس طرح های جدید و پرفروش تنظیم نموده و از طریق شماره های سایت و ارتباط با کارشناسان فروش سفارشات خود را ثبت نمایید و سپس خرید شما به صورت مستقیم به شهرتان ارسال می شود.

پخش عمده گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر