09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 خرداد 1400 در ساعت 11 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش عمده گلیم کاشان – کارخانه گلیم درجه یک – گلیم ماشینی کویر – گلیم 6 رنگ بی سی اف – گلیم خشک – خرید مستقیم گلیم ماشینی.

در کارخانه گلیم ماشینی کویر کاشان انواع گلیم ماشینی خشک و گلیم فرش ماشینی تولید می شود. گلیم 6 رنگ درجه یک یکی از پرفروش ترین محصولات در فروش عمده گلیم ماشینی است که با طرح های جدید زیادی در کارخانه گلیم ماشینی کویر بافته می شود. دو پالت اصلی برای بافت گلیم ماشینی خشک شامل پالت سرمه ای و پالت بادامی یا گردویی می باشد که رنگ سرمه ای نقشه های جدیدتر و به روز تری را شامل می شود.

منظور از گلیم خشک همان گلیم ماشینی ارزان قیمت است که برای راهرو و راه پله ها استفاده بیشتری دارد و بافت آن تنها شامل تار و پود بوده و خاب ندارد، اما گلیم فرش ماشینی خاب دارد، نرم است و قیمت آن نیز تقریبا دو برابر قیمت گلیم خشک بوده و به همین دلیل حجم فروش کمتری نیز نسبت به گلیم خشک کاشان دارد.

انواع گلیم ماشینی رولی ارزان قیمت

همان طور که گفتیم گلیم خشک یک محصول ارزان قیمت است و به همین دلیل فروش بالایی دارد، این محصول از نظر شکل ظاهری و هندسی به صورت سایز بندی در ابعاد گلیم ماشینی 12 متری، 6 متری، 9 و 4 متری بافته می شود و در شکل رولی نیز از گلیم ماشینی رولی با عرض 50 سانتی متر تا عرض 4 متر با طول های 30 الی 40 متر بافته می شود.

بیشتر افرادی که در حوزه فروش عمده گلیم ماشینی فعالیت دارند، خرید گلیم ماشینی ارزان قیمت برایشان اهمیت زیادی دارد، زیرا در چنین شرایط متراژی که برای خرید نیاز دارند معمولا بالا است و اندک اختلاف قیمت بین محصولات شرکت های مختلف در سفارشات کلی رقم قابل توجهی می شود. لذا همواره رقابت برای یافتن و خرید عمده گلیم ماشینی ارزان قیمت در بین فروشنده ها وجود دارد.

ایجاد امکان شرایطی برای خرید مستقیم گلیم ماشینی از کارخانه بافنده آن باعث شده تا مغازه دارهایی که در حوزه فروش عمده گلیم فعالیت دارند بتوانند با قیمت ارزان تر محصولات مورد نیاز خود برای فروش را از این مجموعه تهیه کنند.

فروش عمده گلیم ماشینی

تفاوت گلیم ماشینی خشک و گبه

گبه ماشینی سنتی یا گلیم فرش یک نوع کفپوش ارزان قیمت و نرم است که از طرح های سنتی ایرانی زیبا برای بافت آن استفاده می شود و افرادی که می خواهند به جای فرش ماشینی که قیمت بالایی دارد یک کفپوش مناسب تر از نظر قیمتی استفاده کنند معمولا به سراغ خرید گبه ماشینی می روند، اما قیمت گبه ماشینی تقریبا دو برابر قیمت گلیم خشک است و از نظر ظاهری نیز تفاوت زیادی با گلیم ماشینی خشک دارد.

گلیم ماشینی خشک معمولا در راه رو و راه پله که رفت و آمد زیادی دارد استفاده می شود و هر جایی که لازم باشد با کمترین هزینه مفروش شود، اولین گزینه معمولا گلیم ماشینی خشک است، اما گبه سنتی جنبه زیبایی نیز دارد و اغلب خریداران آن طرفداران چیدمان های سنتی هستند.

 در مجموعه پرسان پارس هر دو مدل گلیم خشک و گبه سنتی با طرح های زیبا و جدید و متنوع عرضه می شود و نمونه های این محصولات در گالری محصولات سایت قرار داده شده است، همچنین افرادی که می خواهد خرید مستقیم گلیم ماشینی انجام دهند با تماس از طریق شماره های داده شده در سایت و ارتباط گرفتن در واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی می توانند به صورت مستقیم کاتالوگ طرح های جدید گلیم ماشینی خشک را در دو پالت سرمه ای و بادامی دریافت نمایند. طرح های گلیم فرش ماشینی که شامل گبه سنتی، گلیم فرش فانتزی و وینتیج می شود در همین بخش ها برای خریداران ارسال می شود.

خرید مستقیم گلیم ماشینی

 مشخصات گلیم ماشینی کارخانه کویر کاشان

در کارخانه گلیم ماشینی کویر کاشان طرح های زیادی برای بافت گلیم ماشینی خشک در دو پالت سرمه ای و بادامی وجود دارد و خریداران مختلف از سراسر کشور می توانند نقشه های گوناگون را در بین محصولات موجود انتخاب نموده و سفارش بافت بدهند و محدودیتی در انتخاب  طرح و نقشه برای تولید وجود ندارد.

مشخصات محصولات کارخانه گلیم ماشینی کویر کاشان به این شرح است که از دستگاه بافندگی CLP برای بافت گلیم ماشینی 6 رنگ استفاده شده است، این گلیم 320 شانه با تراکم 600 الی 700 امکان بافت دارد و افرادی که قصد خرید مستقیم گلیم ماشینی در متراژ خیلی بالا دارند می توانند برای خرید عمده گلیم ماشینی با قیمت دلخواه خود تراکم خاصی را برای تولید انتخاب کنند. انتخاب تراکم پایین برای بافت گلیم ماشینی خشک باعث می شود وزن آن نیز کمتر شود. جنس الیافی که برای بافت گلیم ماشینی استفاده می شوند نیز بی سی اف است و طول گلیم ماشینی رولی نیز در سفارشات با متراژ زیاد معمولا توسط مشتری قابل تعیین است.

گلیم ماشینی کویر

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر