09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 گلیم ماشینی ارزان قیمت – خرید عمده گلیم ماشینی – گلیم ماشینی کاشان – قیمت گلیم درجه یک – فروش عمده گلیم ماشینی – خرید عمده گلیم ماشینی – کارخانه گلیم کاشان.

گلیم ماشینی در شرکت گلیم فرش ماشینی کاشان با دستگاه بافندگی CLP یا ADR تولید می شود، بافت گلیم های ماشینی تقریبا با هم یکسان است و آنچه گلیم های شرکت های مختلف را از هم متمایز می کند، تراکم بافت و وزن گلیم ماشینی می باشد. عمدتا خریدارانی که از عراق و افغانستان برای خرید عمده گلیم به کاشان مراجعه می کنند، به دنبال یافتن گلیم ماشینی ارزان قیمت هستند لذا گلیم های با تراکم و وزن پایین مخصوص این خریداران در کارخانه گلیم ماشینی کاشان تولید می شود.

به طور معمول گلیم ماشینی به صورت 300 تا 350 شانه و با تراکمی بین 550 تا 700 تولید می شود. وقتی خریدار بخواهد تراکم و وزن گلیم را کاهش داده تا قیمت تمام شده آن کمتر شود، در خرید عمده گلیم ماشینی این تغییر در تولید گلیم ماشینی اعمال شده و گلیم ماشینی ارزان قیمت با وزن پایین برای مشتری بافته می شود، در غیر این صورت تمامی گلیم های ماشینی کارخانه گلیم کاشان، با تراکم بالا و وزن مناسب تولید می شوند.

خرید عمده گلیم ارزان

فرق گلیم فرش ماشینی با گلیم خشک

محصولی که در این مقاله معرفی شده است گلیم ماشینی خشک است که به صورت گلیم 6 رن و گلیم ماشینی 8 رنگ بافته می شود و بافت آن تشکیل شده از تار و پود بوده و مثل فرش یا گلیم فرش و گبه خاب ندارد و تنها از تار و پود تشکیل شده است؛ اما آنچه به عنوان گلیم فرش ماشینی در بازار وجود دارد و با توجه به نوع طح و رنگی که دارد با نام گبه ماشینی یا فریز هیت ست نیز شناخته می شود، با گلیم خشک تفاوت دارد.

قیمت گلیم فرش ماشینی تقریبا دو برابر قیمت گلیم خشک است، ظاهر فرش گونه دارد و شانه و تراکم آن نیز بالا تر از گلیم ماشینی ارزان قیمت می باشد. لذا در خرید گلیم یا گلیم فرش ماشینی باید برای کارشناسان فروش دقیقا مشخص کنید که کدام یک از این دو محصول مد نظرتان است تا کاتالوگ طرح های همان محصول و لیست قیمت مشخص شده آن را برایتان در واتساپ ارسال نمایند.

نحوه خرید عمده گلیم ماشینی از کاشان

تعداد شرکت های تولید گلیم ماشینی در کاشان محدود است و معمولا خریداران عمده با بزرگترین و بهترین شرکت ها نمی توانند به صورت مستقیم ارتباط گرفته و محصولات درجه یک خریداری نمایند. در این سایت با فراهم آوردن ارتباط مستقیم بین خریداران بزرگ و کارخانه های گلیم ماشینی کاشان تلاش نموده ایم بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهیم.

جدیدترین قیمت گلیم ماشینی، ارزان ترین محصولات و متنوع ترین طرح های گلیم ماشینی در همین سایت ابتدا معرفی شده و به مرور در بازار و نمایشگاه های مختلف عرضه می شود، افرادی که قصد خرید عمده گلیم ماشینی دارند، با دنبال نمودن محصولات کارخانه گلیم فرش راوند و ارتباط با مشاورین سایت در واتساپ می توانند به صورت پیوسته طرح های گلیم ماشینی را دریافت نموده و سفارشات خود را در ایام مختلف سال با کمترین اتلاف زمانی تحویل بگیرند.

خرید عمده گلیم ارزان

قیمت گلیم ماشینی درجه یک کاشان

همانطور که گفته شده قیمت گلیم بر اساس شانه، تراکم، وزن و نوع بافت آن تعیین می شود و نمی توان یک قیمت مشخص و ثابت را برای آن به مشتریان مختلف ارائه نمود. اگر می خواهید خرید عمده گلیم ماشینی انجام دهید، در این مجموعه تلاش نموده ایم بهترین انواع گلیم ماشینی را مناسب ترین قیمت عرضه کنیم. برای اینکه بتوانید طرح های جدید گلیم و لیست قیمت عمده گلیم ماشینی را دریافت کنید تنها کافی است در واتساپ داده شده در سایت با شماره 09124602254، سفارش خود را ارائه داده و درخواست لیست قیمت گلیم ماشینی و کاتلوگ محصولات را بدهید تا پس از تایید شما و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما آماده و ارسال شود.

با فراهم آمدن امکان خرید مستقیم گلیم ماشینی از کارخانه گلیم کاشان، مشتریان می توانند بدون هیچ واسطه ای یا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کاشان تنها با یک تماس و دریافت طرح های محصولات از سراسر کشور اقدام به ثبت سفارش و خرید عمده گلیم ماشینی نمایند و با خرید گلیم ماشینی ارزان قیمت حجم فروش خود را افزایش داده و سودآوری فروشگاه و نمایشگاه خود را بیشتر کنند.

قیمت عمده گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر