09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 17 آبان 1399 در ساعت 17 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش یکی از انواع محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد که به عنوان کالای زینتی به شکل های مختلف از جمله تابلو فرش آیه، تابلو فرش منظره و تابلو فرش سفارشی بافت و روانه بازار می شود. تمرکز ما در این مقاله بر روی تابلو فرش عکس شخصی می باشد و در آن روش های تولید، انواع کیفیت و راه های خرید اینترنتی تابلو فرش را مورد بررسی قرار می دهیم.

فروشگاه آنلاین تابلو فرش پرسان پارس محصولاتش را در 3 شکل بافت، چاپ و کلاریس ارائه می دهد که هر کدام برای نوع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. سوال این جاست که تابلو فرش اختصاصی چیست؟ تابلو فرش چاپی با بافت عکس بر روی فرش چه تفاوت هایی دارند و کدام یک بهتر است؟ آیا با خرید اینترنتی تابلو فرش عکس چهره می توان یک محصول با کیفیت را خریداری نمود؟ با ما در ادامه توضیحات همراه باشید تا به بیان پاسخ این سوالات برای خرید تابلو فرش چهره خوب بپردازیم.

تابلو فرش عکس شخصی چیست؟

تابلو فرش ماشینی اختصاصی به محصولاتی گفته می شود که در آن مشتری عکس مورد نظر خود را به کارخانه ارائه می دهد تا فرایند چاپ عکس روی فرش و یا بافت تابلو فرش چهره شخصی بر روی آن صورت بگیرد که در فروشگاه فرش پرسان پارس امکان خرید اینترنتی تابلو فرش ها برای عزیزان در سراسر کشور فراهم شده است.

تبدیل عکس به تابلو فرش اختصاصی در اندازه های مختلفی صورت می گیرد اما در نوع بافتی معمولا از دو ابعاد 70 در 50 و 100 در 70 استفاده می شود چرا که بافت تصویر بر روی فرش ماشینی در کنار تولید فرش 9 متری و با توجه به فضای خالی باقی مانده صورت خواهد گرفت. بافت تابلو فرش عکس شخصی با فرش 1000 شانه تراکم 3000 الیاف 100 درصد اکریلیک انجام می گیرد که ضخامت تابلو فرش بسیار قابل توجه خواهد بود. در خرید اینترنتی تابلو فرش چهره شما عزیزان می توانید نوع بافتی و یا چاپی را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی تابلو فرش

چاپ عکس روی فرش ماشینی

تکنولوژی جدید تابلو فرش ماشینی چاپی یکی از مدرن ترین روش های سفارش تابلو فرش سفارشی عکس چهره می باشد که در آن چاپ عکس روی تابلو فرش با استفاده از چاپگرهای پیشرفته و دستگاه های پرس حرارتی سابلیمیشن و لیزری فلت بد انجام می شود.

مجموعه پرسان پارس با به کارگیری نیروهای با تجربه و دستگاه های پیشرفته توانسته انواع تابلو فرش عکس شخصی را در بالاترین کیفیت تولید نماید. این مجموعه خود در زمینه بافت فرش خام سفید که از پیش نیازهای چاپ عکس روی فرش می باشد فعالیت تخصصی داشته که در نتیجه توانسته تابلو فرش های دستباف گونه قابل شست و شو را با رنگ پذیری بسیار بالا و کاملا طبیعی تولید نماید.

جهت سفارش و خرید اینترنتی تابلو فرش چاپی کافیست عکس انتخابی را به وسیله واتساپ و یا تلگرام به دست کارشناسان ما برسانید تا کیفیت تصویر تایید شده و پس از آن سایزهای قابل انجام به شما اعلام شود. تصاویر ارسالی با فرمت JPG و با دوربین گوشی امکان چاپ شدن روی فرش ماشینی را خواهند داشت. شاید عده ای این گمان را داشته باشید تابلو فرش عکس شخصی چاپی کیفیت پایین تری از بافت عکس روی فرش خواهد داشت و یا حساسیت آن بیشتر خواهد بود اما در واقعیت اصلا این گونه نیست و تمامی تابلو فرش های چاپی چهره به دلیل استفاده از متریال با کیفیت قابلیت شستن در صورت بروز لک و کثیفی را خواهند داشت.

سفارش آنلاین تابلو فرش چهره

مجموعه پرسان پارس یک فروشگاه آنلاین بوده که امکان سفارش و خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی را برای هموطنان در اقصی نقاط کشور فراهم ساخته است تا بتوانند با نازل ترین قیمت، تابلو فرش اختصاصی را برای هدیه دادن به عزیزانشان سفارش دهند.

قیمت تابلو فرش عکس شخصی چهره با توجه به کیفیت محصول و این که بتوانید آن را مستقیم از کارخانه خریداری نمایید متفاوت می باشد. ما در مرکز فروش اینترنتی پرسان پارس سفارشات آنلاین تابلو فرش چهره را با ابعاد دلخواه مشتریان و قیمت ارزان، در کوتاه ترین زمان انجام داده و آن را به صورت رایگان تا درب منزل شما عزیزان ارسال خواهیم کرد.

سفارش تابلو فرش عکس چهره

تابلو فرش تصویری هدیه

منظور از تابلو فرش تصویری همان قالیچه هایی می باشد که به صورت تخصصی بر روی فرش ماشینی چاپ و یا بافت می شوند که مورد توجه عزیزان جهت هدیه دادن قرار گرفته است. خرید اینترنتی تابلو فرش هدیه شامل افرادی می باشد که قصد هدیه دادن یک کادوی با ارزش را به عزیزانشان دارند و یا شرکت ها، ادارات، موسسات و بانک هایی که جهت تجلیل از کارکنان خود و یا مشتریان وفادارشان تابلو فرش تبلیغاتی را خریداری می نمایند.

تابلو فرش تصویری با اندازه های 50 در 35، 70 در 50، 100 در 50، 60 در 40، 100 در 70 و همین طور 150 در 100 با تصاویر ارسالی شما عزیزان قابل انجام می باشد. تابلو فرش عکس شخصی چاپی به دلیل استفاده از فرش 1200 شانه بافت ریزتری داشته و تابلو فرش های بافتی که بر روی فرش 1000 شانه تراکم انجام می شوند ضخامت بیشتری دارند.

قیمت تابلو فرش ماشینی با قاب

خیلی از عزیزان هنگامی که قصد سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی را دارند به دنبال یک قاب شیک و مناسب با فرششان نیز هستند. قیمت قاب های تابلو فرش های مجموعه پرسان با توجه به نوع آن بسیار متنوع بوده تا خریداران با هر بودجه ای بتوانند خرید اینترنتی تابلو فرش هدیه را همراه با قاب مورد پسندشان انجام دهند. قاب ها در 4 سایز 50 در 35، 70 در 50، 100 در 50 و همین طور 100 در 70 به عزیزان ارائه خواهد شد. میانگین قیمت تابلو فرش عکس شخصی با قاب با اندازه 70 در 50 سانتی متر 395.000 تومان می باشد که به صورت کاملا رایگان تا درب منزل شما ارسال خواهد شد.

البته جنس قاب هایی که وجود دارد چوبی، ام دی اف و پی وی سی می باشند که هر کدام را می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

شماره های واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش و خرید تابلو فرش سفارشی چهره:

  • 09124602254
  • 09131629159


تابلو فرش عکس شخصی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر