09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 در ساعت 10 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت سفارش انواع تابلو فرش ماشینی عکس شخصی چهره شما در ابعاد مختلف در این گالری اعلام شده و سفارشات شما از کاشان به تمامی شهرهای کشور ارسال می گردد.

مدتی است که در تمامی شهرهای کشور تولید تابلو فرش عکس شخصی چاپی رواج یافته و افراد زیادی برای خود و خاناوده شان یا هدیه دادن به دیگران سفارش تابلو فرش عکس شخصی می دهند، یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالای تابلو فرش ماشینی عکص شخصی این است که با توجه به کیفیت و ظاهر زیبایی که این محصول دارد، قیمت تابلو فرش چهره آن بسیار مناسب بوده و با کمترین هزینه می توان بهترین هدیه را برای کادو دادن خریداری نمود و یک هدیه سورپرایزی ویژه ارائه داد.

انواع تابلو فرش عکس شخصی چهره

تابلو فرش عکس شخصی که امکان تولید آن در کاشان وجود دارد به دو دسته تقسیم می شود، تابلو فرش عکس شخصی بافتی و تابلو فرش چهره چاپی که هر کدام یک از این دو محصول دارای مشخصه منحصر به فرد و قیمت مشخص بوده و افراد با توجه به همین ویژگی ها و قیمت ها تابلو فرش عکس شخصی مورد نظرشان را انتخاب نموده و سفارش می دهند.

تجربه ما در فروش و سفارش تابلو فرش چهره در سال های اخیر نشان داده است که تعداد مشتریان تابلو فرش چهره چاپی بسیار بیشتر از بافت تابلو فرش عکس بوده و دلایلی که برای این موضوع وجود دارد، قیمت تابلو فرش عکس شخصی کمتر، سرعت تولید بالا و زیبایی ظاهری بیشتر به علت داشتن تعداد رنگ بالا در چاپ دارد.

تابلو فرش ماشینی عکس شخصی

نحوه سفارش تابلو فرش شخصی

برای سفارش تابلو فرش عکس شخصی لازم است ابتدا یک عکس خوب و با کیفیت آماده کنید، سپس از طریق شماره های داده شده در سایت 09131629159 یا 09124602254 عکس مورد نظرتان را برای کاشانسان ارسال کنید تا کیفیت و رزولوشن عکس مورد بررسی قرار گرفته و تایید گردد. چاپ عکس روی تابلو فرش در ابعاد مختلفی انجام می شود، کارشناسان برای شما یک لیست قیمت تابلو فرش عکس شخصی ارسال می کنند که در آن قیمت ابعاد مختلف تابلو فرش ذکر شده و شما بر اساس اندازه و قیمت ها یک سایز را انتخاب نموده سفارشتان را طبق دستورالعمل داده شده توسط کارشناسان ثبت می کنید.

با توجه به فاصله شهر شما از کاشان زمان تقریبی رسیدن تابلو فرش عکس شخصی به دست شما بین 2 الی 6 روز متغیر است و لذا هنگام سفارش تابلو فرش عکس شخصی می توانید از کارشناسان زمان دقیق رسیدن تابلو فرش به دستتان را بپرسید و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را داشته باشید.

سفارش تابلو فرش عکس شخصی

لیست قیمت تابلو فرش عکس شخصی کاشان

همانطور که گفته شده قیمت تابلو فرش چاپی ابریشمی کاشان بر اساس ابعاد آن تعیین می گردد، تابلو فرش عکس شخصی در ابعاد 35در50، 70در100، 50در70، 150در100 و یا سایز دلخواه سفارشی که خریدار بخواهد برایش تولید می شود، با توجه به اینکه قیمت ها در ایام مختلف سال دچار نوسان می شود، قیمت دقیق تابلو فرش عکس شخصی برای ما مفدور نیز، لذا برای اینکه خریداران یک حدود قیمت تابلو فرش عکس شخصی در نظر داشته باشند در زیر یک جدول از لیست قیمت تابلو فرش عکس شخصی سفارشی ارائه شده است و با توجه به ابعاد و قیمت ها می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

البته دقیق ترین قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش چهره چاپی را کارشناسان هنگام ثبت سفارش شما برای شما ارسال خواهند نمود.

ردیف

ابعاد تابلو فرش عکس شخصی

قیمت تابلو فرش شخص (تومان)

1

50در35

225.000

2

70در50

325.000

3

70در100

490.000

4

150در100

790.000

قیمت تابلو فرش عکس شخصی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر