09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت گلیم فرش و گبه ماشینی – خرید گبه ماشینی کاشان – کارخانه گلیم فرش ماشینی – مشخصات گبه و گلیم فرش – خرید اینترنتی گبه فانتزی – گبه عشایری سنتی.

گلیم فرش یا گبه ماشینی که با نام فرش فریز هیت ست نیز شناخته می شود از کفپوش های زیبا و ارزان قیمت در صنعت فرش بافی محسوب می شود. مدل های زیادی از گلیم فرش ماشینی در کاشان بافته می شود که در این متن مشخصات گلیم فرش ماشینی شرح داده می شود. به طور کلی به کفپوش هایی که 500 شانه یا کمتر باشند، یعنی بافت درشتی داشته باشند و از الیاف فریز هیت ست شده در بافتشان استفاده شده باشد گلیم فرش یا گبه ماشینی گفته می شود و نوع طرح و نقشه در این تعریف اهمیتی ندارد؛ البته برخی از شرکت های خاص وجود دارند که طرح های سنتی را با نام گبه ماشینی به خریداران معرفی می کنند و نقشه های مدرن و فرش فانتزی را با نام گلیم فرش فانتزی ارائه می دهند.

اما به طور کلی از نظر مشخصات فنی و قیمت گبه ماشینی یا گلیم فرش آنچه که اهمیت دارد شانه، تراکم، جنس الیاف و نوع بافت است و قیمت خرید گبه ماشینی نیز متاثر از همین ویژگی ها می باشد.

کارخانه گلیم فرش ماشینی کاشان

در کارخانه گلیم فرش راوند گبه ماشینی به صورت 350 شانه با تراکم 960 تولید می شود و الیاف فریز هیت ست شده مورد استفاده در بافت آن نیز از شرکت نخ روناس می باشد که بهترین نوع نخ موجود برای بافت گلیم فرش ماشینی محصوب می شود. مدل های دیگری برای خرید گبه ماشینی نیز وجود دارد که به صورت 500 شانه با تراکم 2100 یا 1800 تولید می شود که کیفیت بیشتری دارد اما به همان نسبت نیز قیمت گبه ماشینی با این مشخصات بیشتر خواهد بود.

در مجموعه پرسان پارس انواع مختلف گبه ماشینی 350 شانه و 500 شانه با طرح های سنتی و مدرن تولید می شود و خریدارانی که برای خرید گبه ماشینی نیاز به طرح های جدید و با کیفیت دارند می توانند محصولات مورد نیاز خود را از طریق مجموعه پرسان پارس بدون واسطه از کاشان خریداری کنند.

گبه ماشینی عشایری

گبه ماشینی عشایری و گلیم فرش فانتزی

طرح هایی که در گذشته برای بافت گلیم فرش ماشینی استفاده می شد، تماما نقشه های سنتی و عشایری بود و با نام گبه ماشینی سنتی یا گبه عشایری در بازار عرضه می شد. امروزه مردم به دنبال خرید گبه ماشینی ارزان قیمت هستند که دارای طرح های متفاوت و جدیدتری باشد، به همین منظور در شرکت های گلیم و گبه تولید فرش گبه یا گلیم فرش فانتزی جدید نیز انجام می شود که در گذشته وجود نداشت، گلیم فرش وینتیج، آشپزخانه، طرح ترک و گلیم فرش مدرن از جمله طرح های جدیدی است که در اکثر شرکت های بزرگ با کیفیت خوب و قیمت گبه ماشینی مناسب به خریداران عمده عرضه می شود.

خرید مستقیم گبه ماشینی کاشان

گبه ماشینی سنتی و گلیم فرش های فانتزی با طرح مدرن و طرح ترک و نقشه های زیبا در کارخانه گلیم فرش راوند تولید می شود و از طریق سایت خرید گبه ماشینی پرسان پارس به صورت مستقیم در اختیار خریداران عمده و تک قرار می گیرد. خرید اینترنتی فرش طرح ترک که یکی از زیر مجموعه های همین گبه ماشینی است نیز در مجموعه پرسان پارس انجام می شود، البته فرش طرح ترک با کیفیت بهتر نیز تولید می شود و قیمت بالاتری دارد.

فراهم آوردن امکان خرید مستقیم گلیم فرش از کارخانه باعث شده است که مشتریان قدیمی راحت تر بتوانند به محصولات جدید کارخانه دسترسی داشته باشند و از طریق گالری سایت به طور پیوسته بتوانند نقشه های روز که تولید می شود را مشاهده نموده و در صورت تمایل سفارش دهند، از طرف دیگر مشتریان جدیدی هم که می خواهند خرید گبه ماشینی عشایری یا گلیم فرش فانتزی انجام دهند می توانند با بزرگترین شرکت های بافنده این محصول آشنا شده و محصول مورد نیاز شان را به صورت مستقیم تهیه کنند.

خرید گبه ماشینی

نحوه خرید عمده گلیم فرش ماشینی کاشان

اگر قصد خرید عمده گلیم فرش ماشینی کاشان را دارید، برای خرید گبه ماشینی ابتدا لازم است طرح و نقشه انواع گلیم فرش و گبه ماشینی را از طریق واتساپ از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید. مشاورین ما جدیدترین و پرفروش ترین انواع  طرح ها و قیمت گبه ماشینی را برای شما ارسال می کنند. پس از آن طرح های مورد نظرتان را به صورت سایز بندی یا رولی انتخاب نموده و سفارشات خود را به کارشناسان ارائه می دهید.

کارشناسان فروش یک پیش فاکتور برای شما صادر خواهند کرد و سایر مراحل ثبت سفارش و خرید عمده گلیم فرش ماشینی برایتان انجام خواهد شد. زمان حدودی آماده شدن سفارشات با توجه به حجم سفارش شما حدود یک هفته الی دو هفته خواهد بود و پس از آماده شدن سفارش به شهر مورد نظر شما از طریق بابری ارسال می شود.

قیمت گبه ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر