09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 28 بهمن 1399 در ساعت 11 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم فرش ماشینی – فروش عمده گلیم فرش – گلیم ماشینی کاشان – فروش گلیم اصفهان – فروش گلیم اینترنتی – گلیم فرش طرح گبه سنتی – گلیم فرش مدرن.

گلیم ماشینی با گلیم فرش یا همان فریز هیت ست فرق دارد و افرادی که در حوزه پخش یا فروش عمده گلیم فرش ماشینی و گلیم خشک فعالیت دارند با تفاوت ها و قیمت های این دو محصول متفاوت کاملا آشنا هستند، خود گلیم فرش ماشینی کاشان با توجه به نوع طرحی که دارد در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که شامل طرح های سنتی، مدرن، فانتزی و گلیم فرش طرح ترک وینتیج می شوند که در کارخانه های مختلفی با کیفیت های متفاوت در حال حاضر تولید می شوند.

در این متن ما سعی دارید پرفروش ترین انواع گلیم فرش ماشینی کاشان را به کسانی که قصد فروش عمده گلیم فرش ارزان را دارند معرفی نماییم و مشخصات هر کدام را به تفکیک به خریداران اعلام می کنیم.

فروش گلیم فرش آشپزخانه

در همین ماه های اخیر تولید کننده های گلیم فرش ماشینی کاشان طرح های جدیدی با نام گلیم فرش آشپزخانه تولید کرده اند که کاربرد اختصاصی دارند، یعنی طرح های استفاده شده برای این کفپوش ها به صورتی است که باعث شده تنها برای فضای آشپزخانه و مطبخ قابل استفاده باشد، این سبک طراحی متفاوتی است که در دنیای مد امروز که همه به دنبال فرش های خاص و جذاب هستند، مورد توجه قرار بگیرد. البته طرح های گلیم فرش فانتزی ترک که ساده و شیک هستند و برای فضاهای مختلف منزل قابلیت استفاده دارند، برای فروش عمده گلیم فرش ماشینی مناسب تر هستند، زیر خریداران بیشتری دارند.

گلیم فرش آشپزخانه

فروش عمده گلیم فرش طرح گبه سنتی

یکی از پرفروش ترین محصولات در حوزه گلیم فرش ماشینی، تولیداتی است که دارای طراحی سنتی ایرانی هستند، این محصولات علاوه بر داخل کشور که علاقه مندان زیادی دارد، در کشورهای اروپایی و عربی نیز طرفداران زیادی دارند و به دلیل داشتن ظاهر دستباف گونه شان کاربرد زیادی نیز دارند. فروش عمده گلیم فرش طرح گبه معمولا سود خوبی نیز برای فروشنده ها دارد، زیرا در حالت طاقه ای یا همان گلیم فرش رولی که برای راهرو و راه پله استفاده می شود، بیشتر از همین گلیم فرش طرح گبه سنتی استفاده می شود که پرگل و جذاب باشد و چرکتاب بوده و نیاز به شستشوی مدام نداشته باشد.

گلیم فرش مدرن طرح ترک

جدیدترین محصول در فروش عمده گلیم فرش ماشینی همین گلیم فرش مدرن طرح ترک است که به مد جدید و دکوراسیون های امروزی سازگاری بیشتری دارد، خریداران جدید در شهرهای مختلف اکثرا خانه هایی با چیدمان مدرن دارند و برای چنین فضاهای نیاز به کفپوش هایی با طرح و رنگ مدرن و لایت دارند، تولید و فروش عمده گلیم فرش ماشینی مدرن نیز به همین دلیل در سال های اخیر رونق گرفته و اکثر تولید کننده ها بخش اعظم تولیدات خود را به این طرح های جدید و خاص اختصاص داده اند.

گلیم فرش مدرن طرح ترک دارای رنگ های لایت و طرح های ساده و شکیل است و همین سادگی جذابیت این محصولات را بیشتر کرده است و با توجه به قیمت مناسب در فروش عمده گلیم فرش ماشینی مدرن فروش خوبی نیز دارند.

گلیم فرش طرح ترک

کارخانه گلیم فرش کاشان

در استان اصفهان بیشترین تعداد کارخانه فرش ماشینی و گلیم فرش ارزان قیمت در کاشان قرار دارد و تامین تمامی محصولات مربوط به صنعت نساجی و کفپوش کشور توسط کارخانه گلیم فرش کاشان و فرش ماشینی تامین می شود، افرادی که در حوزه فروش عمده گلیم فرش ماشینی فعالیت دارند، می توانند طرح های مختلف و جدیدی که توسط کارخانه گلیم فرش کاشان تولید می شود را از طریق گالری این سایت بخش گلیم فرش و گبه ماشینی دنبال نموده و تولیدات پرفروش و جدید را برای فروش عمده گلیم فرش در شهر خود از این مجموعه به صورت مستقیم سفارش دهند و در شهر خود تحویل بگیرند.

کارشناسان فروش مجموعه پرسان پارس از طریق شبکه های اجتماعی در خدمت مشتریان عمده هستند و طرح های جدید و پرفروش از انواع گلیم فرش ماشینی کاشان را در اختیار مشتریان قرار می دهند و در صورت درخواست خرید گلیم فرش ماشینی سفارشات را ثبت نموده و پیش فاکتور برای خریداران ارسال می کنند.

فروش عمده گلیم فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
1 / 10
از 1 کاربر