09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 مرداد 1402 در ساعت 12 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش سجاده ای درجه یک، ارزان ترین مدل های فرش محرابی کاشان، تولید فرش بی سی اف برای مساجد، بهترین قیمت برای فرش مسجد و حسینیه و نمازخانه ها.

امروزه رسیدگی و نظم دادن به مساجد، حسینیه ها و سایر اماکن مذهبی مشابه در دستور کار تمامی گردانندگان این فضاها قرار گرفته و هر ساله تلاش برای بهبود کیفیت و زیبایی این محیط ها بیشتر می شود. استفاده از فرش مناسب مسجد، یکی از تاثیر گذارترین کارها در ایجاد محیطی منظم، شکیل و معنوی برای این محیط ها است و به همین دلیل است که میبینیم در سال های اخیر توجه زیادی به تولیدفرش های محرابی و سجاده ای شده و این فرش های محرابی یا تشریفاتی مخصوص مسجد، تبدیل به رکن اصلی و اساسی در این محیط های مذهبی شده که استفاده از آنها به خصوص در شهرستان ها و شهر های بزرگ گریز ناپذیر بوده و هر ساله حجم تقاضا برای تلوید این محصولات بیشتر نیز می شود.

انواع فرش سجاده ای تولیدی در کاشان

شهر کاشان که چند شهرک صنعتی فعال در حوزه تولید انواع فرش و منسوجات دارد، اصلی ترین مرجع تامین فرش مساجد و حسینیه ها است و انواع مختلف از این تولیدات توسط شرکت های مختلف تولید می شود و در اختیار خریداران قرار داده می شود. دسته بندی این محصولات با توجه به شانه و تراکمی که دارند به صورت زیر است:

  • فرش 1200 شانه درجه یک دستباف گونه با تراکم 3600
  • فرش سجاده ای 700 شانه اکریلیک با بافت اصل اچ سی پی
  • فرش محرابی مساجد با کیفیت 500 شانه و تراکم 2100 تا 2400 و نخ اکریلیک
  • فرش نمازخانه طرح 700 شانه ورژن
  • فرش مسجدی 500 شانه پلی استر یا ورژن
  • سجاده فرش 440 شانه بی سی اف

فرش سجاده ای ارزان قیمت

با کیفیت ترین و پرفروش ترین فرش مساجد

در میان انواع مختلف فرش های سجاده ای معرفی شده با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصول همان فرش های 700 شانه اصل با تراکم 2550 و بافت اچ سی پی درجه یک هستند که بافتشان با نخ اکریلیک خالص انجام شده و لذا دوام بالایی دارند، پاخورشان نرم است و حداقل میزان پرزدهی را دارند و لذا برای مساجد بزرگ، مصلی و حسینیه های مراکز شهر ها فرش مسجدی 700 شانه اولویت مشتریان و خریداران این محصولات در هیئت امنا می باشد.

ارزان ترین فرش مساجد و نمازخانه ها

بخش بزرگی از مشتریان فرش های مسجدی افرادی هستند که به دنبال خرید ارزان ترین فرش سجاده ای هستند که دارای طرح محرابی برای ایجاد نظم در مساجد باشد و در عین حال قیمت آن نیز بالا نباشد تا بتوانند تمامی فضای بزرگ مسجد را فرش کنند. یا در نمازخانه مدارس و ادارات که بودجه کمی برای مفروش نمودن این مکان ها در نظر گرفته شده است، وجود یک فرش محرابی ارزان قیمت خوب بسیار کمک کننده است. در این موارد پیشنهاد ما به خریداران فرش های 440 شانه بی سی اف سجاده ای است که با تراکم 1000 تولید می شوند، ارزان ترین قیمت را در میان انواع فرش های ماشینی دارند و بهترین گزینه برای خریداران فرش های مساجد با قیمت ارزان هستند.

ارزان ترین فرش مسجد

نحوه خرید فرش مسجدی از کارخانه

همانطور که می دانید مساجد معمولا مساحت زیادی دارند و مفروش نمودن این فضاهای بزرگ نیازمند این است که متراژ زیادی فرش محرابی تهیه کنید که این خود بودجه بسیار زیادی را نیاز خواد داشت. در این مجموعه امکان خرید مستقیم فرش سجاده ای از کارخانه برای خریداران فراهم شده تا بتوانند با خرید بی واسطه با قیمت عمده کمترین هزینه را برای خرید هر کدام یک از مدل های فرش محرابی بپردازند. برای دریافت لیست قیمت فرش سجاده ای درجه یک از کارخانه و دریافت کاتالوگ طرح های تولیدی در واتساپ مشاورین ما همه روز در خدمت شما بزرگواران می باشند.

فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر