09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 بهمن 1399 در ساعت 17 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تابلو فرش چاپی عکس دلخواه – خرید تابلو فرش چهره – تابلو فرش چاپی ماشینی – تابلو فرش چهره ارزان – تابلو فرش چاپی چهره کاشان – تصاویر تابلو فرش چهره عکس شخصی.

تابلو فرش چهره را می توانید در کاشان، تهران، شیراز و اصفهان یا هر شهری سفارش دهید، اما مراکز اصلی تولید فرش ماشینی خام و بهترین مدل تابلو فرش چاپی چهره در کاشان قرار دارند و لذا می بایست اولویت شما در انتخاب محل خرید تابلو فرش چهره مراکز تولید تابلو فرش چهره عکس در کاشان باشد. دلیل اهمیت این موضوع این است که در کاشان تعداد تولید کننده های تابلو فرش چهره چاپی بیشتر از هر جایی بوده  این رقابتی که بین تولید کننده های تابلو فرش جریان دارد سبب شده، کیفیت چاپ عکس روی فرش در این مراکز بسیار بالاتر بوده و قیمت تابلو فرش چاپی کاشان با عکس دلخواه نیز مناسب تر باشد.

معرفی دستگاه چاپ تابلو فرش چاپی کاشان

در کاشان از یک دستگاه مخصوص چاپ تابلو فرش عکس شخصی استفاده می شود و با این دستگاه تنها تولید تابلو فرش انجام می شود، همین ثبات در تولید یک محصول باعث شده کیفیت چاپ ها بهتر شود، زیرا در بسیاری از شهرها افرادی که در حوزه چاپ تیشرت، لیوان و... فعالیت دارند، در کنار چاپ آن محصولات کار چاپ تابلو فرش چهره عکس را انجام می دهند، لذا کیفیت تابلو فرش هایشان پایین تر از تابلو فرش چاپی کاشان شده و به مرور زمان دستگاهشان نیز دچار عیب می شود.

خرید تابلو فرش چهره

سفارش تابلو فرش چهره ارزان قیمت

تابلو فرش چهره ارزان قیمت یکی از سرچ های اصلی خریداران تابلو فرش عکس شخصی است، برای اینکه بتوانید یک تابلو فرش خوب و با کیفیت را در ارزان ترین قیمت ممکن خریداری نمایید، لازم است ابتدا با انواع تابلو فرش چهره کاشان آشنا شوید، چاپ عکس روی فرش که در سال های اخیر برای تولید تابلو فرش چهره متداول شده است، در حال حاضر ارزان ترین روش تولید تابلو فرش چهره است، بنابراین اگر بخواهید از روش بافت عکس روی فرش ماشینی سفارش تابلو فرش چهره بدهید قطعا هزینه و زمان بیشتری را برای تبدیل عکس به تابلو فرش باید بدهید. تابلو فرش چهره چاپی قیمت مناسبی دارد، در عین حال کیفیت بالای این محصول نیز نظر خریداران زیادی را به خود جلب نموده و در حال حاضر بیشترین حجم سفارشات چاپ عکس روی فرش مربوط به همین محصول است.

خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی عکس چهره

از آنجایی که خریداران تابلو فرش چهره کاشان در سراسر کشور پراکنده هستند، ایجاد امکان خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی می تواند کمک بزرگی به این دسته از خریداران باشد، در این حالت هر مشتری به راحتی با ارسال عکس دلخواه خود برای کارشناسان فروش می تواند آن را تبدیل به تابلو فرش چهره عکس نموده و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. سرعت تولید تابلو فرش چاپی کاشان نیز بسیار بالا است و برای شهرهای مختلف کشور در مدت زمان دو الی 6 روز کاری تمامی سفارشات ارسال شده و تحویل مشتریان می شود.

خرید تابلو فرش چهره

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره کاشان

بسته به اینکه تابلو فرش سفارشی مورد نظر شما چاپی یا بافتی باشد، قیمت خرید تابلو فرش چهره نیز متغیر است، با توجه به اینکه در این متن تابلو فرش چاپی کاشان مورد بررسی قرار گرفت، ما نیز قیمت تابلو فرش سفارشی چهره را برای ابعاد مختلف تابلو فرش چاپی در جدول زیر ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که با توجه به اینکه الیاف مورد استفاده در بافت فرش خارجی بوده و تحت تاثیر قیمت دلار هستند، لازم است قبل از ثبت سفارش با کارشناسان از راه واتساپ ارتباط گرفته و یک استعلام قیمت جدید برای خرید تابلو فرش چهره داشته باشید و قیمت های ارائه شده در جدول زیر را به عنوان یک قیمت حدودی مبنای تصمیمات خود جهت خرید تابلو فرش چهره سفارشی قرار دهید.

ردیف

ابعاد تابلو فرش چاپی چهره کاشان

قیمت تابلو فرش (تومان)

1

سایز 50 در 35

190.000

2

سایز 70 در 50

295.000

3

سایز 100 در 70

490.000

4

سایز 150 در 1000

750.000

قیمت تابلو فرش سفارشی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر