09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 21 فروردین 1400 در ساعت 11 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید گبه ماشینی کاشان – انواع گبه ماشینی – خرید گبه ماشینی دیجی کالا – فرش گبه ماشینی ارزان – گبه ماشینی سنتی – قیمت گبه ماشینی – عکس گبه ماشینی.

گبه ماشینی یا گلیم فرش که از الیاف فریز هیت ست برای تولید آن استفاده می شود در داخل کشور یکی از پر مصرف ترین انواع کفپوش ماشینی محسوب می شود و با بالاتر رفتن قیمت فرش ماشینی محبوبیت گبه ماشینی ارزان قیمت بالاتر رفته و فروش آن در شهرهای مختلف بیشتر شده است.

یکی از محبوب ترین طرح ها در تولید گبه ماشینی مدل های سنتی ایرانی است که بسیار خوش رنگ و لعاب هستند و به فضای چیدمان رنگ و جذابیت خاصی می بخشند. این سبک محبوب درتولید گبه ماشینی که متناسب با فرهنگ مردم کشور نیز می باشد بسیار پرطرفدار بوده و در همه شرکت های تولید گلیم فرش ارزان قیمت از این نقشه ها برای تولید استفاده می شود.

تولید گبه ماشینی سنتی ایرانی

طرح های مورد استفاده در بافت گبه ماشینی سنتی شامل نقشه های دستبافته های ایل قشقایی، طرح های بیجار و هریس و ترکمن و دیگر مدل های دستبافته های ایرانی که در جای جای کشور در طی قرن های طراحی و بافته شده است می شود، همین غنی بودن نقشه های گبه به لحاظ فرهنگی و سنتی باعث شده جذابیت آن ها نیز بیشتر شده و طرفداران زیادی در داخل کشور داشته باشد.

تولید گبه ماشینی سنتی یکی از اصلی ترین محصولات کارخانه های گلیم فرش می باشد که بیشترین حجم فروش را نیز همین نقشه های سنتی دارند، علاوه بر گبه ماشینی سنتی، گلیم فرش مدرن ایرانی یا همان گلیم فرش طرح ترک نیز در حال حاضر توسط شرکت های بافنده گلیم فرش ماشینی تولید می شود و در بین خریداران جوان که علاوه مند به چیدمان های مدرن و خاص دارند محبوب شده است.

گبه ماشینی سنتی

خرید گلیم فرش ماشینی مدرن ایرانی

همانطور که گفته شد گلیم فرش ماشینی با دو نوع طرح سنتی و مدرن بافته می شود و نقشه های مدرن که در حال حاضر تولید می شوند طرح های جدید و خاصی هستند که با نام گلیم فرش طرح ترک نیز در بازار شناخته شده و به مرور محبوبیتشان در حال افزایش می باشد و لذا کارخانه های بزرگ بافنده گلیم فرش در حال افزایش نقشه های گلیم فرش ماشینی مدرن در تولیداتشان هستند تا نیاز بازار را تامین نموده و محصولاتی طبق سلیقه مشتریان جدید تولید کنند.

خرید گلیم فرش ماشینی سنتی و مدرن در روش خرید اینترنتی آسان تر از خرید از نمایشگاه های فرش است، زیرا تعداد طرح های ارائه شده به خریدار بسیار بیشتر بوده و به دلیل ارسال مستقیم گلیم فرش از کارخانه گلیم فرش راوند، قیمت گلیم فرش ماشینی نیز برای مشتریان حداقل می باشد.

انواع گلیم فرش ماشینی کاشان

در کاشان بیشترین میزان گلیم فرش و گبه ماشینی سنتی و مدرن تولید می شود که اگر بخواهیم این محصولات را از نظر مشخصات فنی دسته بندی نماییم ایت تقسیم بندی بر اساس شانه و تراکم و جنس الیاف به کار رفته در بافت گلیم فرش خواهد بود، بهترین نوع گلیم فرش معمولا به صورت گلیم فرش 500 شانه در تراکم 1000 تا 1500 تولید می شود که اگر الیاف اکریلیک در بافت آن استفاده شده باشد، دیگر نام گلیم فرش را نیز نخواهد داشت و به آن فرش 500 شانه طرح گبه گفته می شود و قیمت بالاتری نسبت به گلیم فرش های معمول دارد.

گبه ماشینی 350 شانه که در تراکم 860 و 960 تولید می شود رایج ترین محصول در تولید گبه ماشینی است، الیافی که در تولید این گبه ماشینی استفاده می شود در واقع فریز هیت ست است که سبب شده قیمت گلیم فرش ماشینی با این مشخصات کمتر شده و فروش بیشتری نیز داشته باشد.

خرید گبه ماشینی

فروش عمده گلیم فرش ماشینی کاشان

با توجه به اینکه شهر کاشان مرکز اصلی تولید و پخش گلیم فرش ماشینی در انواع طرح های سنتی و مدرن است تمامی نمایشگاه های فرش و گلیم در سراسر کشور محصولات مورد نیازشان را از کارخانه های فعال در این منطقه تهیه می کنند.

گلیم فرش ماشینی کاشان که در کارخانه های بزرگ در حال حاضر تولید می شود در سایت پرسان پارس نمایش داده می شود تا خریدارانی که قصد خرید عمده گلیم فرش ماشینی سنتی و مدرن دارند بتوانند نقشه های روز را از این سایت مشاهده نموده و به صورت مستقیم سفارش خرید گبه ماشینی مورد نظرشان را در کارخانه بافنده آن ثبت نمایند.

فروش عمده گبه ماشینی از این مجموعه به صورت مستقیم باعث شده مغازه دارها به راحتی به کمترین قیمت گبه ماشینی و متنوع ترین طرح های گلیم فرش کاشان دسترسی داشته باشند.

سفارش خرید گبه فرش ماشینی از کاشان

همانطور که گفتیم کارخانه گلیم فرش ماشینی کاشان طرح های جدید خود را در مجموعه پرسان پارس قرار می دهد تا خریداران عمده بتوانند به راحتی سفارشات خرید گبه ماشینی مورد نظرشان را در این مجموعه ثبت کنند. برای این منظور خریداران باید به بخش محصولات قسمت گلیم فرش مراجعه نموده و طرح های جدید را مشاهده نموده و پس از انتخاب طرح ها از طریق واتساپ طرح های مد نظرشان را برای کارشناسان فروش ارسال نمایند. کارشناسان ما از طریق شماره های ارائه شده در سایت تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات خریدران هستند و در صورت تمایل مشتریان لیست قیمت گبه ماشینی برایشان ارسال شده و سفارششان در متراژ مورد نیازشان ثبت می شود.

تمامی طرح های گبه ماشینی به صورت طاقه ای یا رولی و در ابعاد مختلف سایز بندی شده موجود هستند و یا طبق سفارش خریداران در مدت زمان کوتاهی تولید خواهند شد.

خرید گلیم فرش از کارخانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر