09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 ارديبهشت 1401 در ساعت 14 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

آقای فرش بهتر است یا شهر فرش – خرید از فروشگاه آقای فرش تهران – قیمت فرش 700 شانه در آقای فرش آقای فرش اینیستاگرام – نمایندگی های آقای فرش – کارخانه فرش کاشان.

در سال های اخیر در شهر های مختلف کشور برای دسترسی راحت تر مشتریان به انواع مختلف فرش ماشینی فروشگاه های فرش بزرگی راه اندازی شده است که تولیدات چندین کارخانه بزرگ و مطرح کشور را در یک نمایشگاه جمع آوری کرده و به مشتریان خود عرضه کرده اند. ویژگی اصلی این نمایشگاه ها داشتن تنوع در طرح و رنگ، عرضه فرش با کیفیت های مختلف با شانه و تراکم متفاوت و همچنین فروش اقساطی فرش به مشتریان می باشد که جمع شدن همه این ویژگی ها در کنار هم سبب شده خرید فرش ماشینی برای مشتریان بسیار راحت تر از گذشته شود.

از جمله این فروشگاه های بزرگ و مطرح در سطح کشور می توان به فروشگاه آقای فرش، شهر فرش، سرای ابریشم و فرش وزرا اشاره نمود که در شهرهای مختلف شعبه دارند و محصولات جدید شرکت های بزرگ کاشان، مشهد، اصفهان، تهران و تبریز را عرضه می کنند.

انواع فرش ماشینی در فروشگاه آقای فرش

فروشگاه آقای فرش یکی از نمایشگاه های مطرح در حوزه عرضه فرش ماشینی به مصرف کننده ها می باشد که در شهرهای زیادی شعبه و نمایندگی دارد و افرادی که به تهران یا شهرهای بزرگ دسترسی ندارند نیز می توانند از نزدیک ترین نمایندگی های شهر خود برای بازدید و خرید فرش دلخواهشان استفاده کنند.

انواع فرش ماشینی در فروشگاه آقای فرش بسیار متنوع و زیاد است و شما می توانید مدل های مختلف فرش مدرن ایرانی و فرش طرح ترک، فرش فانتزی، فرش آشپزخانه، انواع فرش های سنتی و کلاسیک را در شانه و تراکم مختلف در این فروشگاه کامل و بزرگ بیابید. بیشترین فروش محصولات در آقای فرش مربوط به فرش 700 شانه درجه یک و فرش 1200 شانه هایبالک جدید می باشد که با طراحی های زیبا و خاصی که دارند نظر مشتریان مختلف در سطح کشور را به خود جلب نموده اند. این محصولات را در نمایشگاه های مطرح کشور که نام هایشان در بالا ذکر شد می توانید مشاهده نموده و با شرایط خریدی که دارند سفارش خود را تهیه نمایید.

فروشگاه آقای فرش

فروشگاه آقای فرش بهتر است یا شهر فرش؟

بسیاری از افرادی که قصد خرید فرش ماشینی دارند سوالشان این است که فروشگاه آقای فرش بهتر است یا شهر فرش گزینه مناسب تری برای انتخاب و خرید فرش مورد نظرشان می باشد، واقعیت این است که تفاوت بین این مجموعه ها در ارائه محصولاتشان مربوط به شرکت ها و کارخانه هایی است که با آنها همکاری می کنند. برای مثال ممکن است شهر فرش با شرکت هایی نظیر قیطران، فرش محتشم، فرش نیاوران همکاری کند و در مقابل آقای فرش با شرکت های دیگری چون فرش آسایش، فرش کاخ، فرش خوب و... همکاری نماید، این تفاوت در شرکت ها سبب تفاوت در طرح و نقش محصولات هر کدام یک از این نمایشگاه ها می باشد.

شرایط فروش فرش در شهر فرش نیز با شرایط فروش فرش در آقای فرش تقریبا مشابه است و محصولات به قیمت مصرف کننده به خریداران با درصد سود مشخص ارائه می شود.

فروشگاه آقای فرش

ارزان ترین قیمت فرش ماشینی در کدام فروشگاه است؟

همه خریداران فرش می خواهند بهترین و ارزان ترین قیمت فرش ماشینی را بیابند و خریداری کنند. در بین فروشگاه آقای فرش، شهر فرش، سرای ابریشم و سایز فروشگاه های فرش ماشینی که در سطح شهر وجود دارد تفاوت چندانی در قیمت وجود ندارد. اگر میخواهیند ارزان ترین قیمت فرش ماشینی را از بهترین کارخانه فرش کاشان خریداری کنید، بهترین راه خرید مستقیم فرش از کارخانه می باشد. در این روش واسطه میان شما و کارخانه فرش حذف شده و هزینه های اضافی بابت ارسال های پی در پی، سود فروشگاه ها و خدمه شان از قیمت فرش کسر شده و شما کمترین هزینه را بابت خرید فرش پرداخت می کنید.

نحوه خرید مستقیم فرش از کارخانه با قیمت ارزان

کارخانه های فرش ماشینی به دلیل اینکه در شهرهای مختلف نمایندگی پخش دارند یا با فروشگاه آقای فرش، شهر فرش و... همکاری می کنند حتی اگر مستقیما با خودشان ارتباط بگیرید قیمت عرضه شان دقیقا مشابه با قیمت فروشگاه های ذکر شده می باشد و نمی توانند کمتر از این قیمت ها به مشتریان خود ارائه نمایند.

لذا اگر می خواهید خرید مستقیم فرش از کارخانه را انجام دهید، سایت های خرید اینترنتی فرش که به صورت مستقیم با کارخانه های فرش همکاری دارند می توانند بهترین گزینه و انتخاب برای خرید فرش با قیمت ارزان باشند.

برای مثال در مجموعه پرسان پارس ما با چندین شرکت بزرگ و معتبر تولید کننده فرش همکاری می کنیم و محصولات تولیدی شان را به سرعت در گالری سایت قرار داده و در اختیار هموطنان سراسر کشور قرار می دهیم تا جدیدترین مدل فرش ماشینی را با مناسب ترین قیمت بتوانند سفارش دهند. در این حالت شما نقشه هایی متنوع تر از نمایشگاه آقای فرش و شهر فرش را در گالری سایت می توانید مشاهده نموده و انواع مدل های فرش ماشینی سنتی، کلاسیک و مدرن را در رنگ و طرح های جدید می توانید مشاهده نموده و با قیمت فرش درب کارخانه سفارش دهید.

فرش 700 شانه آقای فرش

پرفروش ترین فرش ماشینی کاشان

در بین محصولات مختلفی که در کارخانه های مختلف فرش بافته می شود، فرشی که دارای کیفیت بافت خوب، دوام بالا، طرح های زیبا و خاص و متنوع و در عین حال قیمت خوب می باشد، فرش 700 شانه تراکم 2550 اصل می باشد که همین ویژگی ها برای این محصول باعث شده به عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی در فروشگاه های مختلف و سایت های فروش آنلاین باشد.

شما می توانید مدل های زیبا و جدیدی که از این محصول در شرکت های بزرگ کشور تولید شده است را در گالری سایت پرسان پارس یا در اینستاگرام مشاهده نموده و اگر قصد خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه تولیدی آن را دارید، طرح مورد نظر را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا قیمت فرش 700 شانه در ابعاد مورد نظر شما به شما اعلام شود و در صورت تمایل شما به خرید فاکتور برای شما ارسال شده و سفارشتان ثبت شود.

نمونه های فرش هفتصد شانه سایت به صورت پیوسته آپدیت می شود و نقشه هایی که مشاهده می کنید جدیدترین محصولات کارخانه فرش کاشان هستند، اما اگر می خواهید در کاتالوگ یک محصول خاص را دریافت نمایید، مثلا فقط می خواهید فرش 700 شانه فیلی رنگ یا سرمه ای را مشاهده کنید می توانید پیغام خود را در واتساپ یا اینستاگرام بدهید تا محصول متناسب با سلیقه و خواست شما برای شما ارسال شود و به این ترتیب راحت تر خرید خود را انجام دهید.

قیمت فرش 700 شانه آقای فرش

فرش 1200 شانه هایبالک در آقای فرش

یک از فرش های جدید و زیبایی که در فروشگاه آقای فرش و شهر فرش مورد توجه زیادی قرار گرفته و فروش زیادی نیز به دست آورده است، فرش 1200 شانه هایبالک یا همان فرش ماشینی گل برجسته است که با رنگ های لایت و طرح های جدید تولید شده است، یک نمونه بسیار خاص و پرطرفدار از این محصول فرش 1200 شانه طلاکوب است که رخ بی نظیر و جذاب آن باعث شده به محض ورود به بازار رکورد زنی کرده و فروش فوق العاده ای کسب کند.

در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس شما می توانید خرید مستقیم فرش 1200 شانه هایبالک طلاکوب را از کارخانه بافنده انجام دهید و با قیمتی بسیار کمتر از فروشگاه های فرش سطح کشور همان فرش ها را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن خریداری کنید.

فرش 1200 شانه آقای فرش

خرید فرش مدرن و طرح ترک از آقای فرش

در فروشگاه آقای فرش، سرای ابریشم، فرش وزرا و شهر فرش یکی از محبوب ترین بخش ها کلکسیون فرش های مدرن و طرح ترک است که اغلب مشتریان برای اتاق خوب یا آشپزخانه یا وسط چیدمان مبلمان خود به دنبال مدل های خاص از این محصولات هستند.

فرش مدرن ماشینی با شانه و تراکم مختلف در بازار وجود دارد لذا تنوع قیمتی بالایی نیز برای این محصول وجود دارد، اگر شما می خواهید یک فرش مدرن با کیفیت، زیبا، ظریف و خاص سفارش دهید، کلکسیون فرش 1200 شانه گل برجسته مدرن و وینتیج به شما معرفی می شود، اما اگر قصدتان بیشتر یافتن یک فرش طرح ترک قیمت مناسب می باشد فرش های با شانه و تراکم پایین تر که رخ زیبا و تنوع زیادی نیز دارند می توانند نظر شما را جلب کنند.

بهترین انتخاب برای فرش طرح ترک فرش 700 شانه مدرن می باشد که کیفیت و زیبایی را در کنار هم دارد، اما اگر به دنبال فرش فانتزی و مدرن خیلی ارزان هستید، گلیم فرش طرح مدرن و لاست که در مجموعه پرسان پارس ارائه شده است نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

به طور کلی در این مجموعه شما می توانید یک کلکسیون کامل و بی نقص از انواع مختلف فرش ماشینی که با بهترین مارک فرش ماشینی تولید می شود را بیابید و با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

خرید فرش از آقای فرش

ارسال نظر
حسین :
6 0
سلام چکی کارمیکنید
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر