09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 مرداد 1400 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش 500 شانه – قیمت فرش اکریلیک کاشان – فروش فرش 500 شانه درجه یک – فرش ارزان قیمت ماشینی – سایت فرش کاشان.

فرش اکریلیک کاشان شامل مدل های مختلف از فرش پانصد شانه گرفته تا فرش های 1200 شانه و فرش 1500 شانه درجه یک می شود، به طور کلی تمامی فرش هایی که از الیاف نخ اکریلیک در تولیدشان استفاده شده باشد، مقاومت و ماندگاری بالا، ظاهر زیبا و پاخور نرمی دارند. دلیل اینکه در این مقاله می خواهیم فرش 500 شانه درجه یک را معرفی کنیم قیمت مناسب این محصول و دوام و ماندگاری بالایی است که دارد و مناسب خرید برای اقشار کم درآمد جامعه نیز می باشد و افرادی ک قصد دارند یک فرش ماشینی خوب را با صرف هزینه کم تهیه کنند معمولا مشتریان اصلی این محصول هستند.

فرش پانصد شانه درجه یک با الیاف دیگر مثل نخ پلی استر یا فریز هیت ست نیز در برخی از کارخانه های فرش ماشینی تولید می شود که استفاده از این الیاف باعث شده قیمت فرش 500 شانه کاشان برای این مدل محصولات بسیار کمتر هم بشود، البته این الیاف دوام و ماندگاری فرش اکریلیک کاشان را ندارند و به همین دلیل افرادی که اولویت اصلی شان در خرید آنلاین فرش از کارخانه ارزان قیمت بودن آن باشد این محصولات را انتخاب می کنند و اگر کیفیت اولویت اصلی هر فردی باشد بهتر است فرش های اکریلیک که ماندگار تر هستند برای خرید انتخاب شوند.

معرفی فرش پانصد شانه درجه یک کاشان

فرش ماشینی پانصد شانه انواع مختلفی دارد و هر مدل مشخصات فنی خاص، کیفیت و قیمت مشخصی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای تمامی انواع فرش 500 شانه درجه یک موجود در بازار ارائه داد. نوع بافت فرش ماشینی، تراکم طولی، جنس نخ خاب، تار و پود فرش و همچنین طراحی و رنگ آمیزی نقشه فرش می توانند روی قیمت فرش 500 شانه درجه یک تاثیر گذار باشند، مدل های مختلفی که از این محصول در حال حاضر در کاشان تولید می شود به شرح زیر می باشد.

  • فرش 500 شانه اکریلیک تراکم 1500
  • فرش 500 شانه طرح 700 تراکم 2100 اکریلیک یا تراکم 2400
  • فرش 500 شانه پلی استر با تراکم 1000
  • فرش 500 شانه فریز هیت ست با طرح مدرن و فانتزی

فرش اکریلیک کاشان

هر کدام یک از محصولات فوق هر کدام می توانند به صورت جداگانه فرش 500 شانه درجه یک نامیده شوند اما اینکه کدام یک از اینها را بخواهید انتخاب کنید به نوع طرح و نقشه ای که برای خرید مد نظرتان است بستگی دارد. تفاوت کیفیت فاحشی بین این محصولات معرفی شده معمولا وجود ندارد، فقط گزینه آخر که فرش 500 شانه پلی استر و فریز هیت ست هستند، به دلیل نوع الیافی که دارند قیمت کمتر و دوام پایین تری نسبت به دو نوع دیگر دارند.

طرح های فرش 500 شانه ماشینی کاشان

طرح هایی که برای تولید فرش 500 شانه درجه یک استفاده شده است مشابه نقشه های به کار رفته در طراحی و بافت فرش 700 شانه اصل است و در ظاهر حتی تفاوتی بین فرش های پانصد شانه و هفتصد شانه وجود ندارد و هر دو زیبایی ظاهری مشابهی دارند. به طور کلی نقشه های فرش ماشینی به سه دسته طرح های سنتی، نقوش مدرن و فرش های کلاسیک تقسیم می شوند که در ایران بیشتر تولیدات فرش ماشینی مربوط به نقشه های کلاسیک است.

در تولید فرش 500 شانه درجه یک ماشینی نیز طرح های کلاسیک تنوع بیشتری دارند، اما فرش پانصد شانه مدرن، فانتزی و طرح های سنتی نیز در کاشان تولید می شود که با قیمت ارزان و کیفیت عالی و رنگ آمیزی زیبا تولید و عرضه شده اند.

فرش 500 شانه درجه یک

فروش اینترنتی فرش 500 شانه کاشان

فروش اینترنتی فرش کاشان 500 شانه برای طرح های مختلف سنتی، مدرن و کلاسیک در این گالری به صورت خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان امکان پذیر است. شما طرح های دلخواه خود را می توانید از گالری محصولات سایت انتخاب کنید، اگر کاتالوگ محصولات را می خواهید داشته باشید می توانید از طریق واتساپ با مشاورین تماس گرفته و مدل طرح های کامل فرش 500 شانه درجه یک را دریافت نموده و پس از انتخاب طرح مورد نظرتان همانجا سفارش خرید آنلاین فرش 500 شانه ماشینی کاشان را ثبت نمایید.

تمامی فرش هایی که سفارش داده می شوند در بازه زمانی یک هفته الی ده روز تولید شده و از طریق پست یا باربری به آدرس ارائه شده توسط خریداران ارسال خواهد گردید.

فرش ماشینی 500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر