09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 شهریور 1399 در ساعت 12 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش آنلاین فرش ماشینی کاشان در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس – انواع طرح های فرش کاشان 1200 شانه تراکم 3600 – فرش ماشینی جدید با قیمت.

هنگامی که تصمیم خرید مستقیم فرش ماشینی را می گیرید یکی از بزرگ ترین دغدغه های شما انتخاب جدیدترین طرح از بین صدها مدل از فرش های ماشینی تولیدی در کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد. زیبایی فرش 1200 شانه جدید کاشان از یک طرف و داشتن دوام و مقاومت بالا در برابر پاخور زیاد طرف دیگر داستان هنگام خرید آنلاین فرش کاشان می باشد.

پذیرایی منزل یکی از بخش های مهم می باشد که انتخاب یک فرش زیبا، با دوام و در عین حال متناسب با دکوراسیون را می طلبد از همین رو شرکت های تولیدی فرش ماشینی همواره سعی دارند با ارائه جدیدترین مدل های فرش، مشتریان را به سمت خود بکشانند.

از آن جایی که فرش 1200 شانه جدید کاشان به همراه فرش 1500 شانه تراکم 4500 آخرین دستاوردهای صنعت فرش ماشینی کشور می باشند مشتریان استقبال بیشتری از این محصولات داشته و تولید کنندگان را مجاب به ارائه طرح های جدید کرده اند.

در این مقاله سعی داریم به نکات مربوط به خرید فرش ماشینی به خصوص فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 اشاره کنیم.

فروشگاه اینترنتی فرش 1200 شانه

یکی از فروشگاه های معتبری که اقدام به عرضه فرش 1200 شانه جدید کاشان کرده است مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس می باشد که محصولات با کیفیت درجه یک کارخانه فرش کاشان را به فروش می رساند.

امروزه به دلیل کوچک شدن متراژ منازل اهمیت فرش اتاق نشیمن بالا رفته است از همین رو علاوه بر انتخاب خوب فرش پذیرایی باید در انتخاب فرش اتاق ها نیز دقت زیادی به عمل آورد.

فرش 1200 شانه جدید کاشان اگر چه ضخامت زیادی در مقایسه با فرش 700 شانه تراکم 2550 ندارد ولی تراکم بالای آن استقامت بسیار خوبی به این قالی داده است. محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین فرش کاشان همگی درجه یک و با کیفیت استاندارد بوده که با قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.

فروشگاه اینترنتی فرش 1200 شانه

دکوراسیون منزل با فرش ماشینی 1200 شانه

خرید فرش ریز بافت 1200 شانه تراکم 3600  برای قسمت پذیرایی منزل با توجه به نوع دکوراسیون صورت می گیرد.

دکوراسیون خانه یک نوع روانشناسی درون خود دارد و تفکرات اعضای خانواده می تواند در نوع آن دخیل باشد. انتخاب فرش پذیرایی در دکوراسیون منزل به دلیل این است که بیشترین تجمعات در آن بوده و استراحت ها و دور همی ها نیز اختصاص به آن جا دارد.

طرح های فرش 1200 شانه جدید کاشان در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس در سه شکل مستطیل، گرد و بیضی عرضه می شوند که سلایق مختلف با دکوراسیون های متنوع را کاملا پوشش می دهد. اگر کف پوش منزلتان پارکت و یا سرامیک های بزرگ است فرش گرد سایز بزرگ می تواند جلوه گر زیبایی منزل شما شود.

همواره به یاد داشته باشید خرید فرش ماشینی را به عنوان آخرین وسیله در دکوراسیون خانه خریداری نمایید چرا که طرح، رنگ و ابعاد آن پس از چیدمان سایر وسایل مشخص می شود. فرش 1200 شانه جدید کاشان در اندازه های کوچک و بزرگ، رنگ های روشن و تیره و طرح های سنتی و مدرن امکان بافت دارند.

رنگ بندی مدل های فرش 1200 شانه

به طور کلی طرح و رنگ بندی فرش ماشینی در ابعاد بزرگ تر بیشتر جلوه می کند. به طور مثال در خصوص فرش 12 متری 1200 شانه با طرح های افشان، شکارگاه و یا خشتی، اندازه های بزرگ تر زیبایی بیشتری به خانه شما می دهند. امروزه کارخانه فرش 1200 شانه جدید کاشان رنگ بندی های فیلی، بژ، کاربنی و روناسی را به رنگ های کرم و سرمه ای اضافه کرده و با ایجاد تنوع در نقشه های خود پاسخگوی سلایق مختلف بوده است.

در خصوص انتخاب رنگ فرش ماشینی بدانید که رنگ های روشن برای فضاهای کوچک مناسب تر هستند و برای فضاهای بزرگ می توانید هر رنگی را مورد استفاده قرار بدهید.

دکوراسیون فرش 1200 شانه

فرش 1200 بخرم یا 700 شانه؟

وقتی قصد خرید فرش ماشینی می کنید اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد می شود این است که فرش 700 شانه بخرم یا فرش 1200 شانه جدید کاشان را؟

به طور مثال نقشه افشان را در نظر بگیرید که هم به شکل فرش ریز بافت 1200 شانه تولید می شود و هم به شکل فرش 700 شانه و این که کدام را انتخاب کنید بر می گردد به تفاوت مشخصات فنی این دو محصول و انتظار شما از فرش زیر پایتان.

فرش 1200 شانه جدید کاشان با به روزترین ماشین آلات بافت فرش ماشینی تولید می شود که همانند فرش ماشینی 700 شانه از نخ اکرولیک هیت ست بهره می برد اما به دلیل تعداد گره های بیشتر در تراکم و نخ ظریف تر، بافت آن ریزتر بود و شباهت بیشتری به قالی های دستباف دارد این در حالیست که فرش 700 شانه تراکم 2550 بیشترین ضخامت را در بین فرش های ماشینی دارد و موجب احساس خوشایندتری همگام پا گذاشتن روی آن می شود. پس اگر فرش برایتان بیشتر استفاده های نشستن و استراحت دارد و آن را به مبل ترجیح می دهید می توانید انواع طرح های فرش ماشینی 700 شانه را انتخاب کنید و اگر جنبه تزئینی و زیبایی فرش برایتان اهمیت بیشتری دارد فرش 1200 شانه جدید کاشان و یا فرش 1500 شانه تراکم 4500 را انتخاب نمایید تا ظرافت بالای آن ها باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزلتان شود.

جدیدترین فرش 1200 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر