09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 دی 1398 در ساعت 11 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش 1200 شانه کاشان جدیدترین مدل فرش گل برجسته و ساده کلاسیک ایرانی را با بافت زیبا و طراحی خوب تولید نموده که در این سایت نمایش داده می شود.

صنعت فرش ماشینی در سال های اخیر رونق زیادی داشته است، این پیشرفت شامل ورود دستگاه های بافندگی جدید و همچنین تولید نقشه ها و فرش های جدید با طراحی خاص و نقشه های متفاوت می باشد. تولید فرش چاپی، فرش کلاریس، فرش های گل برجسته همگی در همین چند سال اخیر اتفاق افتاده است و هر کدام یک از این محصولات بخش عظیمی از بازار فرش را تحت تاثیر خود قرار داده است.

می توان گفت اصلی ترین و بزرگترین تحولات در صنعت فرش ماشینی تولید فرش 1200 شانه گل برجسته بوده است، اولین فرش های برجسته ماشینی ابتدا با این دستگاه بافندگی تولید و روانه بازار شد و سپس مدل هاس دیگر نظیر فرش هزار شانه برجسته و مدل هفتصد شانه آن نیز به ترتیب تواسط شرکت های بافندگی مختلف بافته و به بازار عرضه شد.

معرفی فرش ماشینی گل برجسته

همانطور که گفته شده فرش 1200 شانه گل برجسته اولین تولیدات کارخانه فرش ماشینی به صورت برجسته بود که ظاهر زیبا، ظرافت بافت و رنگ بندی جالب این فرش از همان ابتدای تولید نظر خریداران را جلب نمود. ویژگی اصلی و جالب توجه این محصول در زیبایی خارق العاده آن است که به شدت بیننده را تحت تاثیر خود قرار می دهد، لذا حتی افرادی که قصد خرید فرش ماشینی ندارند با دیدن این محصول نظرشان جلب شده و تمایل به خرید آن پیدا می کنند.

در کارخانه فرش 1200 شانه گل برجسته از دو نوع نخ هایبالک و اکریلیک برای بافت فرش ماشینی استفاده می شود که وجود نخ هایبالک در بافت فرش باعث می شود فرش در فرآیند هیت ست شدن و پرداخت به صورت فرش گل برجسته درآید. این فرش ها کاملا قابل شستشو بوده و تراکم 3600 در بافتشان باعث شده استحکام خوبی نیز داشته باشند.

در کارخانه فرش 1200 شانه گل برجسته ابعاد استاندارد فرش همچون سایر مدل های فرش در سایز های فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری تولید می شود، با توجه به اینکه معمولا در وسط مبلمان و فضای پذیرایی منزل از این فرش زیبا استفاده می شود، ابعاد فرش 6 متری و 9 متری این محصول فروش بیشتری دارند.

از ویژگی های اصلی فرش های گل برجسته این است که به علت داشتن شانه و تراکم بالا، معمولا ضخامت کمی هستند و همچون فرش 700 شانه گوشتی و سنگین نیستند، همین امر باعث شده تا این محصول بیشتر جنبه تزیینی و زیبا سازی محیط را داشته باشد و برای ماکن هایی که مبل وجود ندارد و از فرش برای نشستن روی زمین استفاده می شود، بهتر است فرش های ساده استفاده شود که خاب بیشتری دارند.

کارخانه فرش 1200 شانه

معایب فرش گل برجسته

همانطور که گفته شده در بافت فرش گل برجسته از دو نوع نخ استفاده می شود و در نهایت ظاهر برجسته و زیبا به فرش می دهد، در کارخانه فرش 1200 شانه گل برجسته امروزه حجم زیادی از این محصول تولید می شود، اما اگر قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید که این محصول نیز مانند هر محصول دیگری که تولید می شود در کنار ویژگی های خوب و ظاهر زیبایش معایبی دارد که با دانستن اینها می توانید تصمیم به انتخاب و خرید فرش بگیرید.

فرش 1200 شانه گل برجسته سطح ناهمواری دارد و همین پستی و بلندی ها در سطح فرش باعث شده برای نشستن مناسب نباشد و بیشتر جنبه تزیینی داشته باشد، از طرفی وجود برجستگی در فرش باعث می شود مواد غذایی، گد و غبار یا هر نوع آلودگی دیگر نظیر این در پستی و بلندی فرش پنهان شده و در طولانی مدت ایجاد آلودگی کند.

فرش گل برجسته در شانه و تراکم مختلف در حال حاضر توسط کارخانه فرش ماشینی تولید می شود، اما ویژگی های نظیر ایجاد آلودگی، عدم انعطاف پذیری و نداشتن مقاومت در برابر فشار باعث می شود این محصول جدید برای استفاده در مکان های شلوغ مناسب نباشد و دوام و ماندگاری کمتر از فرش 1000 شانه کاشان و فرش 700 شانه ساده داشته باشد.

فرش 1200 شانه افشان

خرید مستقیم فرش 1200 شانه گل برجسته

جدید بودن دستگاه بافندگی، استفاده از الیاف مرغوب، زیبا و ظریف و یک سری ویژگی های دیگر باعث شده کارخانه فرش 1200 شانه گل برجسته قیمت بالایی برای این محصول در نظر گرفته باشد، از طرفی قیمت آن در نمایشگاه های عرضه فرش نیز به مراتب بیشتر از قیمت فرش در کارخانه باشد، به همین دلیل افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند با خرید مستقیم فرش 1200 شانه گل برجسته تلاش کنند فرش به قیمت کارخانه تهیه کنند، در این گالری شما می توانید از طریق شماره های 09131629159 یا 09124602254 جهت استعلام قیمت فرش ماشینی مورد نظرتان و خرید از کارخانه اقدام نمایید.

فرش 1200 شانه گل برجسته

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر