09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400 در ساعت 12 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت عمده گلیم ماشینی کاشان – گلیم ارزان قیمت – فروش عمده گلیم فرش در کاشان – مرکز خرید گلیم درجه یک – پخش عمده گلیم 6 رنگ – تولید گلیم ماشینی رولی طاقه ای.

در صنعت نساجی کشور و به خصوص تولید کفپوش هایی نظیر فرش، گلیم فرش و گلیم ماشینی رقابت زیادی وجود دارد و تولید کننده های مختلف که در کاشان و سایر شهرهای کشور در این حوزه فعالیت دارند تلاش می کنند با تولید محصولات جدید، ارزان و با کیفیت سهم بیشتری را از این بازار بزرگی که در کشور وجود دارد داشته باشند. فروش عمده گلیم ماشینی یکی از پر سود ترین حوزه های تولید کفپوش است که زقابت زیادی نیز در تولید و فروش آن وجود دارد و البته مانند هر حوزه دیگری در صنعت تخصص و مهارت های لازم برای تولید محصول خوب، ارائه هرچه بهتر محصول به مشتریان و مناسب نمودن قیمت فروش می باشد.

تولید گلیم ماشینی ارزان قیمت در کاشان

کاشان مرکز اصلی تولید گلیم ماشینی ارزان قیمت، گلیم فرش و انواع فرش ماشینی است، گلیم ماشینی ارزان قیمت ترین محصول در کارخانه های تولید فرش و گلیم محسوب می شود و بیشترین مصرف را در بین اقشار کم درآمد جامعه دارد، لذا ارائه قیمت مانسب در فروش عمده گلیم ماشینی می تواند حاشیه سود کارخانه های بزرگ را افزایش دهد، همین امر سبب شده انواع مختلفی از گلیم ماشینی در بازار وجود داشته باشد که تولید کننده ها با تغییر در وزن و تراکم گلیم قیمت های آن را تغییر داده اند تا با کاهش قیمت محصول حجم فروش خود را افزایش دهند.

لذا آنچه خریداران عمده گلیم ماشینی باید بدان توجه داشته باشند این است که هنگام ثبت سفارش خود اطلاعات کامل اعم از شانه و تراکم، نوع بافت و وزن گلیم را مورد بررسی قرار داده و قیمت گلیم ارزان قیمت را که از شرکت های مختلف می گیرند به لحاظ کیفیتی نیز با هم مقایسه نموده و صرفا مقایسه قیمت ها نمی تواند دید درستی به خریدار در مورد مناسب بودن کیفیت و قیمت گلیم ارائه دهد.

خرید عمده گلیم ماشینی

انواع گلیم ماشینی درجه یک

گلیم ماشینی با دستگاه های مختلفی همچون CLP، ADR و دستگاه های متفرقه دیگر تولید می شود، از نظر رنگ آمیزی دو مدل گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ در بازار وجود دارد که قاعدتا گلیم 8 رنگ قیمت بالاتر و رخ بهرتی دارد، گلیم های ماشینی معمولا در دو پالت بادامی یا گردویی و پالت سرمه ای بافته می شوند و پالت سرمه ای معمولا طرح های جدید تری دارد و به دلیل بالا بودن قیمت نخ سرمه ای معمولا اختلاف قیمت اندکی نیز بین این پالت و پالت رنگ بادامی یا گردویی وجود دارد.

همچنین در فروش عمده گلیم ماشینی کاشان وزن گلیم اهمیت زیادی دارد و گلیم هایی سبک وزن که وزن هر متر مربعشان بین 1 الی 1.2 کیلوگرم باشد قیمت پایین تری دارند و هرچه وزن گلیم ماشینی در یک متر مربع افزایش یابد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

شانه و تراکم گلیم نیز تاثیر مستقیم در کیفیت و قیمت آن دارد و گلیم های ماشینی معمولا 300 الی 320 شانه هستند و تراکمی بین تراکم 600 الی 720 دارند که در فروش عمده گلیم ماشینی کاشان تراکم گلیم با توجه به قیمت مورد نظر خریدار قابل تغییر است.

گلیم ماشینی رولی

قیمت عمده گلیم درجه یک کاشان

در متن بالا انواع گلیم ماشینی کاشان بر اساس مشخصات فنی معرفی شد، اگر شما بخواهید خرید عمده گلیم ماشینی در کاشان داشته باشید ابتدا می بایست محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید، قیمت عمده گلیم یک عدد ثابت و مشخص نیست و با توجه به مشخصات فنی گلیم قابل تغییر است لذا به جای مقایسه قیمت های متفرقه شرکت های مختلف، دقیقا محصول مورد نظرتان را تعیین نموده و سپس نسبت به استعلام قیمت و مقایسه آن در مجموعه های مختلف اقدام نمایید.

در مجموعه پرسان پارس قیمت عمده گلیم ماشینی کاشان با توجه به وزن، شانه، تراکم و نوع بافت گلیم متفاوت بوده و چند مدل مختلف گلیم ماشینی به خریدار معرفی می شود تا با توجه به بودجه، نوع محصول مورد نیاز و قیمت عمده گلیم ماشینی اقدام به انتخاب و خرید عمده گلیم ماشینی نمایید.

پخش عمده گلیم ماشینی رولی یا طاقه ای

یکی از اصلی ترین نیاز فروشنده های گلیم یافتن طرح های مناسب گلیم ماشینی رولی یا طاقه ای است که کیفیت مناسب داشته باشند، قیمتشان رقابتی و خوب باشد و در عین حال پشتوانه داشته باشند یعنی بتوان در ایام مختلف سال همان طرح و رنگ گلیم ماشینی رولی را سفارش داد، زیرا معمولا این محصولات وقتی برای فروش در شهری عرضه می شوند، خریداران به صورت پیوسته همان طرح را می خواهند سفارش دهند و فروشنده های گلیم ماشینی نیز برای حفظ مشتریان خود لازم است که بتوانند همواره همان طرح و رنگ گلیم ماشینی رولی یا طاقه ای را عرضه کنند.

در پخش عمده گلیم ماشینی کاشان توسط مجموعه پرسان پارس تمامی محصولاتی که از کارخانه گلیم فرش راوند ارائه می شود دارای پشتوانه تولید مجدد بوده و خریداران می توانند در ایام مختلف سال طرح و رنگ گلیم ماشینی را از پخش عمده گلیم ماشینی پرسان پارس سفارش دهند.

قیمت عمده گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر