09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 مهر 1399 در ساعت 9 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس چهره به تابلو فرش ماشینی – سفارش تابلو فرش عکس چهره – قیمت تابلو فرش ماشینی عکس بچه – بافت عکس شخصی روی فرش.

تابلو فرش ماشینی علاوه بر این که با موضوعات مختلف عکس مناظر و طبیعت، آیات قرآنی و حیوانات قابل سفارش هستند به شکل بافت تابلو فرش عکس بچه، عکس عروسی، آرم و لوگوی شرکت، درگذشتگان، شهدا و یا هر طرح و مدل دیگری قابل انجام می باشد.

همچنین یکی از کاربردهای تابلو فرش سفارشی عکس چهره به عنوان هدیه تولد می باشد که امروزه در اندازه های مختلف قابل انجام می باشد.

مدت زمان سفارش تابلو فرش ماشینی چهره

انواع سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی با توجه به ابعاد، تعداد و بافت یا چاپ عکس بر روی فرش بودنش مدت زمانی بین 2 تا 10 روز را نیازمند می باشد. در خصوص بافت تابلو فرش بچه به دلیل این که مرحله طراحی زمان بر می باشد فرایند تولید آن طولانی تر خواهد بود اما در خصوص چاپ عکس بر روی فرش با تکنولوژی های مدرن در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

بافت تابلو فرش چهره چیست؟

تابلو فرش عکس بچه را اگر بخواهید به شیوه بافت عکس چهره بر روی فرش تهیه کنید با دستگاه شونهر و HCI 10 رنگ بر روی فرش 1000 شانه تراکم 3000 بافت می شود.

از آن جایی که تابلو فرش سفارشی عکس شخصی در کنار فرش ماشینی 9 متری تولید می شود ابعادی که قابل سفارش می باشد سایز 70 در 50 و 100 در 50 می باشد البته فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس سایز 100 در 70 را به صورت سفارشی نیز بافت می کند. در خصوص تابلو فرش چاپی اما محدودیت ابعاد وجود ندارد.

تابلو فرش ماشینی عکس شخصی با ضخامت 9 میلی متری و تعداد گره 3.000.000 در هر متر مربع تولید می شود.

سفارش تابلو فرش چهره

انواع تابلو فرش چاپی چهره

در گذشته چاپ عکس ها جهت ثبت خاطرات زیبا در کنار خانواده و عزیزان به وسیله دوربین های عکاسی صورت می گرفت که به شکل کاغذی و آلبومی تهیه می شد ولی امروزه انواع تابلو فرش عکس بچه بر روی فرش های ریز بافت دستباف گونه با قابلیت شست و شو چاپ می شوند.

تابلو فرش عکس شخصی می تواند شامل عکس کودک، عروس و داماد، پدر و مادر باشد که در مناسبت های خاص به عنوان هدیه به این عزیزان پرداخت شود.

زیبایی دو چندان تابلو فرش های چاپی که به دلیل الیاف ابریشمی و شفافیت رنگ آن می باشد این محصول را به یک کادوی بسیار با ارزش و به یادماندنی تبدیل می کند.

در گذشته فقط تصاویر چهره های مشهور بر روی فرش بافت می شد اما امروز تابلو فرش عکس بچه و هر عکس شخصی دیگر به صورت بافت و چاپ امکان سفارش را دارد.

مرغوبیت کالا، قیمت ارزان، زمان کوتاه جهت آماده شدن، ارسال رایگان به سراسر کشور از ویژگی های تابلو فرش چاپی سفارشی می باشند.

کیفیت تابلو فرش های عکس چهره

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در شکل بافتی با نخ اکرولیک هیت ست شده صورت می گیرد که نرمی و کیفیت بسیار بالایی دارد اما در خصوص تابلو فرش عکس بچه چاپی الیاف مورد استفاده ابریشم ماشینی (polyester) می باشد که ابریشم گونه، نازک و دارای سایه و روشن می باشد و براقیت خاصی به فرش می دهد.

کیفیت بالای تولید تابلو فرش سفارشی عکس های اختصاصی این امکان را می دهد در هر دو نوع چاپ و بافت به راحتی بتوانید تابلو فرش اختصاصی را بشویید. در خصوص میزان تراکم نیز باید گفت بافت عکس بر روی فرش با تراکم 3000 و تعداد گره 3.00.000 در هر متر مربع صورت می گیرد و چاپ عکس بر روی فرش با تراکم 3600 و تعداد گره 4.320.000 به ازای هر متر مربع انجام می شود.

سفارش تابلو فرش عکس چهره

قیمت سفارش تابلو فرش عکس

تفاوت قیمت هایی که در بافت تابلو فرش عکس بچه ممکن است شاهد باشید عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول می تواند داشته باشد. بافت تابلو فرش عکس چهره به دلایلی همچون بافت قرینه که منجر به تولید 2 عدد تابلو فرش در هر سفارش می شود و همینطور هزینه طراحی از قیمت بالاتری نسبت به تابلو فرش چاپی سابلیمیشن برخوردار است.

به طور کلی عوامل دیگر در قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش موثر می باشند:

  • شانه، تراکم و الیاف فرش ماشینی
  • نوع ریشه تابلو فرش عکس بچه
  • میزان شفافیت و کیفیت رنگ

تولید تابلو فرش سفارشی چهره در شهر کاشان و آران و بیدگل به عنوان پایتخت فرش کشور از رونق بالایی برخوردار می باشد که مجموعه فرش ماشینی پرسان پارس در این بین با تضمین کیفیت سفارش تابلو فرش عکس شخصی این نوید را به شما می دهد یک محصول ارزان قیمت و در شان عزیزان شما برایتان به صورت کاملا رایگان تا درب منزل ارسال شود. ارزان ترین قیمت تابلو فرش چهره اختصاصی مربوط به سایز 35 در 50 می باشد و بالاترین قیمت با اندازه 150 در 100 بافت می شود اما سایز استاندارد و پر فروش تابلو فرش عکس بچه اندازه 70 در 50 می باشد که از قیمت متعادلی نیز برخوردار می باشد. جهت استعلام قیمت تابلو فرش سفارشی می توانید یک پیام بر روی خطوط 09124602254 و یا 09131629159 بگذارید تا کارشناسان مجموعه شما را در خصوص سفارش و ثبت خرید تابلو فرش عکس چهره راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش تابلو فرش چهره

سفارش تابلو فرش عکس چهره در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس در کوتاه ترین زمان قابلیت ثبت شدن دارد که مراحل آن در زیر عنوان شده است:

  • ارسال عکس در فرمت JPG با رزولوشن بالا
  • تعیین ابعاد تابلو فرش عکس بچه و یا دیگر عکس ها
  • انجام ویرایش ها لازم، اضافه کردن متن دلخواه و یا لوگو
  • واریز وجه بیعانه ناچیز جهت ثبت سفارش
  • قاب شدن در صورت انتخاب شما
  • ارسال عکس آماده شده از تابلو فرش سفارشی و تحویل به پست جهت ارسال رایگان به درب منزل

تابلو فرش عکس بچه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر