09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 15 تير 1401 در ساعت 11 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

راهنمای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت – خرید اینترنتی فرش از کارخانه – سایت فروش آنلاین فرش دیجی کالا – در خرید فرش ماشینی خوب به چه نکاتی دقت شود؟ بهترین قیمت فرش خوب چند است؟

در دنیای امروز که تکنولوژی هر روز پیشرفت قابل توجهی نسبت به گذشته دارد، در حوزه صنعت و فروش نیز تحولات قابل توجهی رخ داده است و خرید و فروش محصولات مختلف کاملا اینترنتی شده و امروزه کمتر کسی است که بخواهد با پرداخت هزینه های گزاف به صورت حضوری از مغازه ها محصول دلخواهش را بخرد و اغلب حتی یک نوجوان هم با کمی گشتن و جستجو در اینترنت برای محصول مورد نظرش ارزان ترین قیمت ممکن را می یابد.

در حوزه صنعت فرش و فروش آن نیز این موضوع صادق بوده و حجم فروش اینترنتی فرش ماشینی همچنان در حال افزایش است. اما باید خریداران توجه داشته باشند که در خرید اینترنتی فرش ماشینی خوب و با کیفیت بودن محصول و اطمینان از مشخصات فنی و تناسب قیمت و کیفیت اهمیت زیادی دارد. در این متن راهنمای خرید فرش ماشینی خوب برای شما خواهیم بود و باید ها و نباید ها مهم در خرید مستقیم فرش از کارخانه به روش اینترنتی را ذکر خواهیم کرد.

راهنمای خرید فرش ماشینی چند است؟

یکی از سوالات رایج مشتریان این است ه برای مثال فرش ماشینی 9 متری چند است؟ این یک سوال بسیار کلی است و نشان دهنده این است که هیچ اطلاعات دقیق و کامل از فرش و انواع آن ندارید و برای مثال اگر در سایت های فیک از واسطه ها این سوال را بپرسید به راحتی می توانند بی کیفیت ترین محصولات را به عنوان فرش درجه یک به شما بفروشند، لذا در ابتدای امر اینکه چگونه قیمت فرش ماشینی را بپرسید هم اهمیت زیادی دارد.

برای مثال کمی در مورد انواع فرش ها و اینکه دقیقا به دنبال چه محصولی هستید تحقیق کنید تا سوال کامل و دقیق تری بتوانید از کارشناسان هر سایت بپرسید و پاسخ های قانع کننده دریافت نموده و در نهایت راهنمای خرید فرش ماشینی بتواند گزینه ای متناسب با خواست، سلیقه و بودجه شخصی تان به شما معرفی کند.

رهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی

فرش چند شانه بخریم؟

با توجه به اینکه در حال حاضر تنوع فرش ماشینی در بازار بسیار زیاد است سوال اصلی بسیاری از مشتریان که با تفاوت بین فرش 700 شانه و 1200 شانه یا فرش 500 شانه اکرولیک با فرش نخ ورژن آشنا نیستند، اینکه فرش چند شانه بخریم یکی از سوال ها و دغدغه های اصلی اکثر خریداران فرش است.

در راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی خوب از کارخانه فرش باید بگوییم که با بالا رفتن شانه و تراکم در فرش ظرافت بافت الیاف به کار رفته در خاب یا همان پرز فرش بیشتر می شود و فرش ظاهری زیبا تر و چشم نواز تر خواهد داشت. اگر اینگونه باشد همه باید فرش 1500 شانه یا 1700 شانه که زیباتر و ظریف تر هستند را بپسندند و انتخاب کنند. اما چرا فروش فرش 700 شانه درجه یک در حال حاضر بیشتر است؟

این امر دو دلیل دارد، اول اینکه در راهنمای خرید فرش ماشینی متوجه می شوید که فرش هایی که ریزبافت تر و ظریف تر می شوند، در عین حال بسیار نازک تر هم هستند و اغلب خریداران فرش نرم و با دوام می خواهند در حالی که دوام فرش 700 شانه که الیاف ضخیم تری دارد بیشتر از فرش 1500 شانه هایبالک است.

دلیل دوم هم این است که قیمت فرش 700 شانه درجه یک بسیار ارزان تر از فرش 1200 شانه گل برجسته یا فرش 1500 شانه هایبالک است و لذا بسیاری از افراد بودجه کافی برای خرید فرش با این قیمت بالا را ندارند.

راهنمای خرید فرش ماشینی

چگونه ارزان ترین فرش ماشینی کاشان را بخریم؟

یکی از دلایل اصلی که بسیاری از افراد خرید اینترنتی فرش ماشینی را انتخاب می کنند این است که با توجه به اطلاعات داده شده در راهنمای خرید فرش ماشینی دریافته اند که با خرید مستقیم فرش از کارخانه بدون هیچ واسطه ای این امکان برایشان وجود دارد که بتواند قیمت فرش درب کارخانه کاشان را استهلام گرفته و ارزان ترین فرش ماشینی ممکن را بتوانند خریداری کنند.

در این مقاله راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی می خواهیم توضیحات فوق را تکمیل نموده و متذکر شویم که همیشه ارزان ترین فرش ماشینی بهترین فرش نیست؟ و اینکه فرش خوب را از کجا بخریم؟ چگونه نسبت به کیفیت فرش ماشینی اطمینان حاصل پیدا کنیم نیز توضیح دهیم.

سایت های فروش آنلاین زیادی همچون دیجی کالا، شهر فرش و... وجود دارند که اغلب واسطه هستند و حتی در مورد انواع فرش و کیفیت و مشخصات فرش خوب اطلاعات کاملی ندارند و لذا نمی توانند فرش خوب به مشتریان خود ارائه دهند و تنها به دنبال یافتن ارزان ترین فرش ماشینی برای فروش هستند.

لذا اگر می خواهید ارزان ترین فرش ماشینی خوب و با کیفیت بخرید، در این راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما یادآور می شویم، انتخاب مجموعه مطمئن، متخصص، حرفه ای و منصف بسیار اهمیت دارد و تنها به دلیل ارزان تر بودن قیمت در یک سایت ان را برای خرید فرش انتخاب نکنید.

راهنمای خرید فرش ماشینی خوب

فرش ماشینی دست دوم خود را چگونه تعویض کنیم؟

بسیاری از افراد به دنبال مجموعه ای هستند که امکان تعویض فرش در آن وجود داشته باشد تا بتوانند با فروش فرش منزل خود به آن مجموعه بخشی از هزینه خرید فرش ماشینی جدید را جبران کنند. در واقع در راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی با دلایل زیر می گوییم این کار اشتباه است.

معمولا افرادی که فرش دست دوم شما را می خواهند تعویض کنند و به جای آن فرش نو به شما بفروشند، فرش شما را بسیار ارزان تر از قیمت واقعی اش خریداری نموده و از طرف دیگر فرش نو را با توجه به کیفیتی که دارد بسیار گران تر از قیمت واقعی که دارد می فروشند، لذا شما ممکن است حتی بیشتر از هزینه یک فرش جدید بابت خرید فرش نو پرداخت کرده باشید.

پیشنهاد ما در راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی این است که ابتدا فرش دست دوم خود را در یک مجموعه منصف که تنها کار خرید فرش دست دوم شما را انجام می دهد به فروش برسانید و سپس با افزودن به مبلغی که دریافت کرده اید می توانید در هر سایت و فروشگاهی که می خواهید یک فرش ماشینی خوب با قیمت ارزان تهیه کنید.

راهنمای خرید فرش ماشینی کاشان

در خرید اینترنتی فرش ماشینی به چه نکاتی دقت شود؟

بسیاری از افراد می گویند که اینترنتی خرید کردن به دلیل اینکه ما محصول را ندیده ایم می تواند مشکل ساز شود و فرش و عکسی که از آن دیده ایم با هم متفاوت باشند یا کیفیت مطلوب یک فرش ماشینی درجه یک را نداشته باشد. این دغدغه ها درست و به جا هستند. اما می توان با کمی آگاهی این مشکلات را رفع نمود.

در راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی ما به شما می گوییم که با توجه به بودجه ای که دارید چه فرشی و با چه مشخصاتی برای شما مناسب است مثلا اگر به شما گفته شد فرش 700 شانه اکریلیک با تراکم 2550 برای شما خوب است می توانید در نمایشگاه های سطح شهر خود به چند نمایشگاه مراجعه نموده و فرش 700 شانه درجه یک با این تراکم را از نزدیک ببنید و اگر کیفیت، لطافت، نرمی و تراکم فرش مورد تایید شما بود در خرید اینترنتی فرش ماشینی می توانید همان محصول با طرح و رنگ دلخواه خود به راحتی بخرید و کیفیت و مشخصات فنی آن را نیز دقیقا مورد بررسی قرار داده و بدون دغدغه و با اطمینان خاطر خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان انجام دهید.

راهنمای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت

ارسال نظر
ف :
0 0
قیمت ندارین چرا
مدیریت : پاسخ
0 0
قیمت روز محصول انتخابی شما در واتساپ اعلام میشه
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر