09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 8 آبان 1398 در ساعت 19 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت تابلو فرش پرسان پارس عکس چهره شخصی، عروس داماد، کودک و هر تصویر سفارشی دیگر را به نفیس ترین تابلو فرش دستباف و ماشینی تبدیل می کند.

عکس روی تخته شاسی متدوال ترین انتخاب ثبت خاطرات عروسی بین جوانان می باشد اما ما امروز می خواهیم به معرفی محصول جدید تابلو فرش عکس چهره بپردازیم که می تواند بهترین انتخاب برای خاطره انگیز کردن بهترین شب زندگیتان باشد. تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی علاوه بر قیمت ارزان مزایای زیادی دارد که امکان تهیه آن در فروشگاه اینترنتی تابلو فرش برای همه عزیزان در سراسر کشور وجود دارد.

کارخانه فرش کاشان به 3 صورت عکس شما را به تابلو فرش نفیس تبدیل می کند:

  • تابلو فرش چهره ماشینی (بافت)
  • تابلو فرش چاپی ماشینی
  • تابلو فرش دستباف چهره

خرید تابلو فرش چهره

برای خرید تابلو فرش چهره عروس داماد و یا هر عکس اختصاصی دیگر می توانید یکی از سه روش بالا را انتخاب کنید. اما سوال اینجاست که انواع تبدیل عکس به تابلو فرش چهره شخصی چه تفاوت هایی با همدیگر دارند؟ در ادامه صحبت هایمان به این موضوع خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید کادو با قیمت مناسب را دارید و انتخاب آن ذهن شما را درگیر کرده است تابلو فرش عکس چهره به صورت ماشینی مناسب ترین انتخاب است که به دو شکل چاپ و بافت تولید می شود.

خرید تابلو فرش چهره

تفاوت تابلو فرش بافت عکس و چاپ

در واقع تابلو فرش عکس چهره ماشینی به دو شیوه بافتی و چاپی انجام می شوند که استفاده از هر دو مرسوم می باشد اما تفاوت هایی بین بافت و چاپ وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم. بافت تابلو فرش چهره عروس داماد به صورت فرش 1000 شانه 10 رنگ و ضخامت 7 الی 8 میلی متری با دستگاه HCP و در کنار تولید فرش 9 متری صورت می گیرد. برای ثبت سفارش ابتدا عکس مورد نظر شما توسط نرم افزار، طراحی می شود و پس از نقطه چینی بر اساس پالت رنگی کارخانه، بافت آن به صورت بافت قرینه (2 تایی) انجام می شود. طول خاب زیاد و استفاده از 10 نخ رنگی در پایل فرش از محاسن این نوع بافت می باشد.

یکی از مزایای مهم تابلو فرش بافت عکس ماشینی جفت بودن بافت آن می باشد که برای افرادی که قصد استفاده از تابلو فرش تبلیغاتی جهت گسترش کسب و کار را دارند مقرون به صرفه می باشد.

اما در تولید تابلو عکس چهره چاپی ابتدا فرش خام سابلیمیشن به شکل رول تولید می شود و سپس به اندازه های مورد نظر برش داده می شود تا نوبت به چاپ تابلو فرش چهره عروس داماد برسد و در پایان اطراف فرش ها دوخت و ریشه می شوند. تمامی موادی که در بافت تابلو فرش سفارشی استفاده می شوند درجه یک بوده که باعث خروجی یک محصول با کیفیت می شود. همچنین امکان شستن تابلو فرش چاپی نیز وجود دارد.

تابلو فرش چهره عروس

ابعاد تابلو فرش عکس چهره سفارشی

برای تبدیل عکس به تابلو فرش چهره سفارشی می توانید آن را از ابعاد 50 در 35 تا 150 در 100 سفارش دهید. اما کدام برای این کار مناسب تر است؟ اگر تابلو فرش عکس چهره را برای هدیه ای متفاوت، ماندگار، زیبا و دوست داشتنی می خواهید تهیه نمایید می توانید آن را در اندازه های 70 در 50، 100 در 50 و 100 در 70 سانتی متر نیز سفارش دهید.

ما در این مجموعه با بسته بندی های متنوع و دلخواه شما عزیزان، امکانات ویژه ای را فراهم آورده ایم تا به راحتی بتوانید با کمترین هزینه عزیزانتان را خوشحال کنید. همچنین تابلو فرش سفارشی پرسان پارس تخفیف ویژه ای را برای زوج های جوان که قصد خرید تابلو فرش چهره عروس داماد را دارند در نظر گرفته است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با ما در تماس باشید.

خرید تابلو فرش چهره سفارشی

خرید تابلو فرش عکس چهره سفارشی امروزه برای همه عزیزان فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس، با جدیدترین متدهای بافت تابلو فرش چهره، نیروهای مجرب و دستگاه های روز بافت و چاپ، تبدیل عکس به تابلو فرش را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. برای خرید کادو خاص و شگفت انگیز می توانید انواع اندازه های تابلو فرش سفارشی هدیه را بدون قاب و یا با قاب سفارش دهید.

نمونه های تصاویر تابلو فرش چهره در گالری سایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرم مجموعه با کسب اجازه و رضایت مشتریان قرار گرفته است.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش

قیمت تابلو فرش چهره عروس داماد، عکس کودک، تبلیغاتی، خانوادگی، پرتره و ... با توجه به بافتی، چاپی و دستباف بودن آن متفاوت می باشد. همچنین ابعاد مورد نظر شما می تواند در قیمت تابلو فرش ها تاثیرگذار باشد. اگر قصد آگاهی از لیست قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش را دارید می توانید از بخش مقالات مربوطه و یا ارتباط با کارشناسان شرکت از طریق شماره تماس های زیر در تماس باشید.

  • 09124602254
  • 09131629159
  • 03154753961

تابلو فرش چهره خانوادگی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر