09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400 در ساعت 12 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین قیمت فرش ماشینی – کارخانه فرش 700 شانه تراکم 2550 – فرش درجه یک ویرجین کاشان – فرش نخ اکریلیک 100% - ارزان ترین فرش ماشینی خوب – ارسال مستقیم فرش از کارخانه – خرید اینترنتی فرش ورژن.

در سال هایی که شرایط اقتصادی کشور شرایط مساعدی را نداشته و قیمت فرش ماشینی خوب همچون سایر محصولات همواره دچار نوسان و افزایش قیمت پیوسته بوده است، خریداران این محصول به دنبال یافتن ارزان ترین قیمت فرش ماشینی هستند که دارای کیفیت خوبی باشد، دوام و ماندگاری بالایی باشد تا بتوانند سال های سال از آن در منزل استفاده کنند. فرش های ارزان قیمت در حال حاضر به سختی پیدا می شوند و اگر قصدتان در خرید فرش ماشینی خوب یافتن مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت است، لازم است یک مرجع و مجموعه معتبر را در این زمینه پیدا کنید تا اگر می خواهید خرید اینترنتی فرش ماشینی انجام دهید، بهترین محصول ممکن به شما معرفی شود.

در این متن ابتدا برخی از انواع فرش ماشینی خوب و ارزان قیمت را معرفی می کنیم و کیفیت انواع فرش ماشینی، مشخصات و طرح هایشان را ارائه می کنیم و سپس نحوه ارسال و خرید مستقیم فرش از کارخانه را برای افرادی که تمایل به سفارش آنلاین فرش ماشینی دارند اعلام می کنیم.

فرش 700 شانه تراکم 2550 با کیفیت و با دوام

در بین انواع مختلف فرش هفتصد شانه که در بازار وجود دارد، می توان گفت فرش 700 شانه تراکم 2550 بهترین کیفیت، دوام و ماندگاری و تنوع طرح و رنگ را دارا می باشد. این محصول تقریبا در تمامی برند های بزرگ و معتبر کاشان تولید می شود و شما می توانید فرش هفتصد شانه با کیفیت و با دوام را از بهترین مارک فرش ماشینی در این گالری سفارش دهید و نسبت به ماندگاری، زیبایی ظاهری و مناسب بودن قیمت آن خیالتان راحت باشد؛ البته فرش 700 شانه درجه یک اصل که با نخ اکریلیک 100 بافته شده باشد، قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع فرش ماشینی ارزان قیمت دارد.

ارزان ترین قیمت فرش ماشینی

فرش 700 شانه نخ ورژن (ویرجین) با تراکم 2550

یکی دیگر از ارزان ترین فرش ماشینی که در کاشان بافته می شود و تولید آن محدود تر است، فرش ماشینی با نخ ورژن یا ویرجین است که دارای کیفیت متوسط بوده و نقشه های متنوعی از آن در بازار نمی توانید پیدا کنید، اما اگر خواهید خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت نخ ورژن را انجام دهید، مجموعه پرسان پارس بیشترین تنوع را در طرح و رنگ این محصول دارد و مناسب ترین قیمت را که برای ارسال مستقیم فرش از کارخانه به مشتریان ارائه می شود را برای شما در نظر گرفته است.

خرید فرش طرح 700 شانه درجه یک

یکی از مدل های معروف از فرش ماشینی ارزان قیمت که در گالری این مجموعه نیز می توانید بیابید و سفارش دهید ارزان ترین قیمت فرش ماشینی 700 شانه را نیز دارد است، فرش طرح 700 شانه است که تراکم آن معمولا 2100 یا 2400 است و طبق درخواست شما می تواند با نخ اکریلیک یا نخ ورژن تولید شود، البته فرش هایی که با نخ اکریلیک تولید شوند قیمت بیشتری دارد. این محصول قاعدتا کیفیت و دوام فرش 700 شانه اصل را ندارد اما تناسب کیفیت و قیمت آن باعث شده فروش خوبی در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس داشته باشد.

ارزان ترین قیمت فرش ماشینی خوب در گالری پرسان پارس به تناسب کیفیت محصولات ارائه می شود، توجه داشته باشید که ما با بهترین مارک فرش ماشینی در کاشان همکاری نموده و هر محصولی را تنها برای ارزان بودن آن به مشتریان معرفی نمیکنیم، بلکه تناسب کیفیت و قیمت محصول نیز برای ما اهمیت دارد.

قیمت فرش ماشینی خوب

نحوه خرید مستقیم فرش ارزان قیمت از کارخانه

در گالری محصولات بخش فرش 700 شانه 10 رنگ و فرش 700 شانه 8 رنگ مدل های زیادی از فرش ماشینی ارزان و خوب قرار داده شده است، توجه داشته باشید که تمامی طرح های ارائه شده در این بخش مربوط به فرش 700 شانه اصل درجه یک و با کیفیت است اما اگر بخواهید فرش های نخ ورژن یا طرح هفتصد شانه را با تراکم پایین و قیمت مناسب تر سفارش دهید همین طرح های فرش که در گالری محصولات ارائه نموده ایم قابلیت تولید با کیفیت مورد نظر شما را دارند.

لذا عکس مورد نظرتان را از طریق واتساپ برای ما ارسال نمایید و درخواست کنید که نقشه مورد نظر شما را به صورت ارزان ترین قیمت فرش ماشینی در کیفیت دلخواه شما برایتان تولید شود. پس از دریافت لیست قیمت فرش ماشینی با توجه به طرح شما و تایید قیمت و کیفیت توسط شما مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش فرش ماشینی ارزان قیمت برای شما انجام خواهد شد.

قیمت فرش ماشینی خوب

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر