09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 4 مرداد 1403 در ساعت 11 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجتمع نساجی خاطره مشکات با نام تجاری فرش صوفیا جدیدترین مدل های فرش 1200 شانه درجه یک با تراکم 3600 در کاشان تولید می کند.

در استان اصفهان و به ویژه شهر کاشان بیشترین و متنوع ترین نقشه های فرش ماشینی تولید می شود، زیرا این منطقه محل تولد بزرگترین برند ها و شرکت های معتبر و نام آشنا است و چند شهرک صنعتی بزرگ در حال تولید الیاف، فرش ماشینی و منسوجات وابسته هستند. در این سایت بهترین و معتبرترین شرکت های فرش کاشان معرفی می شود و محصولاتشان با ذکر مشخصات فنی به مشتریان عرضه می شود.

معرفی شرکت فرش صوفیا

برند صوفیا یک برند تجاری بزرگ و معروف در صنعت فرش ماشینی است که وابسته و زیرمجموعه مجتمع نساجی خاطره مشکات می باشد. تولیدات این شرکت شامل فرش 1200 شانه اکریلیک چاپی، فرش 700 شانه و... است که با سبک و طراحی کاملا جدید و متفاوت با فرش های کلاسیک رایج تولید می شود. محصولات کارخانه فرش خاطره مشکات دارای ضمانت کیفیت کتبی، و گواهی استاندارد هستند و با توجه به اینکه با روش جدید چاپی تولید فرش های این شرکت انجام می شود محصولاتی با رنگ و طرح کاملا جدید و متفاوت را به بازار فرش کشور عرضه می کند.

فرش خاطره مشکات

محصولات فرش خاطره مشکات (فرش صوفیا)

تولیدات شرکت فرش خاطره مشکات از نظر نوع نقشه و طرحی که دارند در دو کلکسیون متفاوت عرضه شده اند که شامل کلکسیون زیگورات و نقش جهان می شود.

در کلکسیون زیگورات نقشه هایی را مشاهده می کنیم که طراحی پتینه یا وینتیج شده دارند و امورزه بازار گرمی در نمایشگاه های شهرهای مختلف کشور دارند؛ اغلب مشتریان چنین سبک هایی را برای خرید جستجو نموده و سفارش می دهند. کلکسیون نقش جهان شامل نقشه های فرش ماشینی با طرح کلاسیک ایرانی می باشد که همواره از گذشته تا به امروز با طراحی و رنگبندی متنوع تولید می شده اند و بخش بزرگی از تولیدات عرضه شده به بازار را تشکیل می دهند.

قیمت فرش 1200 شانه صوفیا کاشان

هماوطر که دکر شد محصولات شرکت فرش خاطره مشکات کاشان یا فرش صوفیا محصولات جدید هستند که با تکنولوژی چاپ تولید می شوند. این فرش ها با توجه به اینکه سبک طراحی و بافت متفاوتی دارند قیمت تمام شده شان در مقایسه با فرش های اکریلیک بافتی معمول ارزان تر است. در عین حال سایزبندی شان کامل است و حتی امکان تولید فرش هایی با ابعاد غیر استاندارد در این روش وجود دارد. اگر تمایل به مشاهده کاتالوگ طرح های این شرکت دارید و یا برای خرید می خواهید استعلام قیمت محصولات فرش صوفیا را بگیرید می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

فرش صوفیا

ابعاد تولیدات شرکت فرش صوفیا

فرش ماشینی 6 متری، 4 متری، فرش 12 متری و فرش 9 متری از ابعاد استاندارد اصلی تولیدی شرکت فرش خاطره مشکات هستند. ابعاد فرش کناره 1در2، 1در3، 1در4 و پادری 80در50 از ابعاد فرعی و جانبی هستند که برای تمامی طرح ها نقشه شان موجود بوده و امکان بافتشان به راحتی فراهم است، علاوه بر این ابعاد مشتریانی که سایز غیر استاندارد برای خرید فرش ماشینی صوفیا در نظر داشته باشند نیز در این مجموعه می توانند برای سفارش و خرید فرش سایز نامتعارف اقدام کنند.

با توجه به اینکه عرض دستگاه بافندگی شرکت فرش صوفیا 4 متر است فرش های سایز بزرگ مثل فرش 20 متری و 24 متر یا هر فرش با عرض 4 متر نیز به صورت یکپارچه قابلیت تولید دارد.

خرید اینترنتی فرش خاطره مشکات

این سایت عرضه کننده تمامی محصولات تولیدی از شرکت فرش خاطره مشکات است و مشتریانی که علاقه مند به خرید اینترنتی محصولات این برند معتبر هستند می توانند با مجموعه پرسان پارس جهت ثبت سفارش و خرید غیر حضوری و مستقیم از کارخانه با کارشناسان فروش در واتساپ یا روبیکا ارتباط گرفته و ثبت سفارش انجام دهند. قیمت محصولات با توجه به ارسال بی واسطه از شرکت فرش صوفیا مناسب است.

فرش 1200 شانه صوفیا

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر