09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 25 اسفند 1399 در ساعت 12 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی ست با فرش – ست پشتی و فرش – خرید پشتی فرش ماشینی – قیمت پشتی فرش درجه یک – تولیدی پشتی فرش کاشان – فروش پشتی و فرش.

خرید پشتی فرش در سال های اخیر با توجه به بیشتر شدن طرح و نقشه های فرش ماشینی افزایش یافته است و اکثر مردم برای اینکه پشتی و فرش منزلشان را با هم ست کنند معمولا اقدام به تعویض پشتی های قدیمی نموده و مدل های جدید پشتی فرش ماشینی را خریداری می کنند. در کاشان با توجه به افزایش تقاضا برای پشتی فرش ماشینی کارگاه های تولید پشتی افزایش یافته اند و انواع پشتی فرش درجه یک که با فوم فشرده یا با پرز پر می شود در این کارگاه ها تولید شده و به سراسر کشور ارسال می شود.

انواع پشتی فرش ماشینی بر اساس شانه و تراکم رویه

یکی از اصلی ترین ویژگی های پشتی فرش ماشینی کاشان که تعیین کننده زیبایی ظاهری آن و کیفیت و دوام پشتی فرش می باشد، شانه و تراکم پشتی ماشینی است، پشتی ها معمولا به صورت 700 شانه، پشتی 1200 شانه و یا 1000 شانه تولید می شوند، پشتی فرش 1200 شانه ظاهر ظریف و زیبایی دارد اما به دلیل ظرافت بالا حساسیت آن هم بیشتر بوده و دوام و ماندگاری پشتی فرش 700 شانه را ندارد، در واقع اکثر تولیدی های پشتی فرش این دو نوع محصول را با قیمت مشابهی به فروش می رسانند و تفاوت قیمتی چندانی با هم ندارند و خریداران با توجه به سلیقه شخصی خود اقدام به انتخاب و خرید پشتی ست فرش منزلشان می کنند.

اگر دوام و ماندگاری بالای پشتی اهمیتش بالاتر از زیبایی ظاهری پشتی باشد خریداران پشتی فرش 700 شانه را انتخاب می کنند در غیر این صورت پشتی فرش هزار شانه یا 1200 شانه گزینه مناسبی از نظر زیبایی ظاهری هستند.

 خرید پشتی فرش ماشینی

جنس مواد داخل پشتی فرش ماشینی

پشتی فرش های ماشینی قدیمی با گچ و شن پر می شدند و به همین دلیل بسیار سنگین بودند و در مدت زمان کوتاهی نیز خراب می شند، امروزه با پیشرفت کارگاه های تولید پشتی استفاده از مواد جدید همچون فوم فشرده یا همان یونولیت برای پر کردن پشتی فرش رایج شده است، پشتی فرش هایی که با این نوع مواد جدید پر می شوند وزن زیادی ندارند و حمل و نقل راحت تری دارند.

علاوه بر این پشتی ها مدل جدید از پشتی فرش ست با فرش وجود دارد که برای پر کردن آن از پرز استفاده شده است و به آن پشتی فرش پرزی گفته می شود که نسبت به پشتی فرشی که با فوم فشرده پر شده باشد وزن بیشتری دارد و قیمت خرید پشتی فرش ماشینی پرزی نیز بالاتر می باشد.

فروش پشتی و ست فرش

در تولیدی پشتی فرش پرسان پارس فروش پشتی و ست فرش به صورت عمده و تک انجام می شود، خریداران عمده پشتی می توانند سفارشات خود را در این مجموعه ثبت کنند، خریداران تک نیز می توانند برای مصرف خانگی خود به تعداد کم پشتی فرش ماشینی را به قیمت تولیدی آن سفارش دهند. فروش پشتی و ست فرش آن باعث می شود خریدار راحت تر بتواند ست دلخواهش را در منزل ایجاد نموده و پس از خرید فرش نگران پیدا کردن ست پشتی آن نباشد.

پشتی ست با فرش

نحوه خرید پشتی فرش ماشینی از کاشان

همانطور که گفتیم شهر کاشان مرکز تولید و خرید پشتی فرش ماشینی درجه یک است و بهرتین و جدیدترین مدل های پشتی و ست فرش آن با هم در این شهر تولید شده و پخش می شود، فروش فرش و پشتی ست آن نیز در این منطقه بسیار رایج است، اگر شما هنوز اقدام به خرید پشتی فرش ماشینی و فرش نکرده اید و هر دو را می خواهید با هم سفارش دهید، در این مجموعه به راحتی این امکان برای خرید پشتی فرش ماشینی و ست آن فراهم شده است، شما می توانید از گالری محصولات فرش دلخواه خود را سفارش داده و سپس پشتی همان طرح را نیز خریداری نمایید.

برای خرید پشتی فرش ماشینی و ست فرش آن از طریق شبکه های اجتماعی عکس پشتی فرش یا فرش لخواه خود را برای کارشناسان ارسال نموده و قیمت محصول مورد نظرتان را از کارشناسان دریافت نمایید، اگر تصمیم به خرید پشتی فرش ماشینی گرفتید یا فرش و ست پشتی فرش را با هم می خواهید سفارش دهید طبق درخواست شما پیش فاکتور آن برای شما صادر شده و پس از آن زمان تقریبی آماده شدن سفارش اعلام شده و در صورت تایید شما و مراحل بعدی ثبت سفارش انجام می شود.

قیمت پشتی فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر