09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 بهمن 1399 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش تشریفاتی – فرش قرمز تشریفاتی تهران – فرش تشریفات کاشان – فرش کناره تشریفاتی – فرش تشریفاتی راه پله اصفهان – انواع فرش تشریفاتی.

در ظاهر فرش تشریفاتی یک محصول مشخص و ساده است اما اگر قصد خرید فرش تشریفاتی داشته باشید و از چند جا برای خرید فرش کناره تشریفاتی سوال کنید، با دیدن قیمت های مختلفی که برای این محصول و انواع فرش تشریفاتی که به شما معرفی می شود متوجه خواهید شد که فرش راه پله تشریفاتی اصفهان یک محصول با کیفیت ثابت و قیمت مشخص نیست و پارامترهای زیادی وجود دارد که قیمت و کیفیت و حتی زیبایی ظاهری آن را تحت تاثیر خود قرار می دهد، لذا لازم است ابتدا با انواع فرش تشریفاتی راه پله و محل بافت و پخش هر کدام آشنا شوید و پس از اینکه برای شما مشخص شد با توجه به مدل های مختلف آن قصد خرید فرش تشریفاتی با چه مشخصاتی دارید، اقدام به ثبت سفارش آن نمایید.

معرفی انواع فرش تشریفاتی اصفهان و کاشان

در واقع یک کارخانه و شرکت مشخصی وجود ندارد که در تهران، کاشان یا اصفهان به صورت اختصاصی تنها تولید فرش کناره تشریفاتی انجام دهد، زیرا همانطور که می دانید مصرف این محصول محدود به هتل ها، رستوران ها و برخی منازل مسکونی به عنوان فرش کناره تشریفاتی برای راه پله می باشد و این امر نشان از محدودیت در خرید فرش تشریفاتی یا فروش آن دارد. بنابراین برخی از کارخانه هایی که تولید فرش ماشینی کلاسیک انجام می دهند یا موکت تولید می کنند، فرش و موکت تشریفاتی را نیز در کنار سایر تولیداتشان انجام می دهند.

موکت فرش تشریفاتی

موکت فرش تشریفاتی ارزان

ارزان ترین نوع این محصول موکت فرش تشریفاتی راه پله است که عمدتا با رنگ قرمز یا گردویی با حاشیه کرم یا طلایی بافت می شود و در کارخانه موکت اصفهان تولید آن انجام می شود و فرش تشریفاتی تهران که احتمالا در بازار آن دیده اید همگی از اصفهان تولید شده و به سراسر کشور پخش شده است، این محصول ارزان قیمت بوده تنها یک طرح ساده دارد و در عرض های مشخص از 80 سانتی متر تا عرض 2 یا نهایتا 3 متر به صورت سفارشی تولید می شود.

گلیم فرش تشریفاتی کاشان

گلیم فرش تشریفاتی یکی از پرفروش ترین مدل های این محصول است که معمولا با کیفیت 350 شانه، 400 شانه و یا نهایتا 500 شانه بافت شده و از الیاف فریز هیت ست برای بافت کناره فرش تشریفاتی با این کیفیت استفاده می شود، قیمت خرید فرش تشریفاتی با این مشخصات ارزان است و ظاهر این کفپوش کاملا شبیه به فرش ماشینی است زیرا شانه و تراکم و خاب بسیار خوبی دارد. در این مدل امکان تغییر طرح و رنگ طبق سفارش و نظر خریدار نیز وجود دارد و افرادی که به دنبال یک فرش تشریفات ارزان قیمت و زیبا هستند معمولا این مدل فرش کناره تشریفاتی نظرشان را جلب می کند.

کناره فرش تشریفاتی

فرش تشریفاتی درجه یک 700 شانه

اگر خریدار بخواهد یک فرش تشریفاتی درجه یک قرمز رنگ، آبی یا هر رنگ سفارشی خاص را سفارش دهد و کیفیت ظاهری و دوام آن برایش اهمیت زیادی داشته باشد، پیشنهاد ما فرش کناره تشریفاتی 700 شانه خواهد بود، در فضای داخلی هتل های لوکس، وزارت خانه ها، آمفی تئاتر های مهم و مکان های مشابه که معمولا بهترین کفپوش ها برای استفاده خریداری می شود، فرش کناره تشریفاتی کاشان که با الیاف اکریلیک 100% هیت ست شده به صورت سفارشی بافت شده باشد، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

خرید اینترنتی فرش تشریفاتی راه پله

در این مقاله انواع مختلف فرش تشریفاتی راه پله که در کاشان و اصفهان تولید می شود معرفی شد، اگر هنوز هم در انتخاب نوع فرش با موکت تشریفاتی برای محل مورد نظرتان تردید دارید می توانید با مشاورین ما جهت راهنمایی بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. سایت خرید آنلاین فرش تشریفاتی راه پله پرسان پارس تنها سایت مرجع اصلی در زمینه عرضه فرش و موکت تشریفات است که تا کنون انواع زیادی از این محصول طبق سفارش مشتریان مختلف از سراسر کشور تولید نموده و نمونه های زیادی از این سفارشات نیز در گالری سایت قرار داده است تا افراد جدیدی که قصد خرید فرش تشریفاتی دارند بتوانند با توجه به نمونه های قبلی انتخاب و خرید بهتر و راحت تری را تجربه نمایند.

خرید فرش تشریفاتی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر