09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 خرداد 1400 در ساعت 10 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی هزار شانه – خرید فرش 1000 شانه – فرش هزار شانه به قیمت کارخانه – عرضه مستقیم فرش – خرید اینترنتی فرش هزار شانه کاشان – کارخانه فرش ماشینی – فروشگاه اینترنتی فرش 1000 شانه.

فرش هزار شانه کاشان از تولیدات پرفروش و پرطرفدار در بین انواع فرش ماشینی است؛ دلیل این موضوع هم ظاهر ریزبافت و زیبای فرش ماشینی هزار شانه، قیمت مناسب و کیفیت بالایی است که این محصول دارد. فرش هزار شانه کاشان به دو صورت فرش 10 رنگ و فرش 8 رنگ بافته می شود و تراکم آن سه هزار است، بافت فرش هزار شانه با دستگاه بافندگی شونهر آلمان انجام شده و نخی که برای بافت در خاب این فرش استفاده می شود، نخ اکریلیک 100% با نمره 30 یا 27 است.

طرح های فرش هزار شانه جدید ماشینی

در عرضه مستقیم فرش ماشینی خریداران می توانند طرح های بی شماری را با رنگ آمیزی های مختلف و بافت های متفاوت مشاهده کنند، برای مثال فرش هزار شانه در نمایشگاه های فرش ماشینی عمدتا با طرح های کلاسیک که بیشترین فروش را دارد عرضه می شود، اما در خرید اینترنتی فرش ماشینی علاوه بر اینکه خرید فرش هزار شانه به قیمت کارخانه امکان پذیر است فرش طرح ترک، فرش ماشینی سنتی یا مدرن را می توان مشاهده نمود و در ابعاد دلخواه سفارش داد، امروزه خریداران جدید تمایل زیادی به طرح های جدید فرش هزار شانه که دارای نقشه های مدرن، زنگ های لایت و طرح های ساده هستند دارد.

فرش هزار شانه به قیمت کارخانه

خرید فرش هزار شانه به قیمت کارخانه کاشان

در کاشان کارخانه های زیادی وجود دارند که فرش هزار شانه درجه یک تولید می کنند و توزیع این فرش ها در سطح کشور به صورت یکسان نیست، برخی طرح ها ممکن است در شمال کشور عرضه شوند و برخی در جنوب، شرق یا غرب؛ زیرا هر شرکتی در شهرهای خاصی نمایندگی دارد و به صورت یکسان نمایندگی برندهای مختلف در سطح کشور توزیع نشده است، این موضوع یاعث شده خریداران نتوانند ه راحتی به تمامی نقشه های جدید کارخانه های مختلف دسترسی داشته باشند، از طرفی قیمت فرش هزار شانه در نمایشگاه های فروش حضوری بالا است و این موارد باعث شده خریداران جدید جذب روش های جدید خرید اینترنتی فرش هزار شانه شوند.

فروشگاه آنلاین فرش 1000 شانه تمامی طرح های جدید برندهای بزرگ و برجسته کشور را در اختیار خریداران قرار می دهد و این روش عرضه مستقیم فرش ماشینی باعث شده قیمت تمام شده فرش هزار شانه نیز برای خریداران به حداقل برسد. ابعاد مختلف فرش هزار شانه به قیمت کارخانه به صورت حدودی به شرح زیر است:

ردیف

ابعاد فرش ماشینی

قیمت فرش هزار شانه 8 رنگ (تومان)

قیمت فرش هزار شانه ده رنگ (تومان)

1

فرش 1000 شانه 6 متری

3.900.000

3.950.000

2

فرش هزار شانه نه متری

5.950.000

6.050.000

3

فرش 12 متری 1000 شانه

7.800.000

7.900.000

توجه داشته باشید که قیمت عرضه مستقیم فرش ارائه شده در جدول فوق حدودی بوده و با توجه به بالا یا پایین رفتن نرخ ارز ممکن است قیمت ها تغییر کند و برای اطلاع از قیمت عرضه مستقیم فرش ماشینی و خرید فرش هزار شانه به قیمت درب کارخانه کاشان بهتر است هنگام ثبت سفارش استعلام قیمت جدید از کارشناسان فروش در واتساپ بگیرید.

عرضه فرش ماشینی

معرفی فرش هزار شانه گل برجسته و ساده

عرضه مستقیم فرش ماشینی در حال حاضر به دو شکل متفاوت فرش گل برجسته و فرش ساده بافته می شود و این دو مدل در انواع فرش ماشینی با شانه و تراکم مختلف دیده می شود، اگر قصد خرید فرش گل برجسته دارید بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که شانه و تراکم بالاتری دارند، برای مثال زیبایی فرش هزار شانه گل برجسته نسبت به مدل فرش 700 شانه برجسته بیشتر است زیرا ظرافت بافت بیشتر و تراکم بالاتر فرش باعث شده برجستگی فرش جلوه بیشتری داشته باشد، از طرف دیگر برجسته شدن فرش آن را حساس تر که و نیاز به مراقبت بیشتری دارد و همین امر باعث شده فرش هایی که خیلی شانه و تراکم بالایی دارند همچون جدیدترین فرش 1500 شانه گل برجسته دوام کمتری داشته باشند.

بنابراین در خرید فرش ماشینی توجه داشته باشید که اگر قصدتان خرید فرش گل برجسته است، فرش 1200 شانه یا فرش 1000 شانه برجسته می توانند گزینه های مناسب تری برای خرید فرش هزار شانه به قیمت کارخانه در این سایت باشند.

فرش هزار شانه جدید

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر