09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 20 مرداد 1403 در ساعت 12 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مرکز فروش فرش تشریفاتی در کاشان بهترین نقشه های فرش راه پله هتلی با کیفیت درجه یک و قیمت درب کارخانه به صورت سفارشی تولید و در این سایت برای خریداران در سراسر کشور عرضه می کند.

مدل های مختلف از فرش راه پله ای شامل طرح های کلاسیک ایرانی و نقشه های تشریفاتی در در مجموعه پرسان پارس تولید می شود که اغلب نقشه های فرش تشریفاتی قرمز رنگ هستند و حاشیه کرم ساده یا ورساچه دارند. البته امکان تولید فرش تشریفاتی با رنگ های خاص و سفارشی در این مجموعه فراهم شده است و مشتریان در انتخاب طرح و رنگ مناسب فرش تشریفاتی راه پله دستشان کاملا باز است.

انواع فرش تشریفاتی راه پله

نوع طرح و رنگ در تولید فرش تشریفاتی راه پله ای اصلا طرح نیست، زیرا تولید این محصولات در متراژ های بالا با هر رنگ و طرحی که مد نظر خریداران باشد انجام می شود و انتخاب هر نقشه ای در قیمت گذاری محصول تغییرخاصی ایجاد نمی کند.

انواع فرش تشریفاتی هتلی با توجه به شانه و تراکمی که دارند و جنس الیافشان تقسیم بندی شده و قیمت گذاری می شوند. در این تولیدی این محصولات با کیفیت های مختلف توسط چند دستگاه بافندگی بافت می شوند. لذا یک لیست کامل قیمت فرش تشریفاتی راه پله برای مشتریان ارسال می شود تا محصول مورد نظرشان را از روی شانه و تراکم، کیفیت بافت و نوع الیافی که دارد انتخاب کند. این تقسیم بندی به صورت کلی به شرح زیر است:

  • فرش تشریفاتی راه پله 700 شانه اکریلیک 100% درجه یک تراکم 2550 و 2250
  • فرش تشریفاتی هتلی 700 شانه نخ ورژن تراکم 2100 و 2400
  • کناره فرش تشریفاتی 500 شانه اکریلیک
  • فرش هتلی 500 شانه نخ ورژن و بی سی اف
  • فرش تشریفاتی هتلی 440 شانه بی سی اف
  • موکت فرش تشریفاتی قرمز حاشیه کرم و ورساچه طلاکوب

کناره فرش تشریفاتی

قیمت فرش تشریفاتی هتلی درب شرکت

همانطور که در بالا اشاره شد، فرش تشریفاتی مخصوص هتل ها، تالار ها و مصارف خانگی انواع مختلف دارد و قیمت فرش تشریفاتی راه پله ای با توجه به همین موارد تعیین می شود. بالا و پایین شدن نرخ ارز در قیمت الیاف مورد استفاده در بافت تاثیر گذار است. لذا مشتریان برای آگاهی از قیمت روز و جدید انواع فرش تشریفاتی هتلی کاشان می توانید با کارشناشان فروش مجموعه پرسان پارس در واتساپ ارتباط گرفته تا قیمت روز و جدید این تولیدات را درب شرکت استعلام گرفته و جهت دریافت کاتالوگ و سفارش محصولات اقدام نمایند.

خرید فرش تشریفاتی درجه یک از کارخانه

معمولا خرید فرش تشریفاتی راه پله ای از سوی شرکت های خصوصی و دولتی، تالار ها و هتل های لوکس و بزرگ انجام می شود که متراژ بالایی نیز برای مفروش کردن فضای مورد نظرشان نیاز دارند. با توجه به بالا بودن قیمت فرش ماشینی خرید مستقیم فرش تشریفاتی از کارخانه تولیدی می تواند تا حد زیادی هزینه خرید را برای این خریداران کاهش دهد.

در مجموعه پرسان پارس مشتریان می توانند طرح و مدل اختصاصی برای تولید فرش تشریفاتی انتخاب کنند. تولید این فرش ها حتی در متراژ های زیر 50 متر نیز به صورت سفارشی قابل انجام است.

فرش تشریفاتی راه پله

خرید موکت فرش تشریفاتی ارزان

افرادی که می خواهند ارزان ترین کفپوش یا همان موکت فرش تشریفاتی راه پله ای خریداری کنند؛ در این مجموعه انواع موکت با رنگ های متنوع و حاشیه ورساچه موجود است که در متراژ های مختلف به صورت رولی یا برشی برایشان آماده و ارسال می شود. موکت فرش تشریفاتی با رنگ قرمز و گردویی یا قهوه ای و حاشیه کرم ساده نیز از انواع کناره تشریفاتی هتلی ارزان قیمت و پرفروش این مجموعه است.

موکت فرش تشریفاتی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر