09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 29 تير 1398 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش پاسورباز مدل زیبا و محبوب تابلو فرش طرح اروپایی است که در ابعاد بزرگ و کوچک در این گالری به صورت تابلو فرش چاپی و بافتی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

تابلو فرش طرح اروپایی از مدل های زیبا و جدید تابلو فرش ماشینی و دستباف است که در بین شهرهای مختلف ایران به خصوص شمال غرب کشور و همچنین شهرهای بزرگ طرفداران زیادی دارد. معروف ترین طرح های تابلو فرش فرانسوی شامل تابلو فرش طرح پاسورباز، شاعر جوان، بدرقه، جشن پاپ، جشن نامزدی، رقص، پیانوزن، شطرنج باز و... است که در بین این نقشه ها تابلو فرش طرح پاسورباز و شاعر جوان محبوبیت و فروش بیشتری دارند، به همین دلیل ابعاد مختلف تابلو فرش پاسور باز بزرگ، کوچک و متوسط این طرح را می توانید در نمایشگاه های مختلف مشاهده کنید. در گذشته بافت تابلو فرش فرانسوی تنها به صورت دستباف انجام می شد. امروزه به علت بهبود کیفیت تابلو فرش ماشینی و ریزبافت تر شدن بافت فرش های جدید، این نقشه های زیبا و محبوب به صورت ماشینی هم به بازار عرضه می شود و قیمت تابلو فرش طرح پاسورباز در این حالت بسیار مناسب شده و برای بسیاری از افراد امکان خرید ارزان آن فراهم شده است.

تابلو فرش اروپایی

تابلو فرش پاسورباز بزرگ

تابلو فرش طرح اروپایی هرچه ابعاد بزرگتری داشته باشد، ظاهر شکیل تر و زیبا تری هم خواهد داشت، همین امر باعث شده تا در کارخانه های تولید تابلو فرش ماشینی هم تلاش شود نقشه های محبوب همچون تابلو فرش پاسورباز بزرگ طراحی و بافت شود، تا خریداران علاقه مند به مدل های بزرگ این تابلو فرش زیبا به راحتی بتوانند آن را با قیمت خوب تهیه نمایند. تابلو فرش پاسورباز کوچک در ابعاد 50 در 70 هم تقریبا در همه شرکت های تابلو فرش ماشینی قابل تهیه است و سایز بزرگ آن هم می تواند در ابعاد 70 در 100 و یا 100 در 150 بافت شود. بافت این تابلو فرش به صورت 1000 شانه ده رنگ یا 1200 شانه ریزبافت در تراکم 3600 می باشد که باعث شده ظاهر دستباف گونه بسیار خوبی داشته باشد.

تابلو فرش پاسورباز

قیمت تابلو فرش اروپایی و عکس

تابلو فرش اروپایی دستباف معمولا دارای قیمت بالایی است و به همین دلیل استقبال زیادی از نمونه تابلو فرش اروپایی ماشینی به علت ارزان قیمت بودن آن شده است، البته کیفیت و ظاهر زیبای تابلو فرش ماشینی طرح اروپایی هم در افزایش تقاضا برای خرید آن تاثیر زیادی داشته است، زیرا در گذشته که کیفیت تابلو فرش ماشینی به علت درشت باف بودن خیلی بالا نبود، حتی قیمت ارزان هم خریداران را مجاب به خرید آن نمی کرد، اما امروزه هم در نمایشگاه های تابلو فرش ماشینی و هم در سایت های فروش آنلاین تابلو فرش، عکس تابلو فرش اروپایی زیبا و با کیفیت به وفور دیده می شود و خریداران زیادی هم علاقه مند به این تولیدات جدید شده اند.

تابلو فرش اروپایی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر